субота, 8 липня 2017 р.

Бальзам для губ M.A.G. Mint lip balm

Я, звичайно, люблю писати щасливі і захоплені відгуки. Але іноді засоби мені трапляються доволі контраверсійні. Наприклад, герой сьогоднішнього огляду бальзам для губ M.A.G., який підозріло нагадує EOS))

Of course, I love to write positive and enthusiastic reviews. But sometimes I test some products, which leave me controversal impressions. For example, the hero of today's review is M.A.G. lip balm, which suspiciously resembles EOS))



 Яєчковий формат бальзамів, мабуть, ще довго буде серед улюбленців. Бо тепер всі намагаються випускати щось в такі формі. Моє яєчко ніжно-блакитного кольору. Має прозору кришечку, щоби бачити, скільки ще є засобу. І м'ятний аромат - якщо вірити упаковці. З мінусів - складу не видно і близько. Та навіть назву марки я знайшла з проблемами) така конфіденційність! Саме з яєчко симпатичне і по формі воно невеличке та конічне, тому видається мені навіть зручнішим у використанні, ніж його першоджерело-EOS.

This egg form of balms, apparently, will be fav for a long time. For now everyone are trying to produce something in such a form. My egg is pale blue. It has a transparent lid to see how much products there is left. And mint flavor) Minus for absence of ingredients list. Yes, even the name of the brand I found with some problems) Such confidentiality! Egg looks very sweet and it's conical shape seems to me even more convenient to use than original EOS.




Аромат в бальзаму дуже легкий та ніжний, є в ньому щось м'ятне, а щось від жуйки) Наноситься він гарно, але в застосуванні не захопив мене. І зараз поясню чому. По-перше, при нанесенні бальзам створює на губах світлу плівочку. По-друге, хоча спочатку він освіжає і зволожуєі навіть трішки холодить, та коли я стираю бальзам, то не відчуваю очікуваного живлення. Отож, він діє суто поверхнево. І це непогано! Але тільки взимку - тоді такий бар'єр гарно захищає від морозу і допомагає зберегти губи в гарнмоу стані. Але влітку я намадаю перевагу більш натуральним і легким бальзамам, тому яєчко відпарвляється чекати холоду на моєму косметичному складі (бо як ще назвати завали блогерських баночок?)

The fragrance is very light and tender, there is something mint in it, but something resembles me bubblegum too) It applies well, but I'm not very fond of it. And now I'll explain why. Firstly, after application the balm creates a light film on my lips. Secondly, although at first it refreshes and moisturizes and even cools down a bit, but when I erase it, I feel no nourishing.  So, it works only with surface of my skin. And that's not bad! But only in winter - then such a barrier is a very good protection from frost and it helps to keep lips in a nice condition. But in summer I prefer natural and light balms, so currently this egg will wait in my cosmetics storage (or how should I call abunch of bloggers jars?)



Дізнатися більше і купити:  Watsons

36 коментарів:

  1. Amazing post dear, I'm also in love with your photos ♥
    I'm following you on GFC, would you like to follow me back, I would be glad and we can become good blog friends? ^_^
    www.limitededitionlady.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  2. А мне кажется мятный бальзам для губ на лето самое то))
    https://twinklelittlstar.wordpress.com

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Аромат - так, але його якості більше для холодної пори підходять)

      Видалити
  3. Thanks a lot :D

    I've a simillar lip balm. Sounds super functional :D

    NEW DECOR POST | Infallible DECOR TIPS with LOW BUDGET.
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  4. Я так розумію, майже всі бальзами такого формата дуже погано зволожують губи, але вони такі гарненькі)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Думаю, тут вирішальна роль у складі) Але цей бальзам в мене знайде застосування в холодну пору)

      Видалити
  5. Спасибо за пост! Летом бальзамчик дожен хорошо освежать ))

    ВідповістиВидалити
  6. Відповіді
    1. Yup, they're similar) Actually, I see quite a lot balms in EOS shape now XD

      Видалити
  7. ohhhh i want to try this! i love lip balms! <3

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    ВідповістиВидалити
  8. Як же я люблю м'ятні бальзамчики,але для мене важливий саме сильний ефект прохолоди.

    ВідповістиВидалити
  9. о, я теж обожнюю м'ятні бальзамчики))
    Дякую, що розказала про M.A.G ☺ Цікаво, як він буде працювати взимку..

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. думаю, тоді його плівковий ефект буде якраз потрібним)

      Видалити
  10. гарненька форма, але для сумочки дуже незручно

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ой, а я стільки всього ношу в сумці, що мені якраз такий круглячок знайти серед завалів швидше, ніж бальзам у стіку)

      Видалити
  11. у мене ще не було м'ятненьких бальзамів для губ.
    після ментолових кремів для тіла більше не тягне в цю стєпь :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я люблю щось свіже на літо... але мій фаворит завжди - ваніль)

      Видалити