середа, 19 липня 2017 р.

Мило "Троянда" Suemade / Suemade Rose soap

Ще на день народження мені подарували прекрасний брусочок мила "Троянда" від Suemade. Засоби, які я пробувала, мені переважно подобалися, а особливо подобається те, що марка має магазин у Львові і я можу просто піти туди та обрати щось, принюхавшись до шикарного вибору мил) І не лише мил, але сьогодні саме про них мова.

For my birthday I got a lovely "Rose" soap bar by Suemade. Their products I've tried were mostly nice and the best thing is, that they've got a real store in Lviv, so I can visit it anytime and choose something, smelling a wide range of soaps) And not only soaps - but today we'll concern on them.


Як подарунок, мій брусочок виглядає прекрасно: він акуратно запакований, фотогенічний і ще й з трояндочкою зверху! А аромат який - троянда в її найкращій формі. Ніжний та романтичний аромат, який завжди наштовхує на думки про щось вишукане і приємне. Ось така справа) щоправда, у використанні я зісткнулася з тим, що сухоцвіт на вершинці мила ну зовсім ні до чого - і дістати його звідти важко, а залишати мокнути в мильничці еее... не дуже естетично. Загалом, зробити фото - так, а далі щипчики - і геть.

As a gift, my soap looks wonderful: neat paper package, cute for photos and even with a small dry rose on top! And scent is fantastic - the best of the rose you can expect. tender and romantic scent always inspires with some pleasant and chic associations. Yet, I find that dry rose flower on top not very nice idea - well, it's hard to take it out and you definitely wouldn't like to leave it there after a few uses, when both soap and flower are damp... Overall, take photos - and then take it out with pincet seems the best option)



Щодо застосування, то мило тут на висоті - воно неймовірно гладеньке і шовкове на дотик, тому мити ним руки - суцільне задоволення. наче обтираєш їх шовковою серветкою) Дуже, ніжне, приємне та м'яке очищення. Мило не сушить шкіру, огортає її трояндовим ароматом, розгладжує і загалом викликало в мене найприємніші враження. Це вже не перше моє милко від Suemade і точно не останнє.

In use this soap is awesome - tender and silky to the touch, so when you wash your hands, it seems, as if you wipe them with silky towel. very delicate, soft cleansing. Soap doesn't dry my skin, wraps it with rose smell, smoothes and overall provides the best impressions. It's not my first Suamade soap and not last - for sure!



38 коментарів:

  1. Яке ж воно гарне! Я люблю такі мила )))

    ВідповістиВидалити
  2. Невероятно красивый брусочек!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Amazing!!!
    Thank you very much for visiting my blog and commenting, I wait for you in my new post!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Люблю такие ароматные брусочки:) Марка отменная:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж) Краса в деталях робить все кращим!

      Видалити
  5. Я бачила ці мильця в магазині, коли в нас була презентація, просто закохана в них! Мені дісталися інші - м,ятні, і я не шкодую, бо вони такі класні! Взагалі марка дуже цікава, і всі засоби просто прекрасні!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, вибір в них чудовий. В нас теж була минулого року презентація) Мені сподобалося багато продуктів, а головне підхід творців цієї косметики! Зараз є багато інді-брендів, але далеко не у всіх таке скурпульозне ставлення. Втім, і наявність фізичних магазинів для мене показник успіху і налаштованість на тривалу роботу, а не одноденну розвагу)

      Видалити
  6. Thanks a lot :D

    wooow, looks cute and sounds amazing result!

    NEW TIPS POST | SCALP PROBLEMS? Knows HOW to TREAT!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  7. Відповіді
    1. Так, вона завжди додає маленьких, приємних деталей в буденну рутину

      Видалити
  8. Яке воно гарненьке! Я би цю трояндочку викулуповала і використовувала для фото)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я виколупала) але вже не в стані, щоб фоткати

      Видалити
  9. Oh my! It looks so yummy. Like an ice cream or a piece of cake:)

    ВідповістиВидалити