неділя, 2 квітня 2017 р.

Look of the week 30: Dior love

Ну, якщо чесно, в цьому образі лише два продукти від Діор - на жаль, зібрати повну косметичці від цієї марки мені ще не вдалося) Але я спробувала заново відкрити для себе дуже комфортну рідку помаду, яку раніше активно носила влітку, але останнім часом не діставала. Щось таке вийшло...

To be true, there are only two Dior products in this look - unfortunately, I wasn't so lucky to gather a whole set of this brand's products. But I've tried to re-open my once fav liquid lipstick, which was very comfortable for summer, but somehow I forgot it... and here we go!



Products:

24 коментарі:

  1. Хороший мэйк! И помада, и макияж теней - все сочетается ))) Спасибо за пост и желаю побыстрее собрать полный комплект Диор)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Я завжди вважала цей блиск надто літнім, а заоаз ось глянула - а нічого так! можна носити і весною)
      Повний комплект Діор - це було б цікаво! В мене наразі немає у вішлісті конкретних продуктів, але загалом марка приваблює!

      Видалити
  2. Я тоже достала свою палетку Накед 3, ей сейчас самое время.
    Макияж получился отличный, Наташа. Я помню, ты писала, что редко пользуешься помадой Диор, а зря, тебе этот оттенок очень идет, и блеск она дает красивый.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Naked 3 - чи не найкраще, що мені діставалося з тіней)
      Дякую! Так, в мене насправді дуже багато помад і блисків, тому деякі з них незаслужено забуті)

      Видалити
  3. Nice makeup. You look beautifull 😊
    deriasworld.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  4. love this make-up! <3

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net

    ВідповістиВидалити
  5. My dear Nataly, beautiful and wodnerful, like always!
    nice routine, like it a lot! Great makeup products, like it a lot!

    Gotičarka

    ВідповістиВидалити
  6. Great makeup products and I love the results. You look beautiful.

    Bernie, xx
    The Style Fanatic

    ВідповістиВидалити
  7. Яка гарненька ніжненька помадка!
    Все гарне дуже!

    ВідповістиВидалити
  8. Very pretty look. I like the shade on your lips a lot.

    ВідповістиВидалити