понеділок, 1 травня 2017 р.

Знайомство з Dermedic: міцелярна вода Hydrain3 micellar water та молочко Tolerans Sensitive milk

Наскільки я люблю наносити вранці макіяж, настільки, або й  більше, мені подобається ввечері його позбуватися. Якісне очищення необхідне, особливо в умовах великого міста. Сьогодні я хочу розповісти про два засоби, які останнім часом мені дуже допомагають в демакіяжі. Мова піде про міцелярну воду Dermedic Hydrain3 та молочко Dermedic Tolerans Sensitive.

As I enjoy my morning makeup routine, I also enjoy my evening makeup removing routine. High quality cleansing is important, especially, when you live in a big city. Today I'd love to review two poducts, which helps me a lot lately. Dermedic Hydrain3 micellar water & Dermedic Tolerans Sensitive milk.



Як я дізналася, Dermedic - це польська марка, яка застосовує нові тенденції в дерматології, а компанія-виробник на ринку фармацевтичної продукції вже понад 65 років. Мені аптечна косметика для догляду завжди вселяє більше довіри, бо я  вірю, що її виробники знають, що для шкіри найкраще. Серед продукції є засоби для всіх типів шкіри та рівзного віку, тому вибір широкий.

As I've found out, Dermedic is a Polish brand, which uses new dermatologic technologies. And manufacturer produses pharmaceuticals over 65 years. I prefer drugstore cosmetics for skincare, because I'm sure those, who create it, know, what they are doing. Dermedic includes different collection for any age and skin type.



Я отримала ці свої баночки в тревел-сайзі по 100 мл. І саме тому вони поїхали зі мною у відпустку, бо ж невеликі і зручні. Обидві - акуратні, прозорі, зі зручними відкридними кришечками, які не обалмують нігті, проте і закриваються достатньо надійно, щоби у вантажі нічого не розлилося. Пропоную розглянути кожен засіб окремо.

I've got these 100 ml travel-size bottles. And that's why they were my companions on a trip - because they're small and handy. Both are neat, transparent, with a convenient caps, which will never break your nails, but also close reliable, so they won't spoil your luggage. Let's look closer!


Міцелярна вода Dermedic Hydrain3 призначена для сухої шкіри. Суха - це не про мене, але й міцелярка - не крем, отож мені вона підійшла дуже гарно. В асортименті бренду є ще інші види таких продуктів. Що мені сподобалось? По-перше, ніжний і ледь відчутний запах, який не дратує. По-друге, у складі дуже приємний набір активних компонентів: термальна вода, гіалуронова кислота, Hydroveg VV, гліцерин, алантоїн, сечовина. Я не певна, чи пробувала раніше міцелярку з гіалуронкою! А таємничий Hydroveg VV виявився зволожуючим комплексом.

Dermedic Hydrain3 micellar water is suitable for dry and very dry skin. Dry - it's no about me, but micellar water isn't face cream, so it works very nice for my combi type. Dermedic also producec other types of removers. So, what I enjoyed? First of all, delicate and lightest scent, which isn't irritating. Secondly, this products includes active ingrediesnts, such as: thermal water, hyaluronic acid, Hydroveg VV, glycerin, allantoin, urea. I'm not sure, if I've ever tried micellar water with hyaluronic acid before! And mysterious Hydroveg VV turned ou to be moisturizing complex.


А найголовніше - очищає вода дуже добре. Вона ні краплі не подразнює очі, дозволяє делікатно очистити від макіяжу все обличчя і навіть допомагає зі стійкою косметикою. ну, насправді, для змивання стійкої косметики є спеціальні засоби, проте при потребі можна потратити ще кілька спонжів і зняти все цією ніжною та приємною водичкою. Яка залишає на шкірі відчуття свіжості і м'якості, жодної сухості чи стягнутості. Я задоволена)

The most important - this products provides a very nice cleansing. No irritations at all, delicate makeup removing effect, even helps with waterproof cosmetics. Of course, such makeup requires special products to remove it, but in need you can try this micellar water and a few cotton pads) It leaves such a nice fresh feeling on my skin - no dryness. I'm pretty satisfied)


Молочко Dermedic Tolerans Sensitive створене для чутливої шкіри. Не містить спирту, барвників, парабенів і ароматизаторів. Я рідко вибираю формат молочка в ролі змивки, але тут мені якраз було цікаво порівняти два демакіяжні продукти однієї компанії. Коли піднімаючи кришечку, то молочко пахне настільки невловимо, що довгий час я була певна, що воно пахне нічим) По консистенції - доволі ріденьке, біло-прозоре. По дії - цілком виправдовує свою назву! Очі не подразнює, очищає ніжно, проте з косметикою працює крапельку ефективніше, ніж міцелярна вода. Проте міцелярними засобами мені все ж крапельку більше подобається користуватися, а тут ще й працює фактор зволоження.

Dermedic Tolerans Sensitive milk for sensitive skin includes no alcohol, artifical colors, parabens or flavors. I don't often use milk lotions as makeup removers, but this time it was interesting to compare two products by one brand. When I opened a bottlee, I felt no scent for a while - it's so light, almost nothing to feel. Consistence is rather liquid, milky transparent. In use it's as delciate, as sensitive products have to be. No irritation, soft cleansing, but even slightly mroe effective, than micellar water. But I prefer the first bottle anywway, because here I also got additional moisturizing.


Отож, обома баночками я задоволена і користуюся постійно - а це в мене найвища оцінка, коли руки самі тягнуться до засобу. І, до речі. скоро в блозі буде також огляд інших продуктів Dermedic, серед яких - крем під очі, крем для рук і вагон пробничків на всі смаки)

So, I'm satisfied with both jars and I use them daily - that's my highest point) Btw, soon I'll review also other Dermedic products I use - eyecream, handcream and a looot of testers)


А ви знайомі з цією маркою?
Have you tried Dermedic products?

Дізнатися більше і купити: Dermedic Kosmoluks

50 коментарів:

  1. Аптечні марки дійсно вселяють більшу довіру) Міцелярку я б залюки спробувала, такі продукти у мене швидко закінчуються)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У мене теж так) Тому нові змивки завжди потрібні і я дуже тішуся нагоді їх спробувати!

      Видалити
  2. These products sound great! I must try them 💙💙💙
    Happy Monday beauty!
    www.travelera.es

    ВідповістиВидалити
  3. Спасибо за интересный рассказ о средстве! )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Завжди рада! Засоби варті уваги)

      Видалити
    2. :) Забыла дописать: с Днем трудящихся... блогеров! )))

      Видалити
    3. Ахаха, дякую) Це так - блогери трудяться постійно) Навзаєм!

      Видалити
  4. nice post dear :)
    have a great week :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    ВідповістиВидалити
  5. I didn't try these micellar waters, but it look so interesting and really useful!
    Like it a lot! Amazing review, dear Nataly! So lovely photos and great text!
    Excellent post!

    Gotičarka

    ВідповістиВидалити
  6. what a lovely item Review.
    The right care is amazing, lovely :D

    with love your AMELY ROSE

    ВідповістиВидалити
  7. Great post! <3
    https://outfitsandmakeupblog.wordpress.com/2017/04/29/3-easy-tips-to-make-your-legs-summer-ready/

    ВідповістиВидалити
  8. С маркой не знакома, но в планах познакомиться. Спасибо за подробный обзор!

    ВідповістиВидалити
  9. Раніше не користувалась продуктами цієї марки, було б цікаво спробувати)
    Julia Shkvo

    ВідповістиВидалити
  10. новая для меня марка, мицеллярку тоже купила бы)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Міцелярок для блогера багато не буває)

      Видалити
  11. люблю аптечные марки и на эту уже давно смотрю)
    https://twinklelittlstar.wordpress.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вона варта уваги) І цінова категорія цілком приємна)

      Видалити
  12. в мене була гора пробників дермедік з кремами і сироватками для дуже сухої шкіри. прекрасний виявився варіант на ніч) тепер дуже цікаво випробувати щось таки для свого типу шкіри)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, в мене теж вагончик пробників, але я з ними ще мало знайома) Думаю, якщо для сухої, то теж на ніч братиму собі)

      Видалити
  13. Виглядає цікаво) дуже люблю використовувати міцелярну водичку в догляді!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж) Вона завжди освіжає... ну, якщо хороша водичка)

      Видалити
  14. Thanks a lot :D

    I've tryed this brand and I really love the great results!
    Nice review as usual!

    NEW YOUTUBE POST | Being MOTIVATED Doesn’t HURT!
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  15. Молочко мне по типу кожи не очень подходит, а вот мицеллярку бы попробовала.

    ВідповістиВидалити
  16. Які малютки гарненькі :) мені здається, міцелярна вода - дуже універсальний продукт.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, міцелярка завжди врятує) Головне, щоб не сушила шкіру

      Видалити
  17. Interesting products and I must say that I never tried anything from this producer. I should have a look.

    ВідповістиВидалити