четвер, 29 червня 2017 р.

Five favs: June edition

Літо - це про менше косметики, більше сонцезахисту і експерименти на повну. Що я любила цього місяця? П'ять фаворитів вже тут!

Summer is all about less cosmetics, more sunscreens and experiments. What did I love this month? Five favorites are here!



Помада KIKO Milano Stick for lips and cheeks 01 - я була б не я, якби не вписала в фаворити помаду. На улюбленицю місяця було багато екстравагантних кандидатів, але перемогла матова помадка у стіку від бюджетної італійської марки. Вона не бездоганна, проте дозволяє отримати красиве і ніжно-рожеве матове покриття губ. І на відміну від помад, що застигають, це легко стерти навіть серветкою. А ще цей заокруглений стік мене зачаровує **

KIKO Milano Stick for lips and cheeks 01 - I would not be me, if I skipped lipstick in my favorites. I've had a lot of extravagant candidates, but wthe winner is matte beauty by Italian brand. It is not flawless, however, it allows you to get a beautiful and delicate pink matte lips. And unlike liquid lipsticks, it's easy to wipe this one even with a napkin. And this roundedtube looks so fascinating to me **



Олівець для очей Oriflame The One Expression Dual Drama Kohl Жовтий & Аквамарин - перший олівець близькозеленої барви, який в мене оселився і отримав не лише схвалення за якість, а я любов за колір. Його соковитий смарагдовий дуже оживляє буденні макіяжі. А м'якість нанесення тішить) Скоро буде огляд на багато-багато барв з літньої колекції - і на цей олівчик теж.

Oriflame The One Expression Dual Drama Kohl is the first pencil of the near-green color, that settled in my makeup and received not only approval for quality, but I really loved this color. Juicy emerald makes my daily makeup more lively. And the softness is something great) Soon there will be a review on many-many eyepencil shades from Oriflame summer collection - and on this pencil, too.


Пудра Clarins Ever Matte 00 - моя нещодавня обновка, від якої я в цілковитому захопленні. дуже гарно матує, вирівнює колір обличчя, дає тривалий ефект і ще й пахне, наче вишукані парфуми. Як на мене чудова пудра, щоб відмовитися від використання тональних засобів у спеку.

Clarins Ever Matte 00 Mineral Powder Compact is my latest update, complete delight. Flawless and longlasting matte effect, even skin color and smeels like luxury perfume. As for me, this powder is perfect to replace foundation in summer heat.


Гель для душу Isana Lady Lemon & Mr. Mint - лимонно-м'ятний мікс і ніжна текстура не могли не привабити. Чудовий гель для релаксу після спекотного дня.

Isana Lady Lemon & Mr. Mint shower gel - this lemon-mint mix and a delicate texture could not help but attract. Perfect gel for relaxation after a hot day.



x





Баттер The Body Shop Fuji Green Tea - ще один засіб, який привабив мене через те, що він - бездоганний для літа. Тут в нас не просто освіжаючий ефект з ароматом зеленого чаю, а навіть приємне охолодження. І легка текстура, і ефект The Body Shop - це коли баттер всмоктується моментально, а шкіра шовкова ще дуже довго. 

The Body Shop Fuji Green Tea Body Butter is another product, that attracted me because it is made for summer. Here we have not only a refreshing effect with green tea scent, but even a pleasant cooling. It has both light texture and The Body Shop effect - when the butter is absorbed in a moment, but skin stays silky for a long time.


А чим вас червень потішив?
What were your Juny highlights?

40 коментарів:

  1. Пудра Кларанс тоже мой давний фаворит))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Розумію) Я тепер шкодую, що раніше не спокусилась на покупку - ціна спиняла. Але я якраз на гарну скидку потрапила)

      Видалити
  2. Я давно уже хочу купить эту пудру, но также у меня в хотелках еще и пудра Авен. Не знаю какую из них и выбрать ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Авен теж чудова марка, але я в них пробувала тільки догляд, а з пудрами не знайома. Ще хочу Клінік придбати при нагоді)

      Видалити
  3. Ничего не пробовала, но вот пудру хотелось бы в первую очередь. :)

    ВідповістиВидалити
  4. Я навіть майже й не помітила, як цей травень пролетів...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Розумію) В мене травень і червень були доволі мандрівничими)

      Видалити
  5. ты мне напомнила сделать фото фаворитов, у боди шоп,как мне кажется, все офигенное))

    Lifestyle Blog Carrie Key
    My Instagram

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дааа, у меня The Body Shop всегда удачные покупки)

      Видалити
  6. Интересно! Особенно помада Kiko и пудра заинтересовали )))
    Летом я, действительно, меньше пользуюсь декоративкой, но ухаживающих средств не убавляется. Я открыла для себя много новых кремов )))

    Наташа, буду ждать подробного обзора пудры Кларинс!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Помаду я скоро огляну, а пудра якраз була в понеділковому пості)
      Літній мінімум косметики для мене завжди містить рум'яна і пудри)

      Видалити
  7. Я також обожнюю лимонні та м'ятні гелі для душу в літній період )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, їхня свіжість завжди допомагає відпочити і розслабитися

      Видалити
  8. That shower gel from isana sounds like perfect one during hot days :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  9. Stick for lips and cheeks is very interesting and I'm still eager to try the shower gel:)! Kisses:))

    ВідповістиВидалити
  10. Thanks a lot :D

    sounds nice my dear. I need to try TBS products :D

    NEW DECOR POST | Gives Life To SMALL SPACES.
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  11. Відповіді
    1. Вони обидві чудові) про помаду я скоро напишу окремо)

      Видалити
  12. Everything is amazing but Clarins compact powder is My all time favorite

    Have a nice day
    XOXO
    Glamorous without the Guilt

    ВідповістиВидалити
  13. Ох, як же ж мене зацікавила пудра Clarins))) Дякую за ідею!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вона дуже класна, як на мене. Ціна не з дешевих, але вона себе виправдовує

      Видалити