пʼятниця, 4 серпня 2017 р.

ББ-крем Oriflame The One BB cream SPF 30 Light

ББ-кремів, які мені підійшли, дуже мало) ББ-кремів, які не просто підійшли, а ще й хочеться радити друзям, використовувати якомога частіше і брати у всі поїздки - ще менше. Але ось сьогодні я розповім саме про такий. Чу-до-вий! Це якщо коротко. Далі - більше) Про Oriflame The One BB cream SPF 30 Light.

There's not so many BB creams suitable for me. Not only suitable - but those I'd love to recommend my friends, use as often as I can and carry on my trips. But today's topic is about BB cream like that. Great one. Shortly) read more about Oriflame The One BB cream SPF 30 Light.




Почнемо оглядати мого нового улюбленця зовні) Дано: акуратний тюбик на 30 мл, який підійде до будь-якої дорожньої косметички. На тюбику нагадують про СПФ 30 - привіт, літо у місті! В мене є засоби з СПФ для обличчя від 15 до 50. Влітку 15, як на мене, трішки замало, а от 30 - звучить як бездоганний варіант. Відкриваю тюбик - і ура-ура! - підтверджую свою причину закохаися в цей ББ-крем. Він світлий. Основна причина, яка псує мені стосунки з засобами такого штибу - зазвичай, насвітліший відтінок для мене вже занадто темний. А тут - він справді світлий. Він для тих, хто блідий, хто не любить засмагу і хто все ще сподівається знайти влітку підходящий тон.

Let's start to explore my new love) What we've got: neat 30 ml tube, suitable for any travel purse. SPF 30 reminds, that we've got summer now. I've got face care products with SPF from 15 to 50. 15 sounds not enought for summer, but 30 - perfect for city life. I open my tube and hurray! - here's the reason to love this cream. It's light. Because my main trouble, when it comes to BB-cream is dark shade (even if I choose the lightests). And this one is really light. Perfect for thos Snow Whites, who don't like tan and still hope to find perfect shade for summer foundation.






Наношу на шкіру - і проявляється ще одна причина моєї прихильності. ББ-крем здається доволі густим, проте на обличчя лягає легким шаром, гарно вирівнює колір, не забивається в пори і взагалі виглядає дуже достойно. А ще він витримує випробування спекою - і все ще виглядає достойно, нікуди не тікаючи) І власниці комбі-шкіри можуть сміливо звернути увагу на цей тюбик, бо він хоч і не матує, та жирності теж не особливо додає. Я останнім часом більше по пудрах, бо і так спекота, але коли наношу цей ББ, то можу сміливо з ним гуляти і не боюся, що стану млинцем. Це щастя якесь)

I apply it - and one more love reason appears. BB cream seems to be not the lightest one, but on my face it lays with a thin layer, makes tone even, doesn't close pores and overall looks very neat. And also it survives hot weather. Combi skin owners can try it for sure, because despite it's not mattyfying, you'll not get  extra oily gloss too. Currently I'm more into powders, because it's hot, but when I use this BB cream I can be sure it won't make me a glossy pancake) Pure love!







Дізнатися більше і купити: Oriflame

30 коментарів:

  1. Интересное средство! Для себя я бы взяла оттенок чуть-чуть темнее))

    ВідповістиВидалити
  2. Не пробовала его. У марки очень люблю серию novage. Но оттенок, действительно находка для светлокожих.
    http://beyoutiful.com.ua/?p=4055

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У мене теж з NovAge чудові стосунки. Особливо їхній скраб люблю) А ББ-кремчик для світлої шкіри - це ура-ура) Ще й тон гарно підлаштовується, бо я така бліда, що на мені трішки зайвою жовтинки чи рожевинки - і вже дуже помітно XD

      Видалити
  3. Дуже приємний опис, я б такий попробувала. )

    ВідповістиВидалити
  4. Очень миленько сидит на тебе :)

    ВідповістиВидалити
  5. у меня тоже был такой, очень приятный!

    ВідповістиВидалити
  6. Виглядає на обличчі натурально, ББ креми на літо, те що треба!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. він легенький і прекрасно адаптується)

      Видалити
  7. На руці мене не вразив. Але на тобі він так гарно лежить!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Він дууже гарно лягає) я просто задоволена на всі 100!

      Видалити