субота, 17 червня 2017 р.

Щастя тут

Якщо ви раптом не сидите в мене на фб чи в інстаграмі, то ви цього ще не бачили, тому... пам-пам-пам... Я перемогла у Коронації Слова!

If you don't follow my fb or insta, probably you don't know yet, so... I won Koronatsia Slova [The Coronation of the Word Contest]!



Якщо детальніше, то мій роман "Гессі" отримав ІІ премію в номінації "Романи". І це чудово. І це неочікувано. І це найбільше щастя. Бо, власне кажучи, я не особливо афішую це в блозі, але я ж письменник) А отримати відзнаку Коронації для письменника в Україні - це вау-вау-вау. А отримати ще й не просто відзнаку, а премію у найпрестижнішій номінації і ще й за фентезі.... Люди, я на сьомому небі від щастя!

Details: my novel "Hessy" won the second prize in novel nomination. And that's amazing. Very unexpected. And it's my biggest happiness. because, I don't often mention this in my blog, but I'm actualy a writer) And winning Coronation for writer in Ukraine means wow-wow-wow. And winning not a simple reward, but a prize in the most prestigious nomination... and winning it with fantasty... Oh, dears, I'm on the seventh heaven!



Загалом, я тут тішуся. І книга буде. І все прекрасно)

Overall, I'm sooooo happy. And my book will be published. And everything is great)


Кому цікаво, як це все відбувалося, то ось тут я з 3:14:42




34 коментарі:

  1. Натали, подавляю тебе еще раз! Так держать! Ты умничка:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Для мене ця перемога - це просто найбільше щастя письменника, яке коли-будь траплялося зі мною)

      Видалити
  2. Ще раз тебе вітаю! Це так круто, сподіваюсь, що скоро всі твої твори можна буде купити і прочитати (я так давно вже на це чекаю)!!!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!)) Так, скоро буде книга - сподіваюся, вона стане початком до того, щоб опублікувати й інші мої історії. Тішуся неймовірно) На презентацію запрошу)

      Видалити
  3. вау Наташенька поздравляю, это на самом деле очень здорово!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) та це моя найбільша радість за... за дуже довго)

      Видалити
  4. Наталочко, щиро вітаю! Це велике досягнення! Так тримати!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую))) Це для мене неймовірна радість!

      Видалити
  5. Наталия, поздравляю с огромным достижением в писательской жизни! Пусть эта награда станет вехой к новым свершениям.

    И блог ведешь, и роман успела написать - молодец!

    Буду с нетерпением ждать книги. Проанонсируешь, когда издадут?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Я вірю, що з премії все найцікавіше тільки почнеться)
      Коли вийде книга, то обов'язково писатиму про це всюди-всюди)))

      О, блог - це хоббі, а писанина - моє життя. Хоча звучить пафосно, але таки так) А ще я на роботі працюю XD

      Видалити
  6. Наташенька, мои поздравления!!! Ты умничка!

    ВідповістиВидалити
  7. Молодец, удачи тебе. Теперь захотелось прочесть твой Роман, надеюсь и моим детям будет интересно.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую велике)
      Сподіваюся, роман вийде якнайшвидше! Я писала його для дорослої аудиторії, але потенційні видавці кажуть, що підлітковій буде якраз теж)

      Видалити
  8. О це дуже круто! Ти супер! Вітаю!

    ВідповістиВидалити