четвер, 11 травня 2017 р.

Шампунь та бальзам Giardini di Belleza Rigenerante shampoo & hair balm

Косметика для волосся у мене завжди закінчується найшвидше. І при тому підступних шампунів зазвичай менше, ніж бальзамів, або навпаки. Тому я завжди тішуся поповнення засобів для довгого, блискучого й красивого) Нещодавно - а точніше місяць тому - в мене з'явилися обновки від італійської марки Giardini di Belleza. настав час поділитися враженнями про моїх "італійців".

I always finish ahircare products very fast. And usually shampoo ends before conditioner or balm, or in reverse. So I'm always happy about new haircare for long, glowing and breutiful hair. Not long ago - probably one month -  I received Italian brand Giardini di Belleza products to try. So here are my impressions!



Я отримала для експериментів шампунь, бальзам та спрей. Мене приємно здивували розміри баночок - якщо у шампуню це 500 мл, то в бальзаму 200. Як на мене, то зроблено це, аби був шанс закінчити шампунь та бальзам одночасно. Або ж у марки просто є багато різних об'ємів.

I've got shampoo, hair balm and spray to test. I was pleased to see these bottles in different sizes - shampoo is 500 ml and balm - 200 ml. As for me, that helps to finish them together) or this brand just have got many sizes)


Почнемо з шампуню! Shampoo Rigenerante містить стовбурові клітини молодого винограду, які повинні відновлювати структуру волосяної цибулини. І допомагати волоссю рости довгим, красивим та здоровим. Я читала про користь виноградних стовбурових клітин для відновлення шкіри, а тепер знатиму, що й для волосся вони можуть стати в нагоді. SLS в шампуні є, тмоу хто їх не любить, оминайте. Сама баночка дуже просто та зручна - нагадує професійні засоби. Просто біла з фіолетовими надписами, міцною відкидною кришечкою і без етикетки, яка б облазила у ванній від вологи)

Let's start with a shampoo! Shampoo Rigenerante includes young grape stem cells, which should restore the structure of the hair bulb. And also help to grow long, lovely and healthy hair. I've heard about benefits of grape stem cells for face skincare and now I know they are also useful for hair. Shampoo includes SLS, so avoid it, if you don't like such ingredients. The bottle is neat and handy, looks as a professional cosmetics. Simple white&purple bottle with a reliable cap and with no label, so this bottle is not afraid of water at all)


Шампунь біло-фіалкової барви, з цікавим, солодко-фруктовим ароматом. Мені сподобався - це один з тих ароматів, які приємно відчувати на волосся після миття голови. Пінить також гарно - мені вистачає 2 промивань для гарного результату. Що сподобалось: трохи додає об'єму, робить волосся м'якшим, але найприємніший ефект для мене - тривала свіжість. Бо якщо я зазвичай мию голову через день, то з часу використання цього шампуню можу і три дні ходити) Хіба що іноді передні пасма освіжаю сухим шампунем. Ось така знахідка)

Shampoo has a bleached purple shade and interesting sweet fruity scent. I like it - one of the scents, which are pleasant to smell after you wash your head. Nice foam & two rounds of washing is enought for me) What I loved: more volume, soft hair, but the most important - longlasting freshness. I'm used to wash my hair once in two days, but since I started using this shampoo, I can spend 3 days without washing my hair. Only dry shampoo for a front strands.


Щодо бальзаму Rigenerante, то він зовні він такий же, як і шампунь, тільки у меншій баночці. І колір, і аромат ідентичні. Тільки по консистенції бальзам - доволі густий крем, який треба акуратно розподіляти по волоссю. Виробник рекомендує тримати його 3-5 хвилин, я часто даю і 10 - як на мене, так ефект проявляється краще. Окрім позитивів, які я описувала вище в пунктів про шампунь (а я ж використовую їх разом!), цей бальзам також гарно полегшує розчісування. не скажу, що волосся стає бездоганно гладеньким, але виглядає дуже легким та живим. Я дуже задоволена роботою цього дуету) А про спрей напишу іншим разом - він теж вартий уваги!

As for Rigenerante balm, it looks exactly the same, as shampoo, just in a smaller bottle. Color and scent are the same too. But consistence is thicker. It's recommended to apply it for 3-5 minutes, I usually use for 10, as for me it makes effect better. Along with positive points I mentioned above (because they work together with shampoo!), this balm provides me easy brushing. I can't say it makes my hair perfectly smooth, but it seems light and heathy. I'm very pleased with the effects of this duo) And spray review will be ready soon...



Спробували щось цієї марки?
Have you tried this brand?

Дізнатися більше і купити:  Watsons

34 коментарі:

  1. Для меня это совсем новая марка, я о ней еще ничего не слышала ))

    ВідповістиВидалити
  2. Ничего по ка о марке не знаю. Мне нравится, что разные сети представлю продукцию уникальную только для конкретной сети. Такое соперничество позволяет найти много интересных, качественных и бюджетных средств.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Згодна) І тішить, що ринок новинок у нас росте доволі стрімко, тому завжди є щось цікаве. А ще якісь два роки тому навіть не було на що глянути в масс-маркеті.

      Видалити
  3. Ничего у марки не пробовала. Спасибо за отзыв.

    ВідповістиВидалити
  4. видела в Ватсонсе эту марку но все никак не решалась купить
    спасибо за супер-полезный обзор!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Рада, що мій огляд став у нагоді) Мені косметика вельми сподобалась!

      Видалити
  5. Итальянский уход за волосами всегда крутой, но я не встречала этот бренд в продаже. Теперь точно обращу на него внимание. Спасибо за подробности.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вони щойно-щойно з'явилися у Watsons) Дуже достойні обновки!

      Видалити
  6. Марка мне совсем не знакома. Спасибо, что рассказала)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вони і в нас новинки) Але знайомство мені сподобалось

      Видалити
  7. Раніше не чула про цю марку, дякую за знайомство!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У Watsons вони вже на поличках) На днях купувала з друзями!

      Видалити
  8. Have not tried this brand, but the shampoo seems like a nice one.

    http://everythingthatclicks.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  9. Часто бачу відгуки про цей бренд, але ще не пробувала)
    Julia Shkvo

    ВідповістиВидалити
  10. i love this products <3
    http://wooho11.blogspot.com/ - i invite <3 follow me-will respond with

    ВідповістиВидалити
  11. интересные средства, я как то вообще в ватсонс не захожу)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У них багато новинок, яких немає в інших) Втім, я шоплюся найчастіше у Ватсонсі чи Космо - вони мені найближчі на щоденних маршрутах

      Видалити
  12. I don't think I ever had anything from this brand but I would try the shampoo. Bottles look nice.

    ВідповістиВидалити