субота, 29 липня 2017 р.

Five favs: July edition

Ох літо, ох мінімум косметики... Цього разу мені було легко обрати фаворитів в макіяжі, бо макіяжу було дуже мало)) А от з доглядом я все думала закинути щось з сонцезахисту для тіла, але врешті серце лежало до інших засобів. Запрошую погортати!

Oh, summer, oh my cosmetic minimum... Thsi time it was quite easy to chooce makeup favs, as I wear less makeup) And I wanted to add some sunscreens to care favs, but then some other products won my heart. So, here they are!



Крем для рук The Body Shop British Rose hand cream - якщо є ідеальний крем для рук, то ось він. Ароматний, живильний, легкий і... ну просто нема ні єдиного негативного пункту. Якщо б я купувала ящик кремів, це були б креми цієї марки.

The Body Shop British Rose hand cream - if flawless hand cream does exist, here it is. Aromatic, nourishing, lightweight... I can find anything negative! if I'd have to buy a whole box of hand creams, I'd choose The Body Shop. 


Туш P2 XXL Lashes High Impact Mascara Volumizing Collagen - просто чудова туш. Стійка, зручна, витримує спеку, порівняно легко змивається... Мабуть, найкраща в моєму арсеналі нині)

P2 XXL Lashes High Impact Mascara Volumizing Collagen - simply great mascara. Longlasting even in hot weather, comfy, easy to remove... Probably, the best one I currently own.


ББ-крем Oriflame The One BB Cream SPF 30 Light - я скоро напишу огляд на цей бб-крем, а поки - я готова співати йому оди. Бо він світлий. Світлий! Нарешті достатньо світлий для мене) А ще легкий, гарний для спеки і навіть для комбі шкіри. Ну хіба не чудово?

Oriflame The One CC Cream SPF 30 Light  - soon I'll review it. And yet I'm completely in love with it already, because it's light. Light! Light enough for my pale highness! And also - lightweight, suitable for summer heat and even for combi skin. Isn't it great?


Гель для вмивання AlpStories Cleansing Gel Sage & Mint - ще одна краса скоро в огляді. Тут в нас в одній баночці найбільш делікатне очищення, свіжість і неймовірний аромат. Шкіра в захваті, отож і я теж)

AlpStories Cleansing Gel Sage & Mint - one more sweetest products for review. Here we got the most delicate cleansing, freshness and magnificent scent - all in one jar! Skin is happy and so am I)


Зволожуючий матуючий флюїд Uriage Hyseac SPF 30 - ми з ним знайомі лише два тижні, але ці два тижні були для моєї шкіри дуже приємними. І так, я саме шукала аптечний крем, який був би достатньо легким для літа, підходящим для проблемної шкіри та мав СПФ-фактор. Цей підходить по всіх пунктах. Детальні враження - скоро))

Uriage Hyseac SPF 30 Fluid - we're familiar for two weeks already, but there two weeks were simply great for my skin. Yup, I was looking for a drugstore face cream, light enought for summer, and auitable for problem skin and with SPF. This one seems flawless. Details are coming soon)


37 коментарів:

  1. Хочу попробовать гель для умывания) вообще все продукты от альп сториз мне очень нравятся)
    https://twinklelittlstar.wordpress.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Гель чудовий) Якраз необхідна порція свіжості для літа)

      Видалити
  2. В мене був тонік від Алпсторіс, ото крута штука! А помпа ще яка там класнюча, короче кажучи Алпсторіс рулить!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Згодна) Мені він просто дуже подобається - і свіжість, і зручнота) І в дорогу брати можна)

      Видалити
  3. Классные у тебя фавориты собрались!
    у меня муж обожает этот гель от Урьяж, отличный для комби и жирной кожи))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, моя шкіра дуже задоволена)) Урьяж чудово працює і не настільки термоядерно, як Клінік, який я пробувала часом)

      Видалити
  4. Не пробувала нічого з цих фаворитів. Можливо, хочу спробувати флюїдик від Ур'яж.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Урьяж для моєї шкіри просто знахідка) Один з улюблених аптечних брендів

      Видалити
  5. these products sound amazing! thanks for sharing them :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    ВідповістиВидалити
  6. I'd like to test the P2 mascara because I know and like their nail polishes ☺

    ВідповістиВидалити
  7. хочу гель для умывания Альпсториз попробовать, люблю формат геля как таковой.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Він чудовий) Як і більшість засобів марки)

      Видалити
  8. Спасибо за обзор, тушь очень заинтересовала )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Туш прекрасна) Рада, що змогла зацікавити!

      Видалити
  9. Сколько всего интересного! Очень заинтересовал гель для умывания от Альпсториз - замечательная марка!
    http://beyoutiful.com.ua/?p=4011

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. гель божественний) скоро напишу про ньогО!

      Видалити
  10. Буду чекати на огляд гелю від AlpStories ))

    ВідповістиВидалити
  11. Отличные фавориты! Я тоже очень любила гель AlpStories, он суперский

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені важко уявити, щоби ця марка розчарувала)

      Видалити
  12. Цей гель від Альпсторіс - просто пісня! Обожнювала його, поки користувалася!
    А от з іншими засобами навіть не знайома. Чекаю відгуку про останний флюїд, бо марку дуже поважаю, і мені матуюче теж треба)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. гель прекрасний) Я ним користуюся майжен щодня - особливо класнов вечері, прийти з вулиці і вмитися, щоби всю ту спеку з себе змити теж!

      Видалити
  13. This mascara sounds great and definetely worth to try.

    ВідповістиВидалити