пʼятниця, 23 червня 2017 р.

Rosegal red plaid dress and vintage style wishlist

В одязі в мене є кілька слабкостей і серед них - тартан та вінтаж. Тому, коли я гортала сайт Rosegal, то залипла у відділі з шотландськими сукеночками та зі стилем 20-их. І склала собі невеликий пост обновок, які я б носила)

I have a soft spots for some clothes, especially when it comes to tartan and vintage. So, when I was scrolling Rosegal store, I spent a lot of time exploring red plaid dress and vintage flapper dress.



Тартан мені подобається тим, що він яскравий і може бути як святковим варіантом, так і повсякденним - залежно від дизайну. В мене улюблені сукенки саме з шотландки) І в магазині Rosegal їх багацько.

I love tartan, because it's bright and can be both festive and casual option - sepends on clothes design. My fav dresses are made of tartan) And you can find plenty of such dresses in Rosegal store.




Ну а вінтаж 20-их я довго не розуміла, але коли до мене прийшла любов до цього періоду, то прямі розкішні сукенки стали видаватися гарним вибором не лише для вечірок у стилі мафіозі чи Великого Гетсбі, а і для багатьох інших виходів. До театру наприклад) 

It was quote a long way for me - to understand style of 20-ies. But when I fell for it, I also fell for these chich dresses. ANd now they seem not only a nice option for mafia party or fancy parties in The Great Gatsy style, but for a lot more events. Theater, perhaps?)



А тут ви можете ще знайти цікаві пропозиції за доступними цінами!
And here you can find some great deals for affordable prices:Deals zone

Більше на Rosegal

46 коментарів:

  1. Great dresses dear! :)
    kiss
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2017/06/zaful-dress.html

    ВідповістиВидалити
  2. Those vintage dresses are amazing - I like this style so much and I like Rosegal shop. Plaid dresses are charming and very beautiful too.

    ВідповістиВидалити
  3. Я теж дуже люблю клітинку! Мені здається вона пасує всімі завжди в моді:)

    Welcome to my blog - bezdushna.blogspot.ru

    ВідповістиВидалити
  4. I love this selection :) kisses

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    ВідповістиВидалити
  5. Wow amazing dresses :D

    http://tembelprenses.blogspot.com.tr/

    ВідповістиВидалити
  6. Preciosa selección de vestidos...me encantan!
    Besos;))

    ВідповістиВидалити
  7. Preciosa selección de vestidos...me encantan!
    Besos;))

    ВідповістиВидалити
  8. Thanks a lot :D

    nice sellection dear :D Love the last black dress :D

    NEW TIPS POST | PROTECTS YOUR HAIR AT SUMMER!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити