понеділок, 15 травня 2017 р.

Крем під очі Dermedic Hydrain3 Hialuro under-eye cream

Коли я беруся оглядати креми для шкіри навколо очей, я розумію, що ступаю на слизьку стежку. Бо дуже вже важко обрати щось, що підійде делікатній та тонкій шкірі і буде справді виконувати обіцянки виробника. І хоча всі ми розуміємо, що крем не стре сліди постійного недосипу чи стресу, та магії ой як хочеться. Останні кілька кремів під очі мене трохи розчарували, хоча були й від недешевих марок. Але раптом я знайшла собі цікаву новинку від польского бренду Dermedic. Враження - далі.

Everytime I want to test eyecream, I know it's a risky area. Because it's quite hard to choose something suitable for this delicate and thin skin, something, which will work, as it has to. And even if we understand, that no cream can erase usual fatigue or stress effects, but we need some magic) A few eyecream I've been using lately were disappointing. But somehow I found me an interesting novelty by Polish Dermedic brand. Read more!



Крем, який я обрала на пробу - Hydrain3 Hialuro для сухої та дуже сухої шкіри (вперше зустрічаю таке визначення)) Крем містить гіалуронову кислоту, термальну воду, вітамін E та мигдалеву олійку. Обіцяє зволожувати, запобігати старінню шкіри та зменшувати припухлості. Те, що треба) Шкіра навколо очей в мене справді схильна до сухості (на відміну від обличчя загалом!), а ще маємо глибокі мімічні зморшки, синячки і трохи подушечок - повний набір, як то кажуть.

I've decided to try Hydrain3 Hialuro cream for dry and very dry skin (first time see such separation)). This cream includes hyaluronic acid, thermal water, vitamin E and almond oils. It has to moisturize, prevent aging and reduce puffy eyes.That's what I need! As my skin around eyes is rather dry (despite oily face)), and also we've got mimical wrinkles, some dark circles and puffyness - the whole set to work on with.


Тюбик стандартний - 15 мл. Мені таких вистачає зазвичай на 3 місяці використання. Рекомендовано наносити його на зону під очима поплескуваннями пальчиків) Крем, як гіпоалергенний, дуже комфортний у використанні, не подразнює, має непомітний запах і взагалі сама приємність. Хоча, коли я  вперше відкрила його і побачила рідесеньку консистенцію, майже водичку, то подумала, що він буде надто слабким і виключно літнім варіантом догляду. І добре, що помилилась!

The tube is typical - 15 ml. It's usually enough for 3 month. Recommended to apply this cream under eyes and gently pat. As hypoallergenic products, this cream is very comfortable - no irritations, lightest smell and overall so nice! However, when I opened it for the first time and saw liquid consistence, I thought it will be too light for me and suitable only for summer time. But it was a mistake)



Так, крем ріденький. Так, наносити і видушувати його з тюбика треба акуратно, бо ой-ой розхляпається. Проте потім варто дозволити собі хвилинку медитації з втиранням крему до всмоктування (чи до напіввсмоктування - як звичніше). Крем працює одразу ж - він дає потужне зволоження, котре пом'якшує мімічні зморшки, насичує шкіру й дозволяє далі зручно наносити макіяж (так, з консилером не конфліктує). В тривалому використанні крем дає мені все, чого я хочу - перш за все, зволоження, котре триває весь день, переживає переїзди, довгі важкі дні і дає комфорт. Також сам стан шкіри під очима дуже приємний - вона гладенька, шовковиста на дотик на еластична. Ще я помітила, що синяки стали меншими й взагалі з використанням цього крему зона навколо очей трохи позбулася того стану "вічна втома", в якому вона візуально перебуває.

Yup, cream is very liquid. Yup, you have be careful, when you squeeze it and apply. But then you should have a minute of relax, while patting it until it absorbs (or not - as you wish)). Cream works from the start - it provides deep moisturizing, which makes mimical wrinkles softer, nourishes my skin and allows to go on with my makeup (yup, no conflicts with concealer). During the time I use it I want to mention feeling of moisturizing, which lasts whole day, even when I'm on the way orhave a long and tiring days. Comfortable. My under eye skin looks nice - smooth, sily and elastic. Also dark circles are a bit smaller and overall I look less tired)


Загалом, попри легкість, крем працює дуже гарно й допомагає мені щодня) А що весна в нас доволі холодна, то я певна, що він підійде на різні сезони) Влітку легкість буде бонусом. А взимку не певна, проте до зими в мене цей тюбик точно не доживе...

Overall, despite lightness, this cream works very ncie and helps me daily) And as we've got a cold spring, I'm sure it will eb suitabl;e for most seasons. Light texture will be a bonus for summer. I can't say about winter, but this tube won't survive that long...


А який крем під очі ваш улюбленець на сьогодні?
Which eyecream is your current fav?

Дізнатися більше і купити: Dermedic Kosmoluks

54 коментарі:

  1. Да, есть термин очень сухая кожа - это очень профессионально, и показывает, что марка подходит к вопросу ухода за кожей основательно. Средство очень интересное; возможно, мне будет его уже недостаточно. Но захотелось попробовать в качестве дневного ухода за собой ))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Марка викликає в мене наразі лише гарні враження. І справді, такий розподіл на типи шкіри дозволяє зробити вибір більш зручним.
      У марки є ще кілька кремів для зони навколо очей з сильнішим ефектом, але я вирішила поки що спинитися на цьому)

      Видалити
  2. Для моего возраста состав совсем простенький, а вот молодой коже должно хватить сполна)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У марки є також продукція і для зрілої шкіри) Втім, мені от такого крему зараз вистачає.

      Видалити
  3. Ótima resenha produto maravilhoso, tenha uma semana
    abençoada, obrigado pela visita.
    Blog: https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    ВідповістиВидалити
  4. I don't like the DMDM Hydantoin preservative, when I see it I don't buy the cosmetic (allergy).

    ВідповістиВидалити
  5. I don't really use eye cream but this looks like it will get the job done.

    Bernie, xx
    The Style Fanatic

    ВідповістиВидалити
  6. Я давно в поиске хорошего крема под глаза. Спасибо за отзыв.

    ВідповістиВидалити
  7. wow nice!!

    natalie x
    http://www.lucyandtherunaways.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  8. И, правда, подобрать качественный крем для области вокруг глаз, довольно не просто. Здорово, что крем не разочаровал.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Для мене ця обновка виявилась чудовим вибором)

      Видалити
  9. Glad to hear that overall you're pleased with that under eye cream :)

    Have a lovely evening dear Nataly,
    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  10. у меня эта марка в виш-листе давно, да все никак с ней не познакомлюсь.
    Спасибо за наглядный красочный отзыв!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені дуже сподобалися продукти, які я спробувала) Скоро ще напишу огляди)

      Видалити
  11. this cream is so amazing :)
    http://wooho11.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  12. Deve ser ótimo este produto, adorei a embalagem.

    Um beijo,

    www.purestyle.com.br

    ВідповістиВидалити
  13. И я в восторге от этого крема. Такая необычная и водянистая текстура, но увлажняет великолепно.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. о так) Я коли текстуру побачила, то не очікувала нічого особливого, а в дії крем проявив себе прекрасно.

      Видалити
  14. как хорошо, что увлажнение на уровне! иногда бОльшего и не нужно - кожа оживает от влаги. а тут еще и миндальное масло и витамин Е. полезный крем!
    мне очень понравился крем от Melvita, который недавно закончился...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, зволоження - база догляду)
      Melvita я нічого не пробувала, от загадала, що десь тестери валялися)

      Видалити
  15. У меня крем от Биосерм - дорого, но особого восторга не вызвал. Пока не поняла его до конца. За пост спасибо, нужно присмотреться, состав интересный.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. З кремами для зони навколо очей буває важко) Втім, в мене теж були деякі вельми дорогі екземпляри, які себе не виправдовували.

      Видалити
  16. Very interesting product! I use flos-lek under the eyes. Contains lutein and skylight, my cream I can recommend too.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thanks for recommendation! I'll search some info about this cream too)

      Видалити
  17. на лето легкие текстуры очень хороши

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, але я думаю. що цей крем і для осіннь-весняного періоду чудово підійде

      Видалити
  18. Thanks a lot :D

    I really love Dermedic products and this sounds fantastic. I'm curious to try because I'm addicted to eye care creams :D

    NEW COOKING POST | Fusilli Tricolore Pasta With Tuna
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Yup, Dermedic is my pleasant discovery of thsi spring) love their products!

      Видалити
  19. Такий цікавий крем! Мені діючі речовини сподобалися, та й те що крем без запаху! Треба й собі такий пошукати!

    http://elenabienvenido.blogspot.com.es/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, він буде гарним варіантом для тих, хто не любить косметичні аромати

      Видалити
  20. Чудово, що підійшов і не розчарував! Про Dermedic останнім часом чую багато хорошого)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, у блогів він часто в оглядах) Я спочатку не очікувала нічого особливого, а тепер мені абсолютно всі продукти, які я спробувала, сподобалися і деякі з них я не проти повторити.

      Видалити
  21. Круто! Треба спробувати, бо мій кремик вже закінчується)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Він на літо убде чудовим вибором - такий легкий, але дієвий

      Видалити
  22. Мне попало несколько пробничков этого крема. Очень приятный)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Для мене це було дуже вдале знайомство з маркою!

      Видалити