неділя, 26 березня 2017 р.

Look of the week 29: We are golden

Цей образ почався з того, що я просто захотіла золота на очах) Потім я захотіла золота поверх хайлайтера... потім золото примостилося навіть на мою темно-вишневу помаду. Чесну кажучи, виглядало трошки надто сяйливо - для вечора саме те, а от вдень я нагадувала ялинку) Але експеримент був того вартий!

This look started with my wish to do golden eye makeup. Then I wanted to add some gold upon my highlighter... then upon my dark wine lipstick. To be true, it was to glossy for a daytime and I looked like Christmas tree... but for evening - why not?


Products for this look:

60 коментарів:

  1. Твоїм очам це дуже пасує! Зараз же модні золоті та бронзові тіні, я навіть сама пробую носити, але мені потрібні підводки, щоб очі не виглядали хворими)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Я теж азвжди користуюся підводкою - хочеться підкреслювати очі)

      Видалити
  2. Love this look and since I have almost all the same products, I wanna create it ! Kisses

    Fashion and Cookies - fashion & beauty blog

    ВідповістиВидалити
  3. Макияж твой-твой! Красься так почаще )))

    ВідповістиВидалити
  4. Меня тоже периодически тянет на золото. Красивый получился мэйк!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, золото буває дуже красивим, особливо з коричневим олівчиком)

      Видалити
  5. Непогана ідея! Я також вже давно не використовувала золото в макіяжі :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Золото дуже красиве, особливо для образів у сонячні дні)

      Видалити
  6. WOW! I like it all. Gorgeus... kisses

    https://jovanica92.blogspot.rs/

    https://www.youtube.com/watch?v=8on02SRMRxw&t=4s

    ВідповістиВидалити
  7. Отличный вариант вечернего макияжа. Здорово, мне очень понравилось))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Рада, що сподобалось) насправді, він і вдень виглядає носибельним)

      Видалити
  8. Unos productos de maquillaje estupendos,..estas genial!
    Besos!

    ВідповістиВидалити
  9. Меня тоже иногда на золото пробивает. Очень у тебя приятный макияж получился!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Золото завжди актуальне для вечірніх образів)

      Видалити
  10. Thanks a lot :D

    super cool and fresh make up :D love the lighter shades :D

    NEW REVIEW POST | Mary Kay: TimeWise Matte-Wear Liquid Foundation.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  11. Я би зробила "легші" брови, вони здається обтяжують увесь образ в цілому і придають одразу + років. А так все гарно:)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Як варіант) Я часом грішу тим, що до захоплююсь оформленням брів)

      Видалити
  12. Мене на золото плющить взимку на новорічно-різдвяні свята чомусь :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А мене весь рік)) а іноід ще на золотисто-фіолетвоі смокі)

      Видалити