четвер, 3 серпня 2017 р.

Туш Dior Diorshow mascara

Є засоби, які легко чи не дуже виборюють статус культових - хто надовго, хто на один яскравий сезон. Як на мене, то туш Dior Diorshow до таких належить. Сама я ніколи про неї не мріяла, але чула регулярно. І ось, під новорічні свята, мені пощастило в розіграші - а з ним в арсеналі з'явилася мініатюра цієї туші. Оскільки мініатюри я ніжно бережу для мандрівок, то ця красуня від Діор побувала зі мною в Києві, на Закарпатті, у Відні... І ось мої враження!

Some products can easy ear that status of legendary ones - some of them for a long time, some - only for s short trendy season. As for me, Dior Diorshow mascara belongs to legends. I was never dreaming of it, but heard a lot. And so, before New Year I was lucky to win a giveaway - and so I got mini-edition of this mascara. As I usually keep my mini-mascaras for trips, This Dior beauty visited with me Kyiv, Zakarpattya, Vienna... and here are some impressions!



Мініатюра на 1,5 мл дуже акуратна - розміром з вказівний палець, зручна для дорожніх косметичок. Закривається надійно - а що цікаво, вона не закручується, як туші зазвичай, а просто натискаєте до клац-клац - і готово! Спочатку я довго крутила тубу в руках, боялася зламати, але потім зрозуміла секрет. Також цікаво що попри мініатюрній туші, щіточка в неї повнорозмірна - величеезна, яка на таку міні-тюбу. Дуже пишна і пухнаста - такою тільки драматичні очища й малювати!

1,5 ml miniature looks very neat - as long as my finger, handy for travel purses. Closes with a puch, not with a twist, as I got used to. First I tried to twist it a lot and was afraid to break, but then discovered "a secret". Also interesting, that despite mini-edition, this mascara has a full-size brush - rather big and fluffy. Made for drama)




Отож, малюю! І наводить туш мені красу - війки красиво розділені, підкручені, видовжені - ах! Знаєте те відчуття, коли багато засобів роблять це приблизно гарно, а один - трішки краще? І ось саме Diorshow дає мені відчуття цього "трішки краще". Трішки краще розділені вії, трішки ретельніше промальовані... Спочатку думала, що то ефект плацебо або ж "ну це ж люксова туш!". Але оскільки я з нею наїздилась і випробовувала в різних умовах, то переконалася, що ефект справді є. А ще стійкість безвідмовна, хоч в мороз, хоч у спеку. І змивати легко. туш-відмінник!

So, I paint my lashes! And mascara makes everything better - curving lashes, longer lashes - wow! You know that feeling - many products can work this way, but one is slightly better? Well, that's what I get with Diorshow. Better serapation, better painted lashes... At first I thought it might be placebo - you know, that's luxury products and so on... But as I experimented iwht it in a lot of different situations, I can surely say, that effect is great. And also lasting - no matter, is it frosty or hot. And easy to rinse off. Wow-mascara!




Чи купила б я повнорозмірну? Зізнаюся: ні. В мене є пристрасть до палеток тіней, помад та рум'ян. До тушей такої пристрасті немає. Вважаю, що красуня від Діор варта високої оцінки, але особисто я не готова купувати її, поки є гарні туші, які коштують в 5 разів менше)

Would I buy it in a full-size? Honestly: nope. I'm addicted to eyeshadows palettes, lipsticks and blushes. But not to mascaras. I think Dior beauty deserves a high points, but personally I'm not ready to buy it, when there are great mascaras, 5 times cheaper)





Пробували?
Have you tried it?

48 коментарів:

  1. Havent tried anything by Dior yet but this mascara looks interesting! Love its brush! °₊·ˈ

    Blog de la Licorne

    ВідповістиВидалити
  2. Повністю згодна, зараз можна знайти альтернативу за більш приємну вартість!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так) Але і спробувати Діор - це як закрити маленький гештальт в люксовій косметиці. В мене таких забаганок небагато, але я намагаюся їх по можливості реалізовувати)

      Видалити
  3. it has some really good products. thnks for shearing :)

    ВідповістиВидалити
  4. Я тоже не вижу смысла переплачивать за люкс, когда и обычные отлично рисуют)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, туш - це такий продукт, де і мас-маркет дуже гарно працює) Втім, я пробувала доволі багато тушей і цілковито невдалих зустрічала мало. Серед промахів були і тюбики за кілька сотень грн, яким я погану поведінку не пробачила)

      Видалити
  5. Люблю туши от Диор)) Очень понравился эффект на твоих ресничках, главное, что нет комочков и склеивания))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, туш поводиться на відмінно) Хоча за пів року вже думаю її викидати, бо підсохла і якраз пора знайти собі щось нове мініатюрне для поїздок)

      Видалити
  6. Миниатюру и я бы с удовольствием потестировала!
    Спасибо за подробный обзор!

    ВідповістиВидалити
  7. Honestly, I think the same - there are many others mascaras, which are cheaper and better :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Well, this one works very nice for me, but I still can buy for that price a lot more mascaras from mass-market and use them for a loong time)

      Видалити
  8. нет эффекта вау, но как для дневного макияжа вполне сгодится)
    https://twinklelittlstar.wordpress.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У мене короткі вії - важко досягнути чогось вау-вау) З цим допомагають двофазні туші, але я ними різко користуюся, бо змивати такі - ще та морока!

      Видалити
  9. Olá Nataly,

    Amei os seus produtos!! A máscara da Dior é perfeita hein.. a make ficou um arraso.

    Um beijo,

    My Pure Style x My Instagram x My Facebook 

    ВідповістиВидалити
  10. Хорошая тушь, у меня тоже такая была )) Спасибо за обзор!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вона мені сподобалася) При нагоді я б таку мініатюрку дял мандрів хтіла мати під рукою для поїздок

      Видалити
  11. Натусь, я очень рада что тушь тебе понравилась. Я её тоже очень люблю, но согласна, с нынешними ценами можно найти что-то достойное и в масс-маркете.
    http://beyoutiful.com.ua/?p=4055

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О так, не пройшло і пів року, а я починаю розповідати про наповнення коробочки в дії))
      Офф-топ: я ще в захопленні від бальзаму Juara! Про нього точно напишу окремо))

      Видалити
  12. I like such brushes this Dior has. The effect is lovely.

    ВідповістиВидалити
  13. OMG, you look so pretty. I love it.
    http://www.easys-tyle.com/

    ВідповістиВидалити
  14. Thanks a lot :D

    seems to be a super expensive product dear. nice final result :D

    NEW REVIEW POST | Oriflame: Refreshing Cucumber Gel Mask. <3
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Yup, Dior isn't very affordable. But I've got this one as a present)

      Видалити
  15. Які в тебе очки гарні! В мене така сама палетка, обожнюю її нереально!
    А от туш така мені не дуже сподобалася. Ця пухнаста щітка дуже сильно промальовувала вії, не було акуратного макіяжу, завжди були величезні товсті вії, що мені не подобалося. Теж брала її у подорожі, і повний розмір не взяла б.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Моя найперша і все ще улюблена палетка Too Faced) А мені щіточка сподобалась і вона якраз робила мої дрібненькі вії більш виразними і такими пухнастими, що краса-краса))

      Видалити
  16. красивые фото!!!
    я бы с интересом попробовала бы именно миниатюрку такой тушки ;)

    ВідповістиВидалити
  17. У мене теж була така мінюатюрка. Туш не сподобалась. Дійсно є набагато дешевші і кращі!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А мені вона видалася гарною, але так, не в межах мого бюджету)

      Видалити