четвер, 10 серпня 2017 р.

Бальзам для губ BeautyBigBang Moisturizing Lip Balm

Чи часто ви купуєте якусь баночку, бо вона просто гарненька? Я - ні. Але коли побачила неймовірно милі бальзами для губ Moisturizing Lip Balm у формі макарунів, то просто не змогла стриматися. Спочатку хотіла всі чотири, які побачила на сайті BeautyBigBang, потім нагадала собі, що не використаю таку гору бальзамів і обрала рожевенький, вишневий. Про нього сьогодні й поговоримо)

How often do you buy jars simply because they're pretty? I don't do this too much) But when I saw sweetest macaron Moisturizing Lip Balm I couldn't resist! Actually, I wanted all 4 of them I saw on BeautyBigBang site, but then I reminded myself I won't be able to use sooo much balm. So I've decided to try pink one, cherry. So, here it is!



Отож, бальзам приїхав в пластиковій коробочці, на котрій я вичитала, що він містить вітамін Е, олію жожоба та бавовняну олію. Про останню я дізналась вперше, тому підчитала, що вона тішить антиоксидантами, а також вважається доволі легкою, тому не жирнить шкіру, але гарно зволожує. Сама баночка бальзаму представлення не потребує - це дуже симпатичний, рожевий макарун. Просто ствоерний для фото))

I've got it in a plastic box with description, which mentions vitamin E, jojoba oil and cotton oil. This was myst first time using somethign with cotton oil, so I explored it includes some antioxidants, and it's very light, so works nice for moisturizing without oily effect. What can I say about jar itself? it's very sweet, rosy macaron. Made for photos!



Моє печенько зручно закручується, а всередині під кришечкою - ніжно-рожевий бальзам. Пахне несподівано приємно - трохи вишнями, трохи чимось кисленьким. Ніякої хімозності. Набирається теж легко - бальзамчик сама м'якість, тане під пальцями і дуже легко наноситься. Власне, я була ним приємно здивована, бо мій попередній досвід з китайськими бальзамами був ну доволі посереднім. А цього разу я отримала засіб, який не просто красивий і ніжний, а й приємний у застосуванні.

My macaron has a nice twisting cap and under it - softest rosy balm. It smells great - cherries and soemthing sour. No chemical scent) Easy to apply - balm is very soft, so it melts under my fingers. I was pretty much happy with it, as my last Chinese balms experience wasn't very exciting. But this time I got a products, which is not only looking pretty, but also feels great in use.




По-перше, він невагомо лягає на губи, не створює відчуття жирності, тільки легкого зволожуючого покриття. По-друге, ніякої хімозності і неприємних ефектів теж. По-третє, всмоктується доволі повільно, тому можна наносити наніч і залишати на губах, щоби насичував їх. По-четверте - зволожує, вирівнює і розгладжує. Ось така обновка. Красива зовні, чудова всередині. Думаю, що я все ж замовлю собі ще один макарунчик з цієї серії)

First of all, it feels really lightweight on my lips, no oily effect, only moisturizing. Secondly, no negative effects or feeling of something chemical. Thidly, it needs some tiem to absorb, so you can apply it over a night to get such a recovering effect. And also it makes lips hydrated, smooth and soft. Pretty and effective! I think I'd order another macaron)




Shop now!
Use 10% off code - NATALY10 

46 коментарів:

  1. Милую баночку покупать не покупаю - но в руки беру точно )) А затем - внимание на состав. Спасибо за обзор, было очень интересно почитать!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Азіати ну дуже люблять робити симпатичну косметику) Але так, завжди важливіше те, що всередині!

      Видалити
  2. it has some really good products. thnks for shearing :)
    Soslu Badem by Dilek

    ВідповістиВидалити
  3. Такой милашка. Я бы тоже не смогла устоять.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Згодна) Упаковка вже приятгує погляд! А в цьому випадку ще й наповнення гарне

      Видалити
  4. Такая прелесть! Мне, кстати, китайский бальзам Тони Моли в форме персика очень запал в душу однажды - и приятный аромат, и увлажнение великолепное. Так что, попробовала бы снова что-то) Этот тоже неплох, судя по обзору) Спасибо за знакомство с этой красотой)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. TonyMoly я люблю) Ні, звичайно, в Китаї та Кореї є і хороші популярні бренди. хоча дуже багато дивного no name) Ось цей бальзам виявився хорошою знахідкою.

      Видалити
  5. Обожнюю бальзами у гарненькій упаковці, але зазвичай такі баночки не дуже зручні, принаймі для мене найзручніші у формі помади.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Для мене такі баночки - суто домашній догляд) З собою я завжди ношу бальзамчик у стіку) Помадний варіант пробувала Clarins - дуже зручний і ароматний!

      Видалити
  6. Як мило) Хочу й собі такий макарунчик!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Він гарнесенький) створений для фоточок)

      Видалити
  7. Відповіді
    1. Так, макаруни не можуть не приваблювати))

      Видалити
  8. Какой макарунчик миленький. Я бы точно купила.

    ВідповістиВидалити
  9. Гарненький, я б від такого не відмовилася!!
    От я пишу тобі коментарі, а ще не сказала, що мені подобається твій новий дизайн! Дуже ніжно стало і, здається, змінився навіть стиль фото.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, він дуже милий)

      Дякую! Я вже пів року щось з дизайном зробити думала! З фото все ще не те, що я хочу, але на шляху до цього)

      Видалити
  10. Я часто покупаю косметику из-за красивой упаковки, я жертва красивых баночек((( А тут такая мимишная упаковка, просто прелесть. Приятно, если еще и бальзам отличный))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Люблю, коли красива "зовнішність" приховує і якісний вміст)

      Видалити
  11. I know it this is a great cosmetics brand dear
    kisses

    ВідповістиВидалити
  12. Thanks a lot :D

    looks super helpful my friend. love the packaging :D

    NEW TIPS POST | 8 TIPS for a IMMACULATE SKIN all year round.. ;o
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  13. I adore this macaron box! Great the balm not only looks but also works well.

    ВідповістиВидалити
  14. Макарунчик!
    Я так іноді облизуюсь на корейські чорнички і вишеньки для губ :)

    ВідповістиВидалити