четвер, 20 липня 2017 р.

Summer shopping: Parfumeria.ua

Більше за шопінг в поїздках я люблю тільки шоппінг на Parfumeria.ua. Тому що в асортименті цього магазину є багато марок, які в нас не знайти. Наприклад, мої улюбленці Benefit чи Urban Decay. Проте коли я робила ось це замовлення, то зосередилась на догляді і вперше не замовила ні одної помади)

More than shopping on my trips I love Parfumeria.ua shopping. Because this store has got so many brands I can't buy here. For example, my fav Benefit or Urban Decay. But this time I ordered mostly care products and purchased no lipstick somehow)


Продовжую своє знайомство з маркою Uriage - в них є чудове серія для проблемної комбі шкіри. Цього розу замовила собі Зволожуючий матуючий флюїд Uriage Hyseac SPF 30. Сонцезахист - бо літо трохи! А матування і зволоження - цікаво, як поєднаються в цьому продукті? Та і 50 мл - це надовго, якщо продукт для обличчя. Також взяла масочку Uriage Hyseac Purifying Mask. Теж в 50 мл тюбику. Обіцяє робити всілякі корисності для жирної шкіри - з себумом розбиратися, пори зменшувати, заспокоювати неприємності. Буду пробувати. Попередня скрабуюча маска марки сподобалась моїй шкірі дуже.

I continue my acquitance with Uriage - they've got a lovely collection for oily problem skin. This time I ordered myself Uriage Hyseac SPF 30 Fluide, which moisturizes and matigies. Sunscreen - because it's summer! And I wonder how they combine moisturizing and mattyfying properties. And 50 ml will be enough for a long time, when it's face product. Also I purchased Uriage Hyseac Purifying Mask in 50 ml tube also. It promises nice care for oily skin - deal with sebum and blemish, makes pores smaller. Have to try it! My last exfoliant mask by this brand was pure gold!


Далі взяла собі ще крем від Bioderma - Sebium Pore Refiner. теж для проблемно-жирної шкіри. назва говорить сама за себе. тут туба 30 мл - ой, бачу, що буде зі мною в мандри їздити. Власне, я вичитала на сайті, що цей засіб - не зовсім крем, а така собі corrective care. Можна наносити на шкіру соло, можна під крем, можна в ролі основи під макіяж. Наразі спробувала кілька разів - ефект шикарний, але поспішати з висновками не буду, попереду багато експериментів ще.

Then I got myself Bioderma Sebium Pore Refiner. Also for problem oily skin - as title says) Tube is 30 ml - probably, my travel choice. As I've found out, it's not a cream, but some kind of "corrective care". can be applied solo or before cream or as makeup base. I've already tried it a few times - brilliant effect. But too early for some detailed impressions - more testing to come!


Продовжую боротьбу за чисту і красиву шкіру з новою вмивалкою - SVR Sebiaclear Gel Moussant або ж гельчик для вмивання. Солідні 200 мл, моя улюблена гелева текстура, відома аптечка марка з Франції. Та ще й дерматолог радив саме їх - сподіваюся на втішний ефект.

So I go on with my attemps to have clear and nice skin - and here is SVR Sebiaclear Gel Moussant. 200 ml, my fav gel texture, popular French brand. And my dermatologist recommended to try it. So why not? i hope for a nice effect.


Аптечною косметикою я закупилася - вирішила трохи і в бік Кореї подивитися. Вирішила спробувала Wine Therapy від Holika Holika. Формат нічних масок мене нещодавно дуже зацікавив, а таке симпатичне барильце не могло не привернути увагу. Маска обіцяє гарно зволожувати шкіру, а саме цього мені часом не вистачає. Потішило, що її аж 120 мл. І є лопаточка, щоб набирати - дрібниця, а важлива! У складі другим пунктом - винний екстракт, відомий, як гарний антиоксидант. Ось так)

I got some drugstores skincare and decided to try more Korean brands. Starting with Wine Therapy by Holika Holika. lately I was very interested to try night masks and such a cute barrel couldn't but get my attention. Mask promises to moisturize - and that's what I lack sometimes. 120 ml - one more plus. And there's a small "spoon" so you can get mask with it. Wine extract goes second in the ingredients list - well-known antioxidant.


Наступний експеримент - теж з Кореї. Крем для зони навколо очей Mizon Collagen Power Firming Eye Cream. 25 мл крему для цієї чутливої зони - це, звичайно, експеримент надовго, але чому б і ні? До речі, в крему теж є лопатка - мабуть, азіати люблять продумувати всі деталі пакування)

My next experiment is also Korean - Mizon Collagen Power Firming Eye Cream. 25 ml sounds quite much. But why not! Also this cream also has got a smallest spoon for application - I guess, Asian brands love to pay attention to all the details.


І ще трохи Holika Holika - 3 Seconds Starter Vita Complex. Цікаво було спробувати, що такі ці корейські стартери і взагалі порівняти їх з тоніками (бо як я розумію, і ті, й інші повинні покращувати ефект засобів, які ми наносимо на шкіру потім.

And more Holika Holika - 3 Seconds Starter Vita Complex. I'm interested to try these Korean startersa and compare them with toners, because they seem to have the same "mission" - make other skincare work better.


Ще трохи догляду за шкірою навколо очей - маска Korres Eye mask Cucumber. Крихітна! 8 мл! Плюси - нова марка для мене, а що малий обсяг, то не шкода, якщо не вразить. І в дорогу візьму! Поки що - суцільні плюси) Якщо допоможе позбутися вигляду вічно втомленої мене, то ціни цій масочці не буде...

More care for my eyes area! Korres Eye mask Cucumber! So tiny) 8 ml. Pros - new brands for me, and small volume, so if it will be disappointing, oh well. And suitable for trips. Pure positive at the begining! if it will help me to look less tired me, this mask would be my love.


І завершити я вирішила доглядом для волосся, який зайняв більшу частину моєї посилки. Якось так вийшло... і я замовила собі набір TIGI Bed Head Ressurection. Щоб ви уявляли, то ще дві ПЛЯШЕЧКИ по 750 мл. В мене було кілька засобів цієї марки, які я безмежно любила. Тому якщо ці ПЛЯШЕЧКИ раптом не виявляться вартими того, що я тягнула їх від поштомата додому, то я буду ДУЖЕ сумувати XD

I've decided to finish with haircare, which took almost all space in my parcel. I ordered myself TIGI Bed Head Ressurection shampoo and conditioner set. So you can imagine two BOTTLES of 750 ml. I've had a few products by this brand I loved. So if these BOTTLES won't be as good as I expected, carrying them home from post, I'll be VERY sad XD


А ви щось з цього пробували?
Have you tried something?


Всі ці баночки можна купити на сайті Parfumeria.ua

62 коментарі:

  1. This is all phenomenal. I like this product... kisses

    https://style-ladies.blogspot.rs/
    https://www.youtube.com/channel/UCXw5wOAoFsvU_Xj7VU5eSqQ

    ВідповістиВидалити
  2. Наташенька, отличные у тебя обновочки!

    ВідповістиВидалити
  3. Натуль отличные покупки, я на коррес смотрела тоже но что то не взяла, буду ждать отзыв)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Буду пробувати) Я хочу ще їхню масочку одну - але наступного разу!

      Видалити
  4. Чудові покупки! Біодерму обожнюю, тільки я пробувала лінію Sensibio)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Біодерма - чудова штука) В мене з ними поки що тільки найкращі враження!

      Видалити
  5. Все що для жирної і комбі шкіри, теж мені) СПФ зацікавив)

    ВідповістиВидалити
  6. Hi dear! I can see many interesting things here! I would like to try uriage. Smuack

    ВідповістиВидалити
  7. Клёвые покупки! Урьяж и СВР - мои любимые аптечные марки))
    Винная маска у меня тоже была, отличная, но, на мой вкус, с красным вином получше будет)) Хочу еще раз ее заказать))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж їх люблю) останні роки два почала активно користуватися, а раніше переважно на Авен сиділа))
      Яко сподобається, червону теж спробую) Я між ними сумнівалась, але якось ця більше привабила)

      Видалити
  8. I love your images Kirei, so pretty.
    http://www.easys-tyle.com/

    ВідповістиВидалити
  9. Цікаві обновки! З покупочками тебе) Чекатиму на відгуки)

    ВідповістиВидалити
  10. Обожнюю догляд TIGI! В мене були й шампуні/бальзами, й стайлінгові засоби, і все просто чудове!
    Вітаю тебе з чудовими покупками, справді дуже класний вибір!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені дуже подобаються їхні засоби)) Ці новинки вдже спробувала... наразі - клааас!

      Видалити
  11. Натали, с покупками тебя! очень много интересных продуктов, уход я всегда люблю в обзорах. пробовала Uriage солнцезащтитный, интересно и твое мнение о нем.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Uriage мені дуже подобається) Обожнюю аптечні бренди

      Видалити
  12. С нетерпением жду твои отзывы по каждому средству!

    ВідповістиВидалити
  13. so many brands ans products I don't know :) soo there's a lot to test soon :D
    holiday greetings from the wellnesshotel sölden
    Claudia

    ВідповістиВидалити
  14. Чудове замовлення! В мене у віш-лісті Wine Therapy від Holika Holika. Я взяла собі маску для чуттєвої шкіри Урьяж, мені дуже сподобалась!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Урьяж взагалі класні) В мене про їхню косметику чудові враження

      Видалити
  15. These products sound amazing!

    Xoxo rae
    http://www.raellarina.net/

    ВідповістиВидалити
  16. Чудові покупки! ♥ Чекаю твої відгуки про них)
    Julia Shkvo

    ВідповістиВидалити
  17. Very cool shopping. I'm curious about the collagen eye cream.
    Hugs!:))

    ВідповістиВидалити
  18. Все средства новые для меня и все интересны. Буду ждать отзывов.

    ВідповістиВидалити
  19. Оу, масочка з вина :) теж хочу таку спробувати

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, вона дууже мила) Про ефекти говорити ще рано, але в застосуванні - приємність.

      Видалити
  20. I'd like to try first brand out, I'm curious to read your thoughts about it :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. I Find their products really cool) especially, for oily combi skin, which needs improvements)

      Видалити
  21. I love your shopping :) it's amazing kisses

    https://denimakeup95.blogspot.it

    ВідповістиВидалити
  22. These are good looking products, I need these face mask and eye mask!!!

    www.busyandfab.com

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Yup, there's a lot of stuff I wanted to try. Face masks work really great) I haven't tried eyemask properly yet(

      Видалити