неділя, 9 липня 2017 р.

Look of the week 41: Purple sunset

Останнім часом я бавилася з палеткою Оріфлейм, яку зовсім скоро покажу в огляді. В нас вже був смарагдово-фіолетовий дует, тому цього разу - золото + фуксія. Як літнє небо) І фіолетовий лайнер до них!

Lately I tried to experiment with vibrant Oriflame paletter I'll review soon. We've already had emeral&purple duo, so this time - gold&fuchsia. As summer skies) And purple liner!



P2 High Impact Volumizing Collagen XXL lashes mascara
- помада P2 Full Shine lipstick 080 Tell me a tale
олівець для очей Oriflame The One Expression Dual Drama Kohl Жовтий & Аквамарин
- палетка тіней Oriflame The One Express Blend Palette

28 коментарів:

  1. Відповіді
    1. Дякую)) Останнім часом в мене то нюд, то кольоровоо-кольорово!

      Видалити
  2. Ух, как тебе круто с фиолетовыми оттенками!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Почала з бірюзи, перейшла на фуксію!

      Видалити
  3. Розкішно виглядає! Обожнюю фіолетові відтінки тіней ))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я більше люблю темний фіолет, але часом і такі приваблюють)

      Видалити
  4. Очень интересный красивый макияжик

    ВідповістиВидалити
  5. Thanks a lot :D

    you look great with purple shades darling :D
    great eyes :D

    NEW TIPS POST | How old is your SKIN? :o TRY AND KNOW!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  6. тебе очнь идёт аткая гамма оттенков)

    ВідповістиВидалити
  7. Гарно дуже! хоча мені особисто такі кольори зовсім не пасують, але я все одно ними захоплююсь :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж переважно думаю, що воно мені не личить чи не можу прилаштувати в макіяжі... а потім іноді пробую - і результат буває цікавим)

      Видалити