вівторок, 16 травня 2017 р.

Тіні для очей Artdeco Art Couture Wet & Dry 236 Satin Orchestra Rose eyeshadow

Охарактеризувати моє ставлення до тіней можна просто: "Привіт, я Наталя і я люблю палетки". Бо палетки - це зручно, цікаво і красиво. І от уявіть собі, як я о 18 годині заходжу у Відні в Muller, який вже закривається і... і якимось чином до закриття я встигаю зрозуміти, що мені треба ці, саме ці крихітні тіні Artdeco Art Couture Wet & Dry 236 Satin Orchestra Rose. І так вони опинилися в мене.

It's easy to describe my attitude to eyeshadows : "Hi, I'm Nataly and I love palettes." Because they are convenient, interesting and beautiful. And imagine me walking in a closing Muller store in Vienna and... and somehow I make it clear before closing, that I need this, this tiny Artdeco Art Couture Wet & Dry 236 Satin Orchestra Rose eyeshadow. And so here it is. 


В мене взагалі весна Артдеко - але про інші покупки розповім згодом. А тіні ці в крихітному, стандартному рефілі Артдеко 1,5 г з прозорою кришечкою, яка зсувається набік. Ззаду є магніт - якщо ви щасливий власник коробочки для рефілів, то можете примостити обновку туди. Я не щасливий власник) Взагалі, в мене є лише одні тіні цієї марки, але вони - це такий собі морозний напівпрозорий блиск, який я користуюся доволі рідко.

My spring is actually the time of Artdeco, but I'll review my purchesas later. As for the eyeshadows, they are tiny, regular 1,5 g Artdeko refill with a transparent lid, that moves sideways. It has a magnet on backside - if you're the lucky owner of boxes for refills, you can place your new eyeshadow there. I am not a happy owner) Actually, I have only one eyeshadow by this brand, it's a frosty translucent shine, which I use quite rare.



Описати колір Orchestra Rose можна словом "шикарний". Це щось середнє між трояндовим та мідним - відтінок, який балансує між рожевою та помаранчевою гамою. Нагадує сонце на заході) Сатиновий фініш теж нагадує сонце - тіні мають прекрасний золотавий полиск з найдрібнішими блискітками. Що мене особливо потішило - пігментація! Вона шикарна, як і колір. Тіні дуже легко набирати на пензлик, вони не обсипаються і одразу ж дають насичений сяючий колір. Зазвичай я вживаю поняття "вологий блиск" до блисків чи помад, але тут воно саме стосується тіней - дуже красивий насичений колір!

I can describe the color of Orchestra Rose with the word "gorgeous". It is a cross between rose and copper - a shade, that balances between pink and orange range. Reminiscent of the sunset) Satin finish is also reminiscent of the sun - shade with beautiful golden glow of tiny sparkles. What particularly amused me - pigmentation! It is luxury, as the color is. Eyeshadow is very easy to take with a brush, they do not crumble and immediately give me an intense radiant color. Usually I use the term "wet glow" to lip gloss or lipstick, but here it goes for the eyeshadows - very nice rich color! 




Ще про позитиви: колір можна носити яскравим й мерехтливим можна розтушовувати до теплого туману. Мені дуже подобається комбінувати його з золотавими тінями і створювати на очах щось дуже тепле та сяюче. Носять гарно - без за цілий день мінімально скочуються в складочку, але на моїй закритій повіці це а) стається з усіма тінями б) цього і не помітити. На базі взагалі ніяких проблем. Навіть не знаю, чи це мені так пощастило з відтінком, чи то що, але ці тіні сміливо заслуговують на 5+. Вже уявляю літні макіяжі з ними) літні сутінки і ці тіні, о так!

More about the positives: You can wear this color bright and flickering, also you can blend it to a warm mist. I really like to combine it with some golden eyeshadows and create something very warm and radiant. Nice lasting effect - the whole day, it can scold in a folds just a bit, but with my hooded lid type it a) occurs with all eyeshadows b) isn't noticeable. If I use base, no problems at all. I do not know whether it's me so fortunate with a shade, or what, but it really deserves 5+. I can imagine some summer makeups now) Summer twilight and these eyeshadows, oh yes! 

Соло / Solo:




В макіяжі / In makeup:



А ви пробували тіні Артдеко?
Have you tried Artdeco eyeshadows?


Дізнатися більше і купити: Parfumeria.ua

50 коментарів:

  1. Класний відтінок)))) Я зараз від таких фанатію)))
    А як ти тримаєш ці рефіли? В кейсі чи окремо?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Тепер я теж фанатію)
      Тримаю просто на поличці - між помадами і палетками на щодень)

      Видалити
  2. great brand and eyeshadow :) I waiting my new post kisses :)

    ВідповістиВидалити
  3. Мені дуже подобаються такі відтінки, але не дуже пасують )))))

    http://elenabienvenido.blogspot.com.es/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я думаю, що вони створені для темних очей, але зараз у моді експерименти, тому можна спробувати ще багато варіацій)

      Видалити
  4. Гарний відтінок) люблю продукцію марки!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я від нього в захваті! Артдеко завжди тішить)

      Видалити
  5. Ардеко - это весчь )) Понравилась высокая пигментация у этих теней )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Згодна) Я взагалі фанат марки. Пігментація тут шикарна, а ще й блиск такий привабливий!

      Видалити
  6. This shade has a unique tint!!!! Orchestra Rose... luxury name :) And I must add, that when I am looking on the pictures, I would like to buy it

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Yup, I love such rosy and golden shades) I can totally recommend this one, as it's very nice and radiant

      Видалити
  7. Я давно ищу подобный оттенок. Он шикарен.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Сміливо раджу) Як на мене, то ці тіні фантастично красиві)

      Видалити
  8. Такой интересный перелив. Я думала, что они розовые будут, а получились рыжики-бестыжики))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, таке собі мідне золотце, але й не без рожевинки - колір дуже цікавий і непростий. Загалом, любов-любов. А тут ще й стійкість та пігментація тішать!

      Видалити
  9. Quase todos eu recomendo! hehehe! ;D

    A cor é linda demais! Eu amei!

    Ótima terça!

    Beijo! ^^

    ВідповістиВидалити
  10. Такой красивый оттенок теней, эффектно смотрится! Я люблю тени Artdexo.

    ВідповістиВидалити
  11. Практично не користуюсь тінями але дуже люблю на комусь ♥
    Гарний колір)
    Julia Shkvo

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Я ношу тіні щодня, тому дуже люблю щось новеньке пробувати

      Видалити
  12. Брюнеткам такий колір пасує, а ось рижикам з веснянками - навряд. Дуже гарний огляд, душевно і без пафосу - враження, що в кафешці з подружкою обсуили ці тіні)))))))))))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. а мені здається, що з ним може вийти цікавий, соковитий макіяж і для рудих) Хчоа, мабуть, він буде не на щодень... Але, на жаль, нема на кому поекспериментувати)

      Рада, що огляд сподобався) Пафос - то не про мене. Та і про засоби, які мені до душі, завжди писати легше

      Видалити
  13. Роскошный оттенок. Очень люблю тени ArtDeco

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Такі відтінки підкорюють одразу ж і надовго)

      Видалити