пʼятниця, 28 квітня 2017 р.

Five favs: April edition

Квітень пролетів неймовірно швидко! От і час писати про те, що тішило мене цього місяця. Зізнаюся, вибір був нелегким, проте я все ж виділила п'ятірку улюбленців. Помада, маска, олійка... далі - більше!

April was so fast! And now it's time to review my fav products of this month. Honestly, it was hard to choose them, but here is my top five. Lipstick, mask, oil... read more!



Почну я з найновішого засобу в моїй колекції, проте він по праву займає місце фаворита місяця, оскільки приносить неймовірний настрій. Це я про помаду Sleek Matte Me Fired Up. Я придбала її під час відпустки і не помилилась. Кривавий матовий колір виглядає містично, а я з ним почуваю себе на всі 100! І друзі компліменти роблять. Зізнаюся, попри красивий відтінок сама помада доволі вередлива і не така якісна, як хотілося б. Але повноцінний огляд я про неї напишу, коли покористуюся більше)

I'll start with a brand new products in my collection. But it's simply fav, because it gives me an amazing mood. Yup, that's Sleek Matte Me  Fired Up lipstick. I've bought it during my vacations and it wasn't a mistake. Bloody matte shade looks mystical, and I feel so great wearing it! And friends compliment me. I have to mention, that despite a lovely shade, lipstick itself has not that nice quiality. Review will be ready soon - adter I use it more.


Ціла плеяда краси приїхала мені у Watsons Box - і наразі я найбільше хочу виділити Кисневу гель-маска Lumene Lahde Hydration Recovery Oxygeneting Gel Mask. Вона прекрасно освіжає, гарно живить і повертає шкірі здоровий вигляд. Маскою я користуюся дуже часто, бо вона не лише дієва, а й у застосуванні приємна. Думаю, це любов надовго)

I've got a lot of lovely products in Watsons Box - currently I'd love to mention Lumene Lahde Hydration Recovery Oxygeneting Gel Mask. It has a great refreshing and nourishing effect, makes skin look healthy. I use this mask quite iften, because it's not just effective, but comfy in use. I think it's a longlasting love)



Ще про один засіб-улюбленець я писала кілька днів тому - це олійковий концентрат Oriflame NovAge Nutri6 . Знову ж таки: засіб, який допомагає повернути обличчю красу, свіжість і здоров'я. Кому гладенької та сяючої шкіри? Ці капсули стали моїм щоденним рецептом, як з сонного втомленого чогось перетворитися на подобу людини, готової до довгого дня, чи б'юті-блогера, якій ще треба красиві луки знімати) Неймовірне "вау" ці олійки!

I've reviewed this fav a few days ago - Oriflame NovAge Nutri6 Facial Oil. Once again: it helps to make skin pretty, fresh and healthy. Who wants smooth and glowing face? These capsules became my daily recipe to transform tired sleepy something into a person ready for a long day or beauty blogger, who has to shoot some pretty looks) These oils are so "wow"!


Ще один засіб, про який ще немає огляду, але який дуже мене тішить - спрей для волосся Giardini di Belleza Bifasico Regenerate. Загалом, працює він, як і всі гарні спреї: полегшує розчісування, додає гладкості, робить волосся більш живим та красивим. Але цей мені запам'ятався тим, що також дуже гарно додає блиску - а цей ефект я люблю. Скоро буде повноцінний огляд!

One more product with no review yet - Giardini di Belleza Bifasico Regenerate hair spray. Overall, it works like a nice sprays do: easy brushing, silky and smooth hair, which looks much better. But the reason it is my fav here - gloss effect. I like gloss) Full review coming soon)


І на завершення - мініатюра крему Caudalie Vinosource Moisturizing Matifying Fluid. Він всього 3 мл і вже закінчується, але дуже мені сподобався! Чимось нагадує Avene - по тому, як наче візуально згладжує шкіру і пом'якшує її одразу ж після нанесення, та й пори менш помітні. Дуже приємний, бо дає живлення, але також доволі непогано матує, отож, підійде для комбі-шкіри в теплу пору. Думаю, я б хотіла спробувати повнорозмірну версію, проте в мене є плани на деякі інші баночки)

And finally - Caudalie Vinosource Moisturizing Matifying Fluid miniature. It has 3 ml only and I've almost finished it. So lovely! Reminds me Avene cream - makes skin very smooth and soft right after application, and pores are less noticeable. It's also pleasant, because of nourishing, which combines with nice mattyfying effect, so will be suitable for combi skin in a warm season. I think I'd love to try a full-size, but I've already got plans about some other jars.


Пробували щось з цього? Чим вас зацікавив квітень?
Have you tried some of these jars? Was interesting you've tried thsi month?

36 коментарів:

  1. Помню, помню эти твои обзоры! Хорошие средства )) Кстати, у апреля еще два дня...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, але я думаю, за два дні в мене нових фаворитів не з'явиться)

      Видалити
  2. Very beautiful post and great product... kisses

    https://style-ladies.blogspot.rs/

    ВідповістиВидалити
  3. Nice products! Amazing lipstick and I love this colour :)

    ВідповістиВидалити
  4. этот Caudalie тоже люблю.
    помада уже в тюбике выглядит шикарно, на губах представляю, полный восторг!

    ВідповістиВидалити
  5. Очень хочу попробовать эту кислородную маску!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вона чудова) Моїй шкірі чогось такого й хотілося)

      Видалити
  6. Caudalie Vinosource Moisturizing Matifying Fluid miniature is probably my favorite between your favorites! Great post"

    ВідповістиВидалити
  7. Мне тоже средства из Ватсонс понравились.

    ВідповістиВидалити
  8. Products is prefect, and I like it. I really like Mate me product. Great post, dear.

    New post on my blog: Music playlist #4 - April
    Don't forget to follow my blog: laAdda

    ВідповістиВидалити
  9. Из вышеописанного пробовала только капсулы от Орифлейм - они очень классные!!! Хочу еще эту масочку от Lumene

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Маска варта уваги) моє обличчя від неї в захопленні)

      Видалити
  10. Хочу от люмене попробовать ухаживающее средство. Отличные любимчики.

    ВідповістиВидалити
  11. капсулы орифлейм очень нравятся, а вот люмене и Caudalie хочу)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, вони просто чудові) я хочу більше познайомитися з цими марками

      Видалити
  12. Я все на кисневу гель-маску подивляюся, мабудь таки спробую ;)))

    http://elenabienvenido.blogspot.com.es/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вона мені дуже сподобалась) Буду пробувати ще щось)

      Видалити
  13. That Matte Me lipstick looks wonderful! I would like to buy it too :3 Lovely photos ❀

    * Le blog de la Licorne *

    ВідповістиВидалити
  14. А я бы тут конфетками с последней картинки побаловалась!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вони теж чудові були)) з Зальцбурга приїхали)

      Видалити
  15. Интересные фавориты, Пока ничего из этого не пробовала, кроме Кодали, но мне уход этой марки не подходит.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я по суті нічого крім цього тестера і не мала від Кодалі)

      Видалити
  16. Все гарненьке, все хороше :)
    Нічого з цього ще не пробувала.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Обновки завжид тішать) Сподіваюсь, в тебе теж багато цікавих новинок!

      Видалити
  17. Many cool things. I'd like to have the gel mask and facial oil.

    ВідповістиВидалити