четвер, 27 квітня 2017 р.

Крем для живота та талії Guam Snell Pancia Girovita tummy and waist cream

Хто отримав крутий подарунок на Новий рік і пише огляд наприкінці квітня? Я! А все тому, що засоби Гуам вміть дуже гарно працювати з тілом, тому руки до них тягнуться ближче до сезону коротких спідничок. Сьогодні я розповім вам про мого чудового помічника крем для живота та талії Guam Snell Pancia Girovita. 

Who received a great New Year gift and review it in the end of April? Me! And that's because Guam products are very cool for bodycare, so I prefer to use them before the start of short skirts season. Today I'd love to tell you about my great helper - tummy and waist cream Guam Snell Pancia Girovita.



Я перепробувала в Гуам багато всього і маю своїх фаворитів. Як на мене, то у нас марка найбільш відома за антицелюлітну косметику. І хоча для мене ця тема ще не така актуальна, та ефект на тіло від засобів Гуам - просто чудовий. Тому тестувати новинку я взялась з ентузіазмом. Цей крем обіцяє покращувати тонус шкіри та укріпляти її, а також сприяти зменшенню об'єму талії. Талія - болюче місце для мене, тому до новинки був посилений інтерес. Ось що у складі мого крему...

I've already tried a lot of Guam products and I've got some favs. As for me, this brand is the most know for anticellulite products. And despite I'm not really into this topic yet, but Guam bodycare provide simply great effect! So, I was enthusiastic about this cream from the start. It promises to improve elasticity of the skin and make it firm, and also help to make waist slimmer. My waist isn't my fav area, so I was twice mroe interested in this cream. Here is the ingredients list:


Обновка приїхала в позитивному жовтому тюбик. 150 мл - орієнтовно місяць постійного використання. Виробник зазначає, що найкраще результат помітний приблизно за три тижні. А ще можна поєднувати з обгортаннями та фізичною активністю. Зізнаюся, фізична активність - не моя сильна сторона, але я намагаюся багато ходити пішки) Тестування крему припало на часи, коли в мене була відпустка (читай: незбалансоване харчування), багато переїздів та стресу... Тому я не очікувала надто багато. Але давайте по-порядку...

I've got this novelty in a positive yellow tube. 150 ml is enough for a month of daily use. Official description mentions, that the best result is noticeable after a three weeks. And also you can combine it with wraps and sport. To be true, sport isn't my fav hobby, but I'm trying to walk a lot. I've been testing this cream during my vacations also (I mean, unhealthy meals A LOT!)), a lot of trips and stress... So I wasn't expecting too much. But let's start from the start XD



Крем цей - густий, світло-гірчичної барви, з трішки різкуватим перченим ароматом. Наносити варто на суху шкіру і наносити поплескувальними рухами у проблемну зону, для якої він призначений. Я зазвичай роблю це після душу і пісня нанесення зволоження на все іншу тіло) Крем всмоктується доволі швидко, а також доволі швидко починаю заявляти що він працює: шкіра трохи червоніє і розігрівається. Ефект тепла доволі легкий, нічого не пече, бажання змити це негайно не виникає. Просто приємно та і все. Проте якщо вам треба кудись йти у відкритому одязі, то краще крем не застосовувати перед цим - будете виглядати, як помідорка) Зате тепло сприяє спалюванню жиру, ось. Його я відчуваю хвилин 15 - тепло, не спалювання. Тому в застосувані крем виявився зручним та приємним.

This cream is thick, light mustard shaded, with a bit intense pepper acent. You should apply it with clapping moves on your problematic areas. Usually I do this after shower and after I apply moisturizing items all over other areas) This cream gets absorbed quite fast and also it shows it's action fast too: skin becomes red and warms up. This warming effect is light, not burning, no feelings like "rinse_it_off_right_now". Just pleasant. But don't use it, when you have to go somewhere in an open clothes, because you'll look as a tomato. But warmth helps to burn fat) I feel this warmth for 15 minutes. So, in use this cream is very nice.



А тепер про те, чому цей крем варто любити. По-перше, його регулярне застосування допомагає покращити стан шкіри - вона виглядає гладенькою та ніжною, і на дотик - справжній оксамит. По-друге, шкіра також помітно підтягнута і якщо ви знайомі з проблемами талії та животика, то знаєте, яке це чудове відчуття - бути в тонусі! По-третє, шкіра помітно зміцнюється, тому вона і більш пружна та підтягнута, а мені цього завжди не вистачає у цій зоні. Впевнена, що при заняттях спортом результат ще кращий і помітніший, але в мене, як не було на це часу, так і нема) Щодо сантиметрів на талії, то я за ними не ганяюся, але за час користування кремом встигла на кілька кіло схуднути (ні, не лише через крем, через море біганини - ось!), тому відповідно і сантиметрів стало десь на 2 менше. Думаю, заслуга Guam тут є)

And now - why would you like it. Firs of all, regular use improves skin condition - it looks smooth and soft, silky to the touch. Secondly, looks much better toned and if you know tummy problems, you also know, hwo cool it is - to look better! Thirdly, skin is much firmer, so it's more elastic, and that's what I usually lack in this area. I'm sure, that sport can made my results even better, but I don't really have time for that. As for sm of my waist, I'm not really caring about it. But while I was using this cream, I also lost a few kilos (not because of this cream - but because of too much business), so my waist also lost nearly 2 sm. I'm sure, Guam took it part in this)




 ви користувалися засобами для живота та талії? Як враження?
Have you ever tried waist and tummy products? What do you think of them?

32 коментарі:

  1. interesting brand :) I waiting my new post :)
    www.pembedunyamm.com

    ВідповістиВидалити
  2. У меня кажется были пробники этого крема, мне нравился его разогревающий эффект.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, розігрівання сприяє позитивним змінам)

      Видалити
  3. great post... as always !
    have a nice day...
    Soslu Badem by Dilek

    ВідповістиВидалити
  4. Ооо, для меня сейчас - это самый актуальный крем, надо срочно бороться за красоту и стройность талии))

    ВідповістиВидалити
  5. Thanks for sharing. Have a nice weekend 😊
    deriasworld.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  6. Вот этот обзор просто в точку! По чуть-чуть вхожу в ритм и занимаюсь фитнесом, но кожа явно требует еще чего-то косметического для улучшения состояния. Спасибо, буду пробовать!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спорт + догляд - результат буде вартий того)

      Видалити
  7. Обожнюю їхні засоби! Саме такого крему у мене не було, але як раз використовую інший - теж розповім про нього згодом. І ще добавки непогано корегують фігуру, якщо робити ще щось. Мінімальний спорт + Гуам - і все прекрасно!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. харчові додатки я лише в тестерах мала, тому багато врадень ще нема) але чудово, що їхня косметика здатна підштовхнути тіло на багато позитивних змін

      Видалити
  8. люблю я этот крем! с него и началась любовь к продуктам марки)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, а в мене з набору масочок любов почалась)

      Видалити
  9. Круто, коли засіб працює. Дякую за огляд.

    ВідповістиВидалити
  10. Цікаво, після двох дітей що зробить крем з моїм животом? :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну, наскільки я помітила, багато блогерів-мамусь засоби Гуам люблять)

      Видалити
  11. Я уже и не представляю себе подготовку к лету без любимого Guam)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, їхні засоби працюють та надихають до змін)

      Видалити
  12. I didn't know such wais thing exists:) It's interesting and definetely wouldn't hurt me to try it out:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Guam has a lot bodycare products) I think they are one of the best for such stuff!

      Видалити