середа, 22 березня 2017 р.

SPA-олія для душу UTERRA / UTERRA SPA-oil for shower

Я обожнюю олійки для волосся, часом - для обличчя, обов'язково - для нігтів. А ще гідрофільні - для зняття макіяжу. Проте, зізнаюся, з олійками для душу в мене небагато досвіду. Мені взагалі раніше здавалося, що очищення + олійки - це таке собі поєднання. Аж тоді мені потрапила до рук ця баночка SPA-олія для душу UTERRA з оливковою олією, маслом каріте та екстрактом арніки. І я поспішаю поділитися з вами враженнями!

I adore hair oils, sometimes - for face care, especially - for nails and cuticle. And also hydrophil oil as make-up remover. But I must confess, I've had not much experience with shower oils. I used to think, that cleansing and oil products are not a good combination. But then this bottle of UTERRA SPA-oil for shower with olive oil, shea butter and arnica extract got me from the start. So I can't wait to share my impressions!



Насправді, до рук мені потрапила не лише ця баночка, а ще й пілінги і крем дял ітла від марки UTerra, але про них я розповім згодом) В засобів цієї серії симпатичні темні баночки. Кришечки вигллядали на перший погляд не дуже зручними, але потім виявилося, що їх легко відкрити, тому нігті не постраждають. Олійка пахне дуже ніжно і майже невловимо - аромат оливок і чогось косметичного мені подобається. Часто у бюджетних засобів для ванни буває надто термоядерний запах. То ось тут такого не сталося. І чудово)

Actually I've got not only this bottle, but also shower peeling gels and body butter by UTerra. But that's for next reviews) hsi series has got a lovely dark bottles. Caps seemed to be not very convenient, but when I tried them, it was really easy to open them... nails are not in danger XD Oil smells very soft and almost elusive. It smells olives and cometic, enjoyable. Usually affordable bath products have very intense smells. This is not that case. And great)



Олійка, власне, має консистенцію густої олійки, вибачте за тавтологію. Коли я наношу її на шкіру, то вона стає дуже приємною емульсією. Трішки піниться, огортає шкіру приємністю і гарно очищає. Перше моя засторога була, що олійка виявиться жирною, проте ні. Моя шкіра відчуває з нею зволоження, проте жирності не залишається і олійка змивається не важче, ніж звичайний гель для душу. Дає менше пінки - це так. Проте мені сподобався і формат очищення емульсією. Також після душу шкіра просто шовкова - дуже приємний ефект. Після такої олійки не обов'язково наносити додаткові зволожуючі засоби. Але, як на мене, то ця порада актуальна для літа, а от зараз я все ж не оминаю баночки з молочком чи баттерами. В першу чергу тому, що й вони дуже приємні. І чесно - навіть не очікувала, що мені так сподобається приймати здуш з олійкою!

Oil seems to be... oil) When i apply it to my skin, it turns a very soft emulsion. A little bit foaming, wrapping my body with pleasure and moreover - nice cleansing. I was afraid it can be too oily, but nope. My skin feels moisturizing and no greasy feeling. And you can rinse this oil off as easy, as a regular shower gel. It provides less foam, yep. But I enjoyed emulsion cleansing. And I loved, how soft and silky is my skin after such showers) It's not necessary to apply moisturizing items after such oild. But as for me, this advice is for summer - currently I never forget about some body creams or butters. because they're very pleasant too) And honestly - I never expected to enjoy shower with this oils that much!



А ви за гелі, мила чи олійки?
Are you in shower gels, soaps or oils team?

Дізнатися більше і купити: EVA

34 коментарі:

  1. Ótima resenha amei a dica dos produtos, obrigado pela visita.
    Blog:https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    ВідповістиВидалити
  2. Спасибо за интересный рассказ! Для сухой кожи маселки для душа - просто спасение; возьму на заметку это средство )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Згодна) Олійки чудові у догляді. Моя шкіра не суха, але все ондо любить таке живлення!

      Видалити
  3. Very beautiful post and great product... kisses

    www.jovanica92.blogspot.rs

    ВідповістиВидалити
  4. I have never heard of such product before. But it sounds cool.
    http://societyfix.blogspot.com.eg/

    ВідповістиВидалити
  5. люблю такие средства в холода. купила этой марки масло Ваниль-Манго-Жожоба, аромат попался не мой, пришлось добивать семье. бывает...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені сподобались 3 з 4 ароматів) один теж вийшов трохи мимо, але це скраб, тому ніс не особливо страждає)

      Видалити
  6. Відповіді
    1. Мені теж) І баттер, і скраби)) Проте про них я ще напишу детально

      Видалити
  7. Відповіді
    1. Я з ними з задоволенням познайомилась)

      Видалити
  8. Я за мило! :) як там казав Мойдодир? "Да здравствует мыло душистое и полотенце пушистое" :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. теж варіант) Я люблю скрабуючі мила в душі) час від часу

      Видалити
  9. I think I'd like the oils here. In general I use gels tho.

    ВідповістиВидалити
  10. У меня масло с другим ароматом, но тоже очень приятное. Да и вообще вся линейка классная, мне очень понравилась))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, прекрасна серія)) Мені дуже подобається з нею експериментувати)

      Видалити