середа, 2 серпня 2017 р.

Бальзам для губ Giordani Gold Rejuvenating Lip Balm SPF 12

Який повинен бути бездоганний догляд для губ? От так, що від - і до? В мене є слабкість до бальзамів, але кандидатів на місце фаворита не так багато. Ось сьогодні - один з улюбленців цього літа, який просто вау-вау-вау! Відновлювальний бальзам для губ SPF 12 Giordani Gold Темно-рожевий.

What is perfect lip care? What is completely flawless? I've got a soft spot for lip balms, but not so much favs. Today I'd love to present one of the products I can totally call this summer's fav. Because it's wow! Giordani Gold Rejuvenating Lip Balm SPF 12.



Ця обновка приїхала до мене в сильній чорній коробочці - серія Giordani Gold завжди така, вишукана і лаконічна. Формат бальзаму мені знайомий по вельми популярних блисках іншої марки) Це гарненький трояндовий тюбик з м'якою подушечкою-спонжиком. Мило, стильно, зручно і просто приємно водити ось цим пухнастиком по губах) А ще бальзаму в нас 10 мл, що доволі багато. І головна причина його літньої маст-хевності - наявність SPF 12. От у вас багато засобів для губ з сонцезахистом? У мене ні. А дуже навіть варто!

I've got my novelty in a trendy black box - Giordani Gold collection always look so chic and neat. I've tried such balm format by a dirrefent popular brand. This one has got a pretty rosy tube with a soft sponge pad. Cute, trendy, comfy and feels so nice on my lips! And there's 10 ml of this balm - pretty much. The reason why it's summer must-have - SPF 12. Have you got many lip care items with SPF? I don't. But I should!





Я довго думала, як би описати аромат цього бальзаму, бо він в мене стійко асоціюється з молочним печивом, яблучним пляцком і теплим затишком. Загалом, аромат дуже привабливий! І за нього засіб заробив від мене плюсик ще до того, як я його нанесла вперше) Наносить прекрасно - він наче найніжніший блиск оготає губи, створює на них сяюче покриття найніжнішого трояндового кольору, який наче й нюд, але не зовсім. І при цьому так візуально вирівнює губи, що вони й після найбільшої "засухи" виглядають дуже пристойно.

I was thinking a lot, how should I describe it's scent. For me it's milk cookies, apple pie and warm cozy atmosphere. Very sweet scent! And that's why I was into this product even before I first applied it. Btw, application is great - it covers my lips, as the most tender gloss, provides glowing coat of softest pink shade, which looks almost nude, but not completely transparent. And visually amkes my lips flawless smooth - so even if they're really dry, they look (and feel!) much better.




Попри легкість текстури цей бальзам може дуже довго залишатися на губах в початковому стані нікуди не скочується, стирається рівномірно. А головне - губи захищені від сонця. І комфортно) І цей ефект "покращених губ" без макіяжу - це якраз те, чого влітку хочеться. Загалом, цей тюбик швидко опинився в моєму наплічнику і я ним користуюся постійно. А ще є нюдовий відтінок - раджу!

Despite it's lightness, balm stays on pretty well and doesn't scold anywhere, erases slowly and evenly. And the most important - it protects my lips from the sun. And it's a comfortable protection) This effect of "my lips, but better" is exactly what I want this summer. Overall, this tube is now a part of my daily routine and I carry it with me, And there's also nude beige shade - totally recommend!




Дізнатися більше і купити: Oriflame

46 коментарів:

  1. Я его обожаю! Натусь, согласна с каждым твоим словом!
    http://beyoutiful.com.ua/?p=4035

    ВідповістиВидалити
  2. It reminds me a similar product by Clarins, but it has not the SPF like this one! Smuack

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Yup, I also have this Clarins gloss, but I don't use it very often somehow

      Видалити
  3. У меня такой же и очень мне нравится.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я ним дуже задоволена) Постійно користуюся зараз

      Видалити
  4. Який він приємний на губах - такий ніжний колір! А от мені цього літа несподівано закортіло лише помади використовувати! Не блиски навіть, а самісінькі помади. Я сама від себе не очікувала! Не можу зрозуміти, як я у спеку ходжу в помаді, але щоранку впевнено її беру))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж прихильник помад, але от зараз в мене період легких блисків) І шейкер від ланком активно користую, бо він чудово впоиває на мої губи)

      Видалити
  5. Я как раз хотела его себе заказать, только еще не определилась с оттенком ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну, відтінків два - рожевинка і нюд) Я думаю, що вони обидва дуже легкі)

      Видалити
  6. That product looks and sounds really useful during the summer, good to hear that it protects lips from the sun Nataly :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  7. Очень милый универсальный оттенок.
    Спасибо что поделилась

    ВідповістиВидалити
  8. Відповіді
    1. О, і я так думаю) Але я Кларансівську мініатюрку ніяк не можу добити!

      Видалити
  9. this balsam look like great for lips, and it is so summerly! Color is cute, too. Like it! Great review Nataly!

    Visit me, Gothic

    ВідповістиВидалити
  10. Thanks a lot :D

    sounds good. love the color :D

    NEW OUTFIT POST | I’M SO, SO PROUD OF HER. <3
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  11. What a natural shade! SPF is really important during the summer! °₊·ˈ

    Blog de la Licorne

    ВідповістиВидалити
  12. I absolutely love this shade! It is so light and cheerful.

    ВідповістиВидалити