неділя, 4 червня 2017 р.

Look of the week 36: Sunkissed

Літо почалося! Час мандрів, сонця і світла) З цієї нагоди мені захотілося пригадати тренд з нанесенням рум'ян не лише на щічки чи вилиці, а й на ніс - для ефекту такого собі сонячного поцілунку на шкірі) З цим трендом треба обережно - аби не перетворитися на поросятко чи обгорілу дачницю. та я була настільки обережна, що в житті якраз нормально, а на фото ледь помітно XD

Summer started! Time of trips, sun and light) And that's why I decided to recall "sunkiss" trend: apply blush not only on your cheeks or cheekbones, but also on a nose area - to create an effect of light sun touch. This makeup should be neat - or you can transform into a pink pig or sunburned person XD But I was so ceraful, that it looks just ok in real life and almost invisible on photos XD



Products:

34 коментарі:

  1. Я уже тоже загорела))) Выглядишь отлично)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я така бліда, що мене засмага не чіпляється майже) але макіяж може й на це вплинути!

      Видалити
  2. Hello!
    I loved the post hehe.
    I followed your blog, would you follow me back?
    A hug <3.

    ВідповістиВидалити
  3. Такое впечатление, что на губах градиент. Отличные румяна, я давно на них засматриваюсь.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О так, це дві помади - яскравва від Оріфлейм і матова рожева від KIKO, я їх просто трішки зміксувала)
      А рум'яна чудові для літа!

      Видалити
  4. Oh very interesting effect looks really lovely
    xx

    www.sakuranko.com

    ВідповістиВидалити
  5. Дуже симпатичний макіяж. Шкіра гарно виглядає!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) шкіра - моя вічна робота над собою)

      Видалити
  6. OMG! Lovely look. The makeup goes awesome with this sweater.

    ВідповістиВидалити