понеділок, 24 квітня 2017 р.

Набір олівців для очей Urban Decay Black magic 24/7 Glide-on double-ended eye pencil set

Urban Decay для мене  одним з прикладів якості, яку я люблю й ціную. Бо їхні тіні Naked божественні, а про праймери ходять легенди, але до останніх я ще не добралася. Втім, до улюбленої палетки Naked 3 я конче хотіла мати щось для компанії. Наприклад, олівчик тієї ж марки. І уявіть собі мою радість, коли в пошуках олівчика я натрапила на набір Black magic, де де в нас вісім олівців Urban Decay! Точніше, чотири двосторонні - отож, вісім відтінків. Взяла одразу ж) Час на враження!

For me, Urban Decay is an example of a high quality, I love and adore. Their Naked eyeshadows are divine and eyeshadow primers are also true legends - yet I still have to try them. And I really wanted to have something to combine with my fav Naked 3 palette - for example, UD eyepencil. And imagine my happiness, when I found this Black Magic set with 8 UD pencils! Well, actually four, but double-sided - so eight shades. I've oredered it immediately. And now it's time for some impressions!


Замовляючи цей набір, я, звичайно, розуміла, що мені треба буде оглянути цілих 8 відтінків. Але почнемо ми з того, що моя "чорна магія" приїхала до мене в красивому, хоч й не дуже практичному упакуванні: пластикова проста коробочка, в якій доволі об'ємний планшет з виїмками під олівці, з котрих їх спочатку було ой важко видобути. І все таке чорно-фіолетово-зелене, таке містичне і трішки чарівне... Зараз цього набору на Парфумерії немає, але є інші.

Ordering this set, I knew I'll have to review 8 shades... But let's start with the package: my "Black Magic" arrived in a lovely, yet not very convenient. Plastic box with a big tablet with notches inside - for a pencils. But it was quite hard to get these pencils out at the beginning. And everything is so purple, green, black, mystic and a bit magical...





Олівців по 0,5 г - звучить наче мало, втім, зізнайтеся: коли ви востаннє змальовували цілий олівець для очей. От так, щоб весь і до кінця? Я от - не пригадую за собою такого. Хоча в повнорозмірних олівчиків грифель зазвичай 1,2 г) Що теж звучить мізерно) А вистачає ж надовго! Ну, і на користь цього свідчить також той факт, що за три місяці користування олівцями, я половину з них ще навіть не заточувала. Всі вісім мають різні відтінки - чотири варіації на тему чорного, чотири - інших барв. Всі зазначені як водостійкі. Пропоную роздивитися відтінки зблизька...

0,5 g eyepencils sounds tiny, but confess: when have you finished the whole eyepencil? The whole, to the very end? I can't recall such events in my beauty life XD Despite full-size eyepencils are 1,2 g. Which also sounds tiny. But lasts for so long! And I haven't sharped half of them during three month of use! All 8 has got different shades - 4 types of black and 4 other colors. Waterproof! Look closer?





Zero - це цілком класичний чорний. Матовий та красивий. Олівець бездоганно наноситься і має заявлену високу стійкість. Універсальний "боєць")

Zero - classic black. Matte and pretty. Flawless application, longlasting, as mentioned above. Perfect for daily routine)


Demolition - холодний, сіро-коричневий відтінок. теж матовий. Теж стійкий, теж безпроблемний і чудово наноситься навіть на тіні.

Demolition - cold, grey brown shade, also matte. Also longlasting, flawless and easy applied even on eyeshadows.


Black Velvet - єдиний олівець, який мені не сподобався. Теоретично - красивий темно-вугільний матовий відтінок. Практично наноситься проблемно, дуже сухий, кришиться і осипається. Розчарування.

Black Velvet - the only pencil I dislike. It seemed to be a lovely dark matte charcoal shade. But it's hard to apply it because of dryness and it smudge really fast. Disappointment.


Smoke - а ось це любов! Вугільно-сірий, матовий, прекрасно пігментований, легко лягає на шкіру, а нейтральний відтінко личить до будь-якого макіяжу.

Smoke - here is my love! Charcoal grey, matte, greatest pigmentation, easy to apply and this neutral shade is suitable for any makeup.


Perversion - найглибша й найтемніша версія чорного в цьому наборі. Теж матова, чудово пігментована і бездоганна в нанесенні. Чорна магія) На очах мені нагадує лайнер - настільки насичений відтінок.

Perversion - deepest and darkest black color in this set. Also matte with a great pigmentation and flawless application. Black magic) reminds me lined, when applied - so intense!


LCD - цілковито раптовий спалах темно-зелених іскринок на сірій базі. дуже цікавий та несподіваний відтінок, який оживляє макіяж, додає йому інтриги й цікавих нот та красиво поблискує на очах. Поводиться на 5, хоча трішки менш стійкий за своїх сусідів по коробочці.

LCD - absolutely unexpected sparkle or dark green gloss on grey base. Very interesting and unusual, makes makeup more "lively", adds some intique and interest, glows so sweet! I'd give him 5 points, but it's slightly less longlasting, than other.


Black market - трохи світліша версія Zero. Матовий, м'який, чудовий у нанесенні. Я певна, що на очах їх не відрізнити)

Black market - lighter version of Zero. Matte, soft, perfect) I'm sure you won't seperate them from one another on my eyes)


Tornado - мій улюбленець. Прекрасний темний і насичений матовий фіолет, який лягає, як по маслу і носиться, як прибитий. Що ще треба для весняного макіяжу?

Tornado - my fav. Charming dark and intense matte violet, which lays really easy and lasts forever. What do we need more for spring makeup?


Отож, мій вердикт: 7 з 8 олівчиків просто чудові. Так, необхідність мати чотири різні чорні відтінки - вельми сумнівна. Але від Urban Decay та у наборі з чотирьма іншими кольорами - дайте два!

So, my final score: 7 of 8 pencils are just great. Of course, I'm not sure you'll need 4 different shades of black. But if it's Urban Decay black and with some other shades - give me more!



В образах:
In my looks:

Demolition


Perversion


Tornado


Zero


Smoke


LCD 


Купити: Parfumeria.ua

63 коментарі:

  1. Спасибо за обзор! Для меня, наверное, смоки и торнадо )))

    ВідповістиВидалити
  2. it has some really good products. thnks for shearing :)
    Soslu Badem by Dilek

    ВідповістиВидалити
  3. Такі відтінки класні, що я теж захотіла весь набір ))))

    http://elenabienvenido.blogspot.com.es/

    ВідповістиВидалити
  4. Wow, sounds like it's amazing set, you're right - Urban Decay is such a legend, they have terrific beauty products. :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  5. Круті олівці, особливо останній ♥
    Julia Shkvo

    ВідповістиВидалити
  6. Love the photos, I like LCD somehow !!
    New post - http://www.sapphireziva.com/2017/04/parisian-vibe.html?showComment=1493093626774#c5604604256959027288

    have a great day.
    Kanchan

    ВідповістиВидалити
  7. Thanks a lot :D

    you look pretty with all colors and makeups my dear <3

    NEW OUTFIT POST | DON’T FORGET YOUR FOCUS!
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  8. На очах вони виглядають дуже ефектно) і собі б такі із задоволенням придбала!

    ВідповістиВидалити
  9. Крутейшие карандаши, я их обожаю)) Здорово, что на парфюмерии появился этот бренд))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О так! Щоправда, шкодую, що їх нема там поштучно!

      Видалити
    2. Апдейт: ні, є! я не помітила XD

      Видалити
  10. great post,
    have a nice day :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    ВідповістиВидалити
  11. Наталочко, ти мене зараз спокусиш на покупку :) дуже гарні олівчики!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я б з радістю спокусила, але щось їх зараз на сайті нема X

      Видалити
  12. Классно, что эти карандаши двухсторонние. А они продаются только в наборах или можно по отдельности купить?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вони чудові) Поштучно можна купити повнорозмірні - відтінків безліч)

      Видалити
  13. Отличный набор! Я очень давно мечтаю о нем)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Він чудовий! Олівчики в марки - прекрасної якості!

      Видалити
  14. Great looks, all - my favourite is this one with roses on :)

    ВідповістиВидалити
  15. Які там в тебе смаколики на задньому фоні!!! До олівців і косметики для очей відношусь прохолодно, тому вся моя увага в цьому обзорі була на смаколики:) А якшо серйозно, то гарні макіяжі:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Це були найсмачніші у світі цукерочки з Зальцбурга** Я з ними була просто безмежно щаслива!
      А олівці для мене - предмет першої необхідності, тому я дуже задоволена можливість спробувати аж 8 різних урбан декейчиків)

      Видалити
  16. Яке багатство! Просто заздрю!! Я теж заглядалася на цей набір, шкодую, що не купила, поки був. Але вже давно хочу оновити свої олівці, а ці ж найкращі взагалі. В мене є один, чорний - він був у палетці, і теж там міні-обсяг, але цей олівчик я майже закінчила. Як не дивно)) Залишився просто малий шматочок, але й він пречудово малює!
    А от бази їхні і справді - легенда! Обожнюю!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я тепер хочу більше повнорозмірних) Вони такі чудові ** І палітра кольорів широченна)
      А бази таки легенда - треба брати!

      Видалити
  17. Цікавий набір, і образи з олівчиками дуже гарні)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Ці олівці - моя цілковита любов) хочу ще)

      Видалити