пʼятниця, 30 червня 2017 р.

My Instagram in June

Цей червень - абсолютно і повністю - один з найкращих місяців в моєму житті. Підкріплюю це враження фото з інста))

This June is - absolutely and completely - one of the best month in my life. Here are some insta pics to prove it!



Отож, найкрутіше, найщасливіше і найбільш радісне, що зі мною сталося - це, звичайно перемога у "Коронації слова". Ось тут на фото ми з подругами в день, коли я дізналася, що перемогла.

So, the coolest, happiest and greatest event was, of course, "Coronation..." victory. Here is me and my friends on the day, when we've found out, tha I won.


Ось тут підбірка скетчів з персонажами "Гессі", яких я малювала і виклада на фб та в інста, як своєрідний відлік до церемонії нагородження)

Here is "Hessy" characters sketches, as I posted them on fb and Insta to make such a small countdown until the ceremony day.









А ось тут щаслива я і друга премія моя)

ANd ehre is happy me and my second prize)





Попри те я ще згадувала поїздку на Закарпаття, якою завершилась моя весна.

Also I recalled Zakarpattya trip, which was the finish of my spring.







І поїздку у Відень, в якій було надто багато краси, тому продовжую ділитися.

And Vienna trip, because there was too much beauty I ahve to share!






А ще були робочі кавові будні, красивий Львів (і не лише Львів) і прогулянки з друзями.

Also there were work days with coffee, beautiful Lviv (and not only) and walks with friends.
















Ну і ще трішки експериментувала з макіяжем))

And typical - some makeup experiments)






36 коментарів:

  1. Хороший місяць :) активний, насичений.
    Ти класна, дуже яскрава, позитивна!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Такі моменти надихають і дуже тішать!

      Видалити
  2. С победой в конкурсе поздравляю еще раз:)

    ВідповістиВидалити
  3. Когда ты всё успеваешь?!)) Еще раз поздравляю с победой :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мвахаха) Я не встигаю, але намагаюся мінімізувати прокрастинацію)

      Віу! Ця перемога мене тішить шалено!

      Видалити
  4. Львов просто роскошен! И ты прекрасно выглядишь))
    Поздравляю с наградой. Это, действительно, круто!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякуюю)
      Львів завжди любов) Хоча я б не відмовилася і поїхати кудись пошвидше)

      Видалити
  5. Обожнюю фото з інсти! Вітаю з перемогою ♥
    Julia Shkvo

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Для мене інстапости - маленький підсумок завжди!

      Видалити
  6. cool photos and cool illustrations! :)


    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    ВідповістиВидалити
  7. Thanks a lot :D

    nice recaps my dear. I really love you IG profile :D

    NEW COOKING POST | DELIGHT You With My QUICK and HEALTHY Recipe!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  8. У тебя всегда такие яркие фото. Месяц удался! И конечно поздравляю с победой!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую величезне) так, це місяць щастя!

      Видалити
  9. Congrats on the prize! You had a great trip and I like your sketches. Food looks so delicious it made me hungry:)

    ВідповістиВидалити
  10. Поздравляю с победой! Прекрасные рисунки! С удовольствием куплю и прочитаю книгу :)
    http://krasivey.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Для мене це результат дуже довгого шляху, тому я шалено тішуся) Книга вже в роботі)

      Видалити