неділя, 30 квітня 2017 р.

My April instagram

Помітила, що все менше тяжію до того, щоб викладати косметику в інста) А все чому? А все тому, що я раніше знімала на телефон і було зручно одразу щось і викладати, а тепер довга серія операцій: фотик - комп - обробка - інста... Загалом, це в мене місяць фото з Відня і я особисто думаю, що вони цікавіші за помадки)

I'm less and less into posting cosmetic on my Instapage. Why? Because I used to take photos with my phone before, so it was handy to post them. And now it's a long way: camera - PC - editing - Instagram... Overall, this month is a month of Vienna photos and I'm sure they're more interesting, than lipsticks.



Про Відень я напишу окремо і багато. І фото з мандрівки буду викладати в інста ще кілька місяців) Але ось для початку трішки краси, серед якої - надвечірній Ратхаус, він же прекрасне неоготична міськрада Відня...

I'll write about Vienna later and MUCH impressions. And I'll post photos from this trip a few month more) But let's start with a beauty, which includes twilight Rathaus, an amazing neogothic Vienna City hall...



...такий же надвечірній Парламент, який стоїть поряд з моїм улюбленим Ратхаусом...
...twilight Parliament, which is right near my fav Rathaus...


...рожеві віденські каштани біля музею історії та мистецтв...
... pink Vienese chestnut trees near art and histiry museums...


...Готична велич Штефансдому та вид з його північної вежі...
...gothic epic of Stephansdom and a view from it's North tower...



...ще трохи неоготики з Вотівкірхе, поруч з якою я жила і тому проходила повз мінімум двічі за день...
...some more neogothic from Votivkirche. I lived next to it and used to walk by at least twice a day...



...надверічній храм - Карлскірхе, перед якою - маленьке озеречко, де дуже красиво віддзеркалюється сама церква...
...twilight temple - Karlskirche with a small lake in front of it, where this church reflects in...


...і нічна краса королівського Хофбургу *__*
...and night beauty of Hofburg *__*


Прекрасні Бельведер та Шенбрунн, та зелень біля них)
Charming Belveder and Shoenbrunn palaces and greenery around)



А також віденські "тортени" в місцевих історичних кав'ярнях, відвідини яких були моєю ледь не основною ціллю)
And also Vienese "tortens" in a local historic cafes, visiting which was one of my main goal)




Попри віденську красу ось вам ще два краєвиди біля Долини на Франківщині, куди я їздила виступати) І ще трішки Карпат!

Along with Vienna beauty here is also Dolyna beauty, which I visited on poetry events. And also a bit of Carpathians.




І безмежно красиві львівські "замочки" та під'їзд, яких я одного ранку назнімала непристойно багато  всього лиш за кілька хвилин прогулянки.

And absolutely amazing Lviv "castles" and entrance, which I found once walking for a few minutes.




З обновок я не могла не викласти магічне місяцевидне колечко та рум'яна Artdeco - одну з моїх багатьох віденських покупок.

I couldn't avoid posting magical moon ring an Artdeco blushes - one of my Vienna purchases.



І ось на завершення кілька селфі, де я я милуюся новою помадою і тішуся друзям.
And finally - a few selfies, where I enjoy my new lipstick and friends.






А як минув ваш квітень?
How was your April?

44 коментарі:

  1. I was in Vienna twice. Buildings are very impressive there; also cafes. I was in the fun city too (Prater).

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. I was there three times, but this time it was the longest of them all, so I could have a lot of fun) Enjoyed cafes and impressive buildings a lot! And also museums - that was so much fun) I was in prater last year, but I'm not really into such places...

      Видалити
  2. Какой у тебя насыщенный месяц выдался)) Вена прекрасна!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, я сама в захопленні від цього квітня)

      Видалити
  3. Очень насыщенный месяц у тебя получился! Фотографии очень красивые! Буду ждать подробности поездки!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вже пишу величезний пост)) але ой, поки доберусь фото поредагувати. поки всы враження розкладу по поличках...)

      Видалити
  4. My dear Nataly, wonderful photos! Like it a lot!
    It's so good, and interesting. Vienna is great!

    Gotičarka

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Glad you enjoyed my poast)
      Yup, trip to Vienna for vacations was my dream for a long time - and finally I did it!

      Видалити
  5. Вена прекрасна, мне она напоминает Львов♥

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я її обожнюю))
      Але що у Львові живу все життя і бачу всі його сторони, то він мені дуже мало асоціюється з Віднем, хоча я і розумію, чому такі паралелі проводять.

      Видалити
  6. Thanks a lot :D

    you have nice recaps my dear :D Now I'm following you via IG :D

    NEW FASHION POST | And You?! Do You Wear Red or Are You Afraid?
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  7. Очень красивые фото. Жду отзыв на пудрочку.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) експерименти з цією рожевою красою починаються!

      Видалити
  8. Great post dear! :)
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2017/05/spring-wishlist-zaful.html

    ВідповістиВидалити
  9. Як же гарно!
    У нас теж є рожеві каштани в Житомирі :)
    А от інстаграм мене дедалі менше радує і я не бачу чомусь сенсу у ньому...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я такі вперше побачила) Такі милі!
      Я сприймаю інстаграм, як фотоальбом для найяскравіших моментів "тут і зараз"

      Видалити
  10. Beautiful photos of the buildings food and of you! You surely had a very nice time. My April passed so fast I didn't even notice:)

    ВідповістиВидалити