понеділок, 3 квітня 2017 р.

Nastydress cosmetic organizer

Буває у вас таке, що от жив не тужив без якоїсь примочка... а коли вона з'явилася думаєш: А як же воно було раніше? В мене така історія сталася з органайзером Display Stand Makeup Organizer з магазину Nastydress.

Do you know that feeling, when you lived without some stuff and it was ok, but then, when you got it, you simply can't imagine, how it was before? SO, this is true story about me and Display Stand Makeup Organizer from Nastydress store.


Якщо коротко, то органайзер для косметики я хотіла давно: в мене біля робочого місця вдома "хащі" з баночок і часом вони витісняють мене XD Тим більше, я була певна, що органайзер дозволить мені посортувати косметику бодай на столі і сховати подалі помаду, яку я ношу раз на пів року чи дикий світло-бірюзовий лак з блискітками, який не ношу взагалі... Але це вже лірика. Тому давайте придивимось краще до моєї новинки.

Shortly, this organizer was on my wishlist for a while: I keep a lot of my jars near my working place at home... and sometimes these all jars take all of my space XD oreover, I was sure such organizer would be helpful to sort my cosmetics and hide away some lipsticks I wear once in a half of year or that strange green glossy polish, I don't wear at all... But let's look closer!



Органайзер доволі великий: 32 х 12 х 8,5 см. Міцний та надійний з вигляду - не випробовувала його ніякими падіннями, але думаю, що витримає. Сподобалось, що має близько 30 відділень різного розміру. Можна зручно розмістити лаки і помади, є місце я для більших баночок - наприклад, кремів чи пудрениць. Та і найголовніше - органайзер допоміг мені прибрати хоча б одну точку мого косметичного "нашестя") Звичайно, блогерові треба на один органайзер, а цілу шафу для свого добра. Але якщо вам треба прилаштувати десь на 56 помад, а 5-6, то такі штуки - дуже помічна річ!

Orgaziner is pretty big: 32 х 12 х 8,5 sm. It looks firm - honestly, I never tried to drop it, but I hope it will survive. I ehjoyed, that it has got ~ 30 pockets of a different size. Convenient to place there some polishes and lipsticks, also there's place for bigger jars - for example, powders or creams. But most of all I'm happy, that it helped me to do somethign with my cosmetic mess on a table) of course, blogger will always need not one organizer, but a full wardrobe to keep it all. But if you need to palce somewhere not 56, but 5-6 lipsticks - it's your choice!



Shop more: Nastydress

34 коментарі:

  1. О да!
    Мне такие штучки тоже всегда актуальны!

    ВідповістиВидалити
  2. Обожаю органайзеры. Сама уже не первый раз заказываю.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж хочу ще кілька штук взяти) може тоді впорядкую свою колекцію мініатюрних баночок хоч трохи!

      Видалити
  3. Який хороший органайзер! Функціональний такий.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, для середньостатистичної (не блогерської) косметичної колекції якраз буде чудовим вибором!

      Видалити
  4. ı want the organizer too:) have a nice day my blogger friends:)

    ВідповістиВидалити
  5. Класний органайзер! Треба і собі щось подібне придбати))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, чудово допомагає впорядкувати безлад серед помадок, блисків, лаків і інших дрібних баночок)

      Видалити
  6. Впевнена, дуже зручна річ) У мене все завжди просто на туалетному столику стоїть)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, зручно і практично)
      О, я б теж хотіла мати туалетний столик. Натомість маю три робочі столи і на них завали баночок, блокнотів та техніки XD

      Видалити
  7. Отличный органайзер! В такой очень удобно складывать то, чем пользуешься в данный момент.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Згодна) Можна тримати все під рукою і впорядковано І не шукати улюблену помаду по всіх закапелках!

      Видалити
  8. Какой классный органайзер, так много косметики влазит. а мне постоянно попадаются небольшого размера(((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну, мені і цей малий) Але для найнеобхіднішого - підійде)

      Видалити
  9. I really love organizers so I'm happy to see one in your post!
    It's so useful and interesting1 Great review dear Nataly!

    Gotičarka

    ВідповістиВидалити
  10. Гарненький! І розмір як раз для усього необхідного. Наталочка, дякую що показала! Мені тепер такий теж треба.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дуже зручний і практичний) Якщо є потреба в таких речах - то ось ця модель, як на мене, одна з найвдаліших, які я бачила в китайських магазинах

      Видалити
  11. Ой, класний! Я ше той фанат органайзерів. Вже один маю для 24 помади, треба ще один, а може і два)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, мені теж треба окремий і величенький на помади)

      Видалити
  12. Классный и удобный девайс. У меня похожий, но только для одних помад

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені треба для помад якийсь на 50+ штук)) шукаю...

      Видалити
  13. Боже, пошли мені такий девайс у мій косметичний хаос, а краще декілька)))))
    http://krasivey.com

    ВідповістиВидалити
  14. It's cute but like you say not to organize 56 lipsticks yet cool if you want to keep a few ones handy without them constantly rolling away.

    ВідповістиВидалити