понеділок, 31 липня 2017 р.

My Instagram in July

А ось і моя улюблена рубрика, в якій традиційно мандри, Львів, я з друзями і тортики)

And here's my fav insta recall - as usual, includes trips, Lviv, me & friends & cakes)



Ось ще трохи Закарпаття з моєї минулої мандрівки туди) Неймовірно прекрасне місце!
Here is some Zakarpattya moments from my last trip there. Incredible beauty!





Цього місяця я мандрувала мало, але здійснила свою мрію потрапити в Чернівці. Вперше побачила це місто. Їхала заради університету, який виглядає неймовірно епічно і зачаровує кожною деталлю. Але мене зачарувало і саме місто - його мініатюрність, затишок і спадок минулого)

 This month I wan't much of a traveler, but finally went to Chernivtsi. For the first time! I visited it for the unique university, which looks sooo epic and charms with every detail. But I was charmed with this whole city - it's small, cozy atmosphere of past times)







А ось моя радість на стіні - диплом Коронації - і моя радість на фото - в момент, коли я уклала договір з видавцем)) Справи рухаються, історії пишуться, охохо...

And here's my happiness - Coronation diploma on the wall - and my happiness in a moment, when I got my great publisher)) Things move on, more stories to write...)



Випадковий скетч Варти...
Random Varta sketch...


Віденський палац Бельведер...
Vienna palace Belvedere


...львівська плитка
Lviv tiles...


Багато смачненького)
Lots of yummy stuff)






Друзі, випадкові зустрічі, традиційні зустрічі і багато радості.
Friends, random meetings, regular meetings and a lot of joy.





Косметика, яка аж просилася на фото!
Cosmetics I simply had to post!






І трохи мене, хоча останнім часом я і селфі - то рідкісне поєднання)
And me) Despite I'm not very into selfies lately)





Instagram - @rinoa_light_leonhart

32 коментарі:

  1. Наташенька, мои поздравления с номинацией. Ты умничка!!! Тоже хочу когда-нибудь съездить в Черновцы. Классные фото!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Це для мене неймовріна радість. І хоча місяць минув вже, але радості набагато більше)

      А Чернівці - дуже красиве місто. Але маленьке - за день можна обійти всі цікаві місцини)

      Видалити
  2. Very beautiful photos! It looks that your month has been very busy!
    ❤️❤️❤️
    Have a lovely day sweetie!
    www.travelera.es

    ВідповістиВидалити
  3. Such great inspiration. I love it.
    http://www.easys-tyle.com/

    ВідповістиВидалити
  4. чудовий насичений час вийшов :)
    теж хочу побувати в Чернівцях :) тим більше, нам туди вже й кличуть :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, Чернівці варті візиту туди)) На всі сто!

      Видалити
  5. Какой яркий месяц у тебя выдался! Черновцы - очень красивый город, мечтаю побывать там еще раз и заглянуть в их сказочный Университет))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Чернівці прекрасні) І в університет пощастило потрапити - виявляється. там всередину вхід з екскурсіями лише, а екскурсії раз на годину починаються) От я прийшла якраз за 5 хвилин до початку)

      Видалити
  6. You always have the best photos, and this montly are so very nice! Like it a lot!

    Visit me, Gothic

    ВідповістиВидалити
  7. Thanks a lot :D

    Seems to be an amazing month my dear. Nice recaps :D

    NEW CITY BREAKS POST | Ponte D. Luís: the SWEEPING VIEW. <3
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  8. Hi there my dear,

    Wow I love those photos a lot. You look so gorgeous;).

    Hugs from Germany
    Isa
    www.label-love.eu

    ВідповістиВидалити