четвер, 18 травня 2017 р.

Двофазна олійка для обличчя Lumene Valo Arctic Berry Coctail Brightening Vitamin C Hydra-oil

Раніше я думала, що олійки жирній шкірі протипоказані) Потім дізналась, що навіть мій тип може бути зневодненим. І нехтувати зволоженням - ой не варто. З найновіших засобів, з якими я експериментую - двофазна олійка для обличчя Lumene Valo Arctic Berry Coctail. Далі - більше!

I used to think, that oils are not a good idea for oily skin) Then I've found out, that even my type can be dehydrated. And ignore moisturizing - oh, it's not what you should do. One of my lastest experiments is duo-phase Lumene Valo Arctic Berry Coctail. Read more!



Цей двофазний "коктейль" - з оновленої серії Valo. Фінською, до слова, це значить "світло". Засіб обіцяє робити шкіру не лише чудово зволоженою, а й сяючою та гладенькою. А працюватимуть в цьому напрямку вітаміни C, B3 i B5, а також арктична джерельна вода. Обновка приїхала до мене в красивій білій коробочці з сонячним символом марки, який я ну дуже вподобала. На коробочці написано, що засіб для сухої і нормальної шкіри, але я кинулась експериментувати і не пошкодувала.

This duo-phase "cocktail" is from re-designed Valo collection. This Finnish word, by the way, means "light." Product promises to make your skin not only perfectly hydrated, but also radiant and smooth. It works so ncie because of vitamins C, B3 & B5 and arctic spring water. New jar arrived in a beautiful white box with solar symbol of the brand, which I loved. Title on the bos mentions, that this oils is for dry and normal skin, but I rushed to experiment and never regretted.



Сама олійка - соковита помаранчево-червона, тож не варто забувати збовтувати її до однорідного стану перед використанням. Баночка з дозатором, 30 мл - вистачить на довго, бо олійки - штука економна. Що в мене викликало спірне враження - носик дозатора нічим не закривається. Як на мене, то це так собі. Проте сам дозатор зручний, видає олійку невеличкими порціями. Мені на все обличчя вистачає двох натисків. Пахне засіб свіжо, чимось фруктово-ягідним, приємним.

Oil itself looks juicy orange-red, so don't forget to shake it before use. Jar has got a  dispenser, 30 ml will be enough for a long time, because oils are usually economical. What caused me some controversial impression - dispenser can't be closer. For me, it is so-so. However, this dispenser is convenient and gives me small portions. I get enough for the entire face with two pushes. It smells fresh, something berry, fruity and pleasant.



Щодо застосування, то я користуюся олійкою і надвечір, і зранку (хоча рідше). Якщо говорити про ранкові сеанси краси, то я наношу дві крапельки на обличчя та шию, іноді трішки масажую шкіру і даю олійці всмоктатися. В результаті отримую легке підсвічення, зволоження та ніжну шкіру, на яку краще наносити крем та будь-який подальший макіяж. Проте використовувати олійку зранку їх я собі можу дозволити лише, коли холодно - коли погода ближче до +20, то олійка видається мені надто важкою для того, щоби наносити перед денним макіяжем.

I use this oils both in the evening and morning (rarely). Speaking of morning routine sessions, I apply two drops on my face and neck, sometimes I massage a little and allow oil to get absorbed. The result is a light illumination, moisture and delicate skin, which is ready for day cream and makeup. However, I can use this oil in the morning only, when it's cold - when the weather is closer to +20, this products seems to too heavy for me. 




А ось ввечері Lumene Valo - мій чудовий помічник. Часом я наношу її трохи більш щедро, проте за хвилин 15 олійка успішно всмоктується і не створює відчуття маски чи жирної плівки на обличчі. Мені подобається шовковиста та рівненька шкіра, яку я отримую вранці з таким доглядом. Гарно згладжує мімічні зморшки. Подобається також те, що олійка не провокує висипань і загалом ніяких негативних ефектів моїй проблемній шкірі не принесла. Зазначу проте, що користуюся я нею не щодня, бо це занадто для моєї шкіри. А за потреби - 2-4 рази на тиждень. Сміливо рекомендую власникам сухої та нормальної шкіри - у будь-який час! А тим, у кого вона жирна чи проблемна - за потреби чи в холодну пору року. Тоді вітамінний коктейль стане шикарним варіантом живлення)

But in the evening Lumene Valo is my lovely assistant. Sometimes I apply more, than two drops, but for it takes nearly 15 minutes for this oil to get successfully absorbed and it creates not masks or greasy film on my face. I like silky skin and smooth skin I get the morning with such care. Nice way to "erase" mimical wrinkles. Oil does not cause any inflammations and generally have no negative effects my problem skin. But note, that I use it not daily, because it's too much for my skin. If necessary - 2-4 times a week. Feel free to recommend it to the owners of dry and normal skin - any time! And those, who have it oily or problem type - it would be ncie during the cold season. When vitamin cocktail option will be a great care supply)




А ви знайомі з доглядом Lumene?
Are you familiar with Lumene skincare?


Купити продукцію марки можна у мережі Watsons

56 коментарів:

  1. Спасибо за интересный рассказ о средствах. А я сейчас, наоборот, вообще не могу пользоваться даже кремами с маслами, только легкие гели. Это масло я бы использовала для ухода за кожей шеи. А может, им и умываться можно?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я на легкі гелі переходжу влітку, але в нас дуже холодна весна, тому зараз мені багато зимових засобів ще підійшли)
      Щодо вмиватися, я не певна. Знаю, гідрофільними олійками вмиваються, але я все ж за більш традиційні гелі чи пінки.

      Видалити
  2. у меня жирная кожа, так что масла не особо подходят. Но иногда зимой все же балуюсь такими маслами))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж більше в холодну пору року. Але в мене після лікування шкіри жирність зменшилась, тмоу я випробовую різні засоби)

      Видалити
  3. Така цікава олійка! Я дуже люблю такі засобі, не зважаючи на мій змішаний тип шкіри (ближче до жирної).

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, навіть жирній шкірі не завадить гарне зволоження)

      Видалити
  4. it has some really good products. thnks for shearing :)
    Soslu Badem by Dilek

    ВідповістиВидалити
  5. красивое масло, интересно попробовать, такие цвета яркие

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую за огляд! Така красива олійка)) Може на зиму й спробую!

    ВідповістиВидалити
  7. Очень хочу это масло попробовать 😊 Спасибо за отзыв.

    ВідповістиВидалити
  8. Масло шикарное, моей коже нравится.

    ВідповістиВидалити
  9. I really like your review, Nataly - I also have oily skin, so I think that oil would be great for me on Fall/winter season.

    Have a lovely evening dear,
    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  10. Масло очень приятное))) Вот только цены фины на свою косметику слишком уж задрали. Теперь ее не назовешь доступной, к сожалению.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я раніше не звертала увагу на цю марку, тому не можу порівняти ціни( Але наразі вона в нас продається в масс-маркеті)

      Видалити
  11. Such, a beautiful post, super gorgeorus.
    I am sharing a picture and link from your blog. Look at A Showcase
    I am following you via GFC/ G+ , follow me back, let me know on Chic Poradnik.
    Zapraszam do nas - Chic Poradnik blog. Będzie nam bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji lub subskrypcji oraz komentarza.

    ВідповістиВидалити
  12. Why? xD :D

    I didn't know this product but sounds super useful! Nice review

    NEW REVIEW POST | Maybelline Fit Me: Matte + Poreless Foundation: It Worth? :o
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  13. Яка краса ♥ Виглядає так солоденько!
    Julia Shkvo

    ВідповістиВидалити
  14. It looks so cool and vitamins are always welcome. I'd like to have this oil.

    ВідповістиВидалити
  15. Відповіді
    1. Олійки - завжди гарний вибір для живлення)

      Видалити
  16. хочу этот витаминный коктейль!

    ВідповістиВидалити
  17. Hi dear! I discover your blog just now!
    I've never tried lumene products. This one for everyday skin care is a great help. It has very good ingredients!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Glad you like it) Lumene has got some really interesting products with organic ingredients!

      Видалити