вівторок, 6 березня 2018 р.

Новини брендів: Oriflame представляє нову весняну кампанію «У краси немає віку»

Компанія Oriflame заявляє: у справжньої краси немає віку. Це головний посил кампанії і трьох відеороликів.


У рекламній кампанії взяли участь три жінки. 19-річна модель Дарія Мілко, 30-річна актриса Ірина Горбачова, 61-річна Тетяна Неклюдова. Кожна з цих жінок стикається к повсякденному житті зі стереотипами: «У двадцять років тебе цікавлять тільки вечірки», «В тридцять пора будувати кар'єру», «В шістдесят уже не почати нічого нового»... Однак це всього лише нав'язане думкою оточуючих й не мало би впливати на спосіб життя.

Шведський бренд вдруге поспіль запускає незвичайний рекламний проект, креативне рішення для якого було створено всередині Oriflame. Першим таким проектом став «Антикастинг» - восени 2017 року Ірина Горбачова оголосила у відеоролику про те, що краса жінки не залежить від оцінки оточуючих. Тисячі людей по всьому світу тоді взяли участь в русі «Антикастинг» і поділилися своїми історіями справжньої краси. Нова кампанія "У краси немає віку" є продовженням Антикастингу і розповідає про особливий погляді компанії Oriflame на красу як спосіб життя», - розповідає маркетинг менеджер Юлія Крилова.

Втілити в життя ідею краси поза віком компанії Oriflame допоміг зоряний склад: шведський режисер Джиммі Олссон і один з кращих сучасних операторів Влад Опельянц.

«Ми не вигадували біографії для наших героїнь, - каже один з авторів креативної концепції Кирило Куталія. - Кожна з них розповідає глибоко особисту історію, по-своєму спростовуючи вікові стереотипи, які існують в нашому суспільстві ».

Надихайся історіями наших героїнь, будь красива в будь-якому віці, приймай участь у флешмобі і поділися історією своєї краси з хештегом # красабезвіку!

Рекламна кампанія «У краси немає віку» стартувала 19 лютого 2018 року.
Подробиці на сайті

8 коментарів: