пʼятниця, 28 липня 2017 р.

Матова помада GlamBee Matte Soft Touch 02

Я на кілька днів зникла, бо не відчувала в собі сил писати в блог і надто багато літа, і надто мало літа для всього, що хочеться встигнути. Але сьогодні хочу вам показати мою гарнесеньку обновку! Серед трендів, які тримають пальму першості останні кілька сезонів, - матові губи. Зараз матовою помадою нікого не здивувати, а виробники пропоную нам все більше кольорів та варіацій. І це чудово. В мережі EVA, наприклад, з'явилась дуже симпатична літня колекція, в якій є матові помади - про одну з них я вам і розповім. GlamBee Matte Soft Touch 02 вже у огляді!)

I disappeared for a few days, because I simply had zero inspiration for blog - and too much summer stuff to do in such a short time ~ But today here's a small review on my pretty new lippie. Matte one) because matte lips is a trend of last few seasons, which is still on top. t's hard to surprise with matte lipstick and brands present mroe and more shades and types. And that's amusing! EVA chain stores, for example, launched a sweetest summer collections, including matte lipsticks - one I'll tel you about belong to that collection. Here we go - GlamBee Matte Soft Touch 02.


Я вже пробувала засоби GlamBee і хочу зазначити, що якщо раніше їхній дизайн можна було назвати "ну ок", то зараз все виглядає дуже милим і дівочим. А такі засоби завжди приваблюють) Наприклад, моя помада - в маленькій конічній тубі персиково-бежевого відтінку - під колір помади) І сама вона виглядає матовою, а на дотик - оксамит! Дуже простий і водночас дуже вдалий дизайн! А помади у стіку 4,4 г - багацько!

I've tried some GlamBee products before. And if before their design was OK, currently it's very sweet and girly. Looks much more attractive! For example, my lipstick goes in a small tube, peach beige shaded - as lippie itself. Stick looks matte too and velvet to the touch. Very laconic an very neat design! And 4,4 g of products sound much to me)




Стік майже повторює колір туби. Він класичної форми - і це теж добре. Бо зручно) У стіку помада виглядає трішки вибіленим, трішки кораловим нюдом. На губах колір доволі світлий - я такі ношу нечасто, але влітку якраз можна спробувати щось нове! Як і всі матові помади, може бути трішки вередливою у нанесенні - я б радила попередньо поскрабувати і зволожити губи, інакше ризикуєте підкреслити сухість. Поза тим лягає м'яко і колір освіжаючий)

Stick looks exactly the same shade, as tube. It's comfortably classic) Shade seems bleached coral nude. On my lips is rather light - I don't often choose such colors, but summer is a chance to try! As most of matte lipsticks, this one can be not easy to apply - I'd recommend to start with scrub and moisrurizing to get smooth application. Moreover, it looks so refreshing!




Сподобалось, що ця мініатюрна красуня зовсім не сушить губи і не створює відчуття "зацементованості". При тому вона справді матова - і у цьмоу пункті не поступається моїм улюбленим помадам, які застигають на губах. Єдине, що треба акуратно поправляти після перекусів - сходить помада нерівномірно, тому щоб завжди мати красиві губки, не полінуйтеся після кави зиркнути в дзеркальце. Сонячних днів)

I loved that this small cute beauty doesn't dry my lips. And yet it looks perfectly matte - as most of my fav liquid lipsticks. The one thing to eb careful with - meals! it's better to check your lips after any meal or coffee, because lipstick loves to erase not so evenly) Anyway, have a sunny days!





Дізнатися більше: EVA

40 коментарів:

  1. Така ніжнятинка) Але мені такі відтінки геть не пасують(((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені такі теж личать не завжди - часто вони надто вибіленими виглядають. Але з цим ми потоваришували. А якби він був рожевим - не певна)

      Видалити
  2. Красивый оттенок. Мне всегда такие нравятся, но для меня светловат.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Відтінок для блідої шкіри... або навпаки для засмаглої - хто любить контрасти)

      Видалити
  3. Сама нежность. Такое оформление у марки симпатичное.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, вони чудово попрацювали з дизайном)

      Видалити
  4. Тебе хорошо с таким нежным цветом помады!

    ВідповістиВидалити
  5. Красивий відтінок, дуже тобі личить!

    ВідповістиВидалити
  6. очень красивый стик и оттенок такой мне нравится, тебе хорошо

    ВідповістиВидалити
  7. Прикольний відтінок) Я б такий не проти мати в коллекції )

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я такі рідко ношу, але справді приємно поекспериментувати)

      Видалити
  8. Thanks a lot :D

    the color is super classic. Fits absolutelly perfect on you :D

    NEW FASHION POST | What To Dress In VERY HOT SUMMER DAYS :D
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  9. О, в мене здається такий ж відтінок. На вигляд він дуже світлий, але на губах ніби, як нормально на мені, а тобі такий пасує, думаю, через те, що ти брюнетка.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я би більше оцінила його, якби вні був хоч на тон насиченішим) Але для деяких нюдових нюдів точно підійде)

      Видалити
  10. А я такие оттенки светлые обожаю. И тебе, кстати, очень идет, такая нежная.
    У меня эта помада в темно-винном оттенке, и туба тоже повторяет цвет помады. И это просто нереально роскошная помада, на 5+))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      Мені твоя винна видалась неймовірно красивою! На осінь такі відтінки - бомба)

      Видалити
  11. Така світленька :) поки не побачила на тобі, не уявляла, як вона ляже :)
    Але я на тобі бачу темніші, яскравіші :) лише імхо :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я теж люблю насиченіші) навіть, коли йдеться про нюд. Але таку було цікаво спробувати)

      Видалити
  12. Цікавий відтінок, мені такі завжди подобаються, але моя шкіра вимагає чогось темнішого чи яскравішого ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Взагалі, світлі відтінки - це ризик виглядати, як з початку нульових, коли в моід був глямур)) але якщо не надто світлі - тоді можна і експериментувати!

      Видалити
  13. Свотчила її в Єві - яка ж вона м'якенько-ніжна на дотик!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, дуже приємно лягає) Але треба, щоб губи були в гарному стані теж

      Видалити
  14. Я обожнюю такий колір! І, як не дивно, навіть мені пасує! Я не знала, що в них така лінійка є, піду до Єви, подивлюся завтра. Чому б і не придбати)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Помада мене потішила) Втім, я рідко ношу таку світлість... Останнім часом взагалі на блиски тягне - літо й легкість у всьому

      Видалити