вівторок, 30 травня 2017 р.

Five favs: May edition

А ось і час поговорити про засоби, які я любила в травні. Зізнаюся, останнім часом в мене багато обновок в декоративному секторі, тому й улюбленці переважно з них.Запрошую погортати!

And now it's time to talk about my May favs. I confess, that lately I have got many makeup novelties, so most favs are for makeup) Explore?



Тіні для очей Artdeco Art Couture Wet & Dry 236 Satin Orchestra Rose eyeshadow - соковитий, яскравий, сяючий мідно-рожевий захід сонця. Тіні бездоганні для весни й романтики. А ще стійкі, шалено пігментовані і дуже слухняні.

Artdeco Art Couture Wet & Dry 236 Satin Orchestra Rose eyeshadow - juicy, bright, shining copper-pink sunset. Shadows are flawless for spring and romance. And also longlasting, incredibly pigmented and very comfy in use. 


Олівець для очей Urban Decay 24/7 Glide-on Eye Pencil Rockstar - назва марки говорить тут сама за себе. Олівці з цієї серії, мабуть, найкращі з олівців, які в мене взагалі були. Тут маємо чудовий сливовий колір, м'яке та рівне нанесення. І стійкість від ранку до ночі... ну чи з ночі до ранку - залежно від моїх планів.

Urban Decay 24/7 Glide-on Eye Pencil Rockstar - brand name speaks for itself here. Pencils of this series are perhaps the best eyepencils, which I do have. Here we have an excellent dark plum shade, soft and smooth application. And longevity from morning to midnight... or, well, from midnight to morning - according to my plans.



Dermedic міцелярна вода Hydrain3 та молочко Tolerans Sensitive - дует змивок для макіяжу, з якими я пройшла вогонь, воду і всі квітневі та травневі подорожі. Дуже ніжні, делікатні, але при цьому дієві засоби, які ні краплі не подразнюють. Взагалі.

Dermedic Hydrain3 micellar water and Tolerans Sensitive milk - duo of makeup removers, which were my great help during April and ay trips. Very gentle, delicate, but effective products, which are not irritating. At all. 



Рум'яна Benefit Dandelion brightening blush - ще одна марка, яка рідко розчаровує. Тут в мене просто збулася давня мрія і я отримала ці шикарні, трояндові, найніжніші рум'яна до колекції. Ну привіт, макіяж no makeup)

Benefit Dandelion brightening blush - another brand, that rarely disappoints. Here I have a true long-cherished dream and I got these gorgeous rosy delicate blush to the collection. Well hello, no makeup makeup)



Artdeco Paradise Island Ombre Lipstick 43 Red Fusion - про цю помаду я ще не писала, але вже викладала в образах. моя перша триколірна обмре-помада) дуже яскрава, соковита і з красивим поєднанням відтінків, які грають разом, а не дисонують. Як на мене, то це крутий варіант для літа. А ще виглядає дуже позитивно і тримається краще, ніж я думала)

Artdeco Paradise Island Ombre Lipstick 43 Red Fusion - I haven't reviewd it yet, but you could have seen it in my looks. This is my first tree-shaded obmre-lipstick) It's very bright, juicy and has a very beautiful combination of colors, that "play" together and doesn't look dissonant. For me, that's agreat option for summer. Looks positive, lasts longer, than I expected)



А чим вас тішив травень? 
And what were your May highlights?

32 коментарі:

  1. Спасибо огромное за пост. Очень румяна понравились.

    В мае у меня было столько событий, как-то мало даже о косметике думала. Открыла новые для себя нишевые марки парфюмерии, постепенно буду выкладывать обзоры.

    Из духовного - сейчас потрясена книгой Дафны дю Морье "Паразиты", рекомендую к прочтению!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, про нішеву парфумерію буде цікаво почитати)

      У дю Морьє я читала лише "Ребекку", ще в шкільні часи. Сподобалась!

      Видалити
  2. Favs is perfect. Great products, Nataly. Post is very nice, dear.

    Quotes - May | laAdda​​

    ВідповістиВидалити
  3. Очень помада от Артдеко понравилась) Я сейчас пользуюсь мицелляркой от Дермедик и как то я еще не поняла: да или нет

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Помада крута! Скоро про неї напишу)
      А міцелярка мені дуже гарно підійшла. Щодня користуюся)

      Видалити
  4. Мене олівчик дуже приваблює, ще й колір суперовий!

    ВідповістиВидалити
  5. Помала красивая! обожаю карандаши Urban Decay, это мои вечные фавориты))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ця марка справді дуже тішить. Я от їхні помади ще хочу спробувати)

      Видалити
  6. Всі продукти дуже класні, дякую, що поділилась ♥
    Julia Shkvo

    ВідповістиВидалити
  7. Мне понравились румяшки от Бенефит и тени от Артдеко, ну и помада - конечно буду ждать отзыв на неё!!!

    ВідповістиВидалити
  8. Помада очень красивая. Спасибо за обзорчик.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Скоро я її огляну окремо, бо вона того варта!

      Видалити
  9. Many nice products. I'd love to have this Artdeco eyeshadow.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Yup, Artdeco has got some products, which are in my fav list for a long while)

      Видалити
  10. Очень интересная статья. Я люблю косметику и не видел его когда-нибудь у себя дома в Польше Вы знаете, где я могу найти эту косметику в Польше, я смотрю на это в Интернете? ;)
    Я приглашаю Вас в мой блог! http://wyczarujpiekno.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Рада, що зацікавила!
      Я не певна щодо всіх брендів, але Artdeco i Benefit точно були в продажу в мережі Sephora. А Dermedic - польський бренд, отож, він має бути там доступним. Щодо Urban Decay, то в них теж мають бути свої представництва.

      Видалити