вівторок, 18 квітня 2017 р.

Косметичка у подорож: парад мініатюрок / Travel cosmetic choice: mini-editions parade

В моїй колекції зібралося доволі багато косметичних мініатюр. Насправді я все пориваюся написати про них, але то відкладаю баночку для поїздки, то ліньки писати про малесенький пробник, то ще щось... І ось моя відпустка дала мені шанс не лише випробувати в дії частину мініатюрного арсеналу, а й зробити такий оглядовий пост про все потрохи) 

I've gathered a plenty of cosmetic mini-editions in my collection. Actually, I always try to review them too, but sometimes I keep some jars for the trips, and sometimes I just feel lazy to write about a single tiny product, sometimes anything else... And so that my vacations gave me a great oppurtunity to try a part of my travel-size collection. So I've made a review on some of these products) 



Цього разу я не буду писати про речі, без яких мандрів не уявляю - як-от, гарний крем для рук, який швидко всмоктується, стійкі помадки Seventeen і безвідмовний тон MAC. А ще крем з SPF, бо ж багато гуляти) Засоби, в яких я вже була впевнена, не викликали в мене сумнівів, коли я клала їх у косметичку. А от з новенькими я була обережна - деяких взяла кільки видів, аби замінити у випадку, якщо щось критично не сподобається. Втім, майже все було на висоті!

This time I'm not going to write about products I can't imagine my trips without - nice, not greasy hand cream, matte and longlasting Seventeen lipstics and MAC foundation. And aldo SPF cream for a long walks) I felt no doubt in such products. But new ones were still an experiment, so I've got some replacements in case, if some products will be a total failure. Yet, almost everything was pretty nice!

 
З чого починається мандрівка? З серветок для демакіяжу, якими можна освіжити обличчя після переїзду, окрім того, щоб власне зняти макіяж, якщо під рукою нема міцелярки. Я зазвичай беру Beauty Formulas, але цього разу мені до покупок потрапили серветки Novita Delicate з мiцелярною водою. В пачці їх 15 штук. Серветки доволі великі, виготовлені з ніжного матеріалу. Підходять для чутливої шкіри. Пахнуть освіжаюче і легко. Макіяж знімають добре: для базового денного мейку я використала дві серветки, з врахуванням того, що в мене був водостійкий олівчик. 

What my trip starts with? With pads for makeup removing, which help to refresh face after a long way and also take off your makeup, whe there's no other handy products. Usually I buy Beauty Formulas pads, but this time it was Novita Delicate with micellar water. 15 pads in a pack. they are quite big, made of very soft textile. Suitable for sensitive skin. Smell refreshing and light. Work nice: I needed two such pads to remove basic daily makeup, which included waterproof eyepencil. 


Але коли переїзди позаду і знову є вода та душ, то потрібна і гарна вмивалка. Я взяла в дорогу Benton Honest Cleansing Foam. Це не перша моя корейська пінка і тому я була готова до очищення "до скрипу". Воно приємне та освіжаюче, особливо після довгого туристичного дня, проте одразу виникає і бажання нанести крем. Проте я помітила, що попри відчуття дуже_гарного_очищення, насправді воно не таке ефективне. Бо коли я після вмивання наносила лосьйон чи тонік, то спонж був все ще трохи брудним. Отакої( Загалом, цікавий засіб для знайомства, але ефект міг би бути кращим. 

But when road trip is finished and you got water and shower back, you need also a nice cleanser. I've brought with me Benton Honest Cleansing Foam. This isn't my first Koream foam, so that I was ready for very intense cleansing. It's pleasant and refreshing, especially after a long touristic day, but I want to apply face cream immediately. Despite this feeling of very_nice_cleansing, it's not that effective. Because after this foam I applied some lotion or toner and my cotton pads were still a bit unclear. Oh( Overall, interesting item to try, but it could be better. 


Для обличчя у мандрівці використовувала дві мініатюри RoC - Pro-Define Anti-sagging firming fluid i Pro-Preserve Anti-oxidant protecting fluid. Перший крем повинен працювати як анти-ейдж проти втрати пружності шкіри. Мініатюрку я використовувала наніч, бо для комбі-шкіри він доволі жирний. Пахне медично-косметично, зволожує гарно і є таке приємне відчуття глибокого живлення. Повертає шкірі м'якість і вирівнює рельєф, ось. Anti-oxidant protecting fluid був моїм денним кремом. Легенький та зволожуючий, та ще й з вітамінками та UVA i UBV-фільтрами. Теж робив шкіру гладенькою і прекрасно працював як база під макіяж. Заспокоював шкіру після переїздів. Гарно попрацював) Мініатюрок вистачило трохи більше, ніж на тиждень. 

I've tried two travel-size face cream in this trip. Both by RoC: Pro-Define Anti-sagging firming fluid and Pro-Preserve Anti-oxidant protecting fluid. The first one has to work as anti-age and anti-sagging cream. I've been using it for a night time, because it's quite oily for combination skin. Smells medical-cosmetical, moisturizes and provides deep nourishing effect. Makes skin soft and evens relief. Anti-oxidant protecting fluid was my day cream. Light and moisturizing, it also includes vitamins, UVA and UBV filters. Also made my skin smooth and was a great makeup base. I can mention soothing effect after a long bus trips too. Nice one) Those two mini-tubes were enough for more, than a week. 


Моє волосся потішив кондиціонер Attirance Rose з Латвії. Прекрасний трояндовий аромат, який мене зачарувала ця баночка, виявився не єдиним бенефітом бальзаму. Він дуже ефективно пом'якшує волосся й робить його легесеньким та ніжним. А чарівний запах супроводжує і довго після миття, що мене потішило. Дуже комфортний засіб, якої вистачить на 7-8 використань. Є примітка про сухе волосся. У складі на другій позиції трояндова водичка. Лайк! 

My hair was pleased to try Attirance Rose conditioner from Latvia. It has a magnificent rose smell, which charmed me a lot, and it wasn't the only benefit of this product. It works really effective, making hair lighweight and softest. And charming smell stays on much lobnger after you dry hair. A very comfortable products, enought for 7-8 uses. Suitable for dry hair. Has rose water on a second place in ingredients list. Like! 


І ще для волосся я користувалася олійкою Kardashian Beauty Black Seed Dry Oil. У складі - екстракт кмину, жирні кислоти та гідролізований шовк, які мають сукупно працювати і на зовнішню красу, і на живлення волосся. Наносила засіб на кінчики, аби прибрати сухість і покращити їхній вигляд - ефект був) Волосся ставало сяючим і акуратнішим. Від dry oil очікувала швидкого висихання, але не можу сказати, що ефект якось відрізнявся від моїх звичних олійок для волосся. А ще в засобу солодкавий аромат і густіша текстура, яка не дозволяє його надто акуратно розповідяти по волоссю. Повнорозмірку не брала би. 

Also I've tried Kardashian Beauty Black Seed Dry Oil for my hair. It includes thyme extract, fatty acids and hydrolyzed silk, which should work together to make hair beautiful and healthy. I applied this oil for hair ends to make them look less messy - the effect was nice. Hair looked glossy and neat. Yet I expected this dry oil will be more dry, but it doesn't seem very different from my usual hair oils. It has a very sweet smell and thicker texture, which makes hard to spread it on my hair evenly. I wouldn't buy a full-size. Ось таке в мене вийшло знайомство з мініатюрами в мандрівці. 


А ви любите випробовувати міні-версії новинок? Берете в мандри щось нове чи перевірену косметику? 

So this was my miniatures experiment in a trip. Do you like to try mini-editions? Do you take some new products on your vacations - or prefer well-known ones?

44 коментарі:

  1. а ти смілива) я щось боюсь ніразу не юзані мініатюрки у поїздку брати, раптом не підійдуть)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я іноді вдома їх раз-другий використувую, щоби дізнатися, що воно за звір. В мене просто навіть в мініатюрками косметичка в мандри величезна... Ніяк не можу навчитися її зменшувати)

      Видалити
  2. Для путешествий миниатюры, безусловно, удобны. Особенно для волос, т.к. целого флакона на 2 дня это ну очень много. Наталия, спасибо за пост!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О так) Для волосся мініатюри незамінні. Я ось цей кондиціонер цілий тиждень використовувала.

      Видалити
  3. Fantastic post! ( as always )
    Kisses :)



    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    ВідповістиВидалити
  4. Я теж хотіла спробувати цю розрекламовану олійку для волосся від Кардашьян, та коли зробила каре у всіх цих штучках для додаткового догляду відпала необхідсть, хоча я так і продовжую використовувати кристали, маски і сироватки.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А це, до речі, олійка з твоєї коробочки літньої)) Чекала свого часу!
      Я без олійок не можу, бо волосся доволі давно не підтригала - потягнуло відростити. Отож, привести кінчики до гарного стану без олійок не вдається. Думаю, трохи підрівняю їх, а далі знову - тільки догляд, тільки інтенсив!

      Видалити
  5. Відповіді
    1. Так, економити місце в багажі - необхідно майже завжди

      Видалити
  6. Я тоже предпочитаю брать в поездки миниатюры. Удобно, да и множественные саше с кремами не будут захламлять мои шкафы. В поездках обязательно использую очень много минтатюр))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, саше - це теж тема) Їх я беру в поїздки на 1-2 дні)

      Видалити
  7. I like mini packages because they are a great way to check if something irritates my skin :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Yup, that's very useful to find out, if full size jar will be a good idea

      Видалити
  8. I've had no idea that there is something like Kardashian's brand with beauty product, good to know that oil wasn't amazed you, Nataly.

    Have a lovely evening dear,
    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Well, it was ok) But I honestly thought it will be more handy and more... dry)

      Видалити
  9. Me encantan estas propuestas... buenos productos!
    Besos;))

    ВідповістиВидалити
  10. Me encantan estas propuestas... buenos productos!
    Besos;))

    ВідповістиВидалити
  11. sounds like these products are interesting to try! :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net

    ВідповістиВидалити
  12. Thanks a lot :D

    super useful sizes for travel :D all products seems to be amazing :D

    NEW OUTFIT POST | And That's How It All Started Again…
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  13. Я теж обожнюю брати мініатюрки в подорожі )))

    ВідповістиВидалити
  14. Круто! Я скоро теж пакуватиму :) мініатюрки - то найкраще, що можна тягнути із собою, аби поменше займало.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ооо, а куди?)) Якщо не секрет.
      Так, мініатюрки - корисності. А іноді потім ще й повнорозмірки хочеться

      Видалити
    2. о, там головне сонцезахисний крем))

      Видалити
  15. я люблю мини версии, но когда нет, то беру и полный флакон тащу)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж) Іноді якийсь засіб так подобається, що не уявляю без нього поїздку)

      Видалити
  16. В мене повні коробки мініатюр, які я бережу до подорожей та відряджень. Дуже виручають.
    З твоїх я знаю лише Бентон, але ця пінка мені дуже не підійшла. Моє обличчя вона очищувала непогано, але ж після неї полізло таке, що я здригаюся, коли згадую. Такі прищі, що аж живі! Я розумію, що це вона так очищує, але ж!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А мені Бентон видалась непоганою, але теж не так, що вау) На щастя, нічого поганого не спровокувала)

      Видалити
  17. Я беру тільки перевірені засоби, експерементую лише вдома))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мабуть, це найбільш практичне рішення) Точно сюрпризів не буде!

      Видалити
  18. I like mini editions as they take less space for travelling:) Usually, I stick to my known products but someties I get soe unknown cosmetics during my stay and then I usually try them out without any delay:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. oh, these small cute bottles can be very useful for small experiments)

      Видалити