вівторок, 7 березня 2017 р.

Крем для рук Isana Mademoiselle Raspberry hand cream

Минулого тижня я співала дифірамби гелеві та кремчику від Isana, які мене дуже потішили. І мені хотілося б продовжити цю захоплену тему та додати до неї і огляд крему для рук Isana Mademoiselle Raspberry. Проте малинова обновка трохи не викликала в мене захвату і ось чому...

Last week I've posted a few reviews on Isana shower gel and body cream, which were really great. And I'd love to go on with this inspired topic and add here also Isana Mademoiselle Raspberry hand cream review. But raspberry tube wasn't so amazing, as I expected and the reasons why are here...


Почнемо, втім, з гарного) Зовні цей крем - мрія моїх підліткових років. Він весь рожевенький, в тубі з гарненькою малинкою і з такими шрифтами, які мені виглядають невловимо привабливими саме для підлітково-молодіжного сегменту. Крем має виражений аромат з малиною й кислинкою. Як на мене, то дуже приємний і не дуже хімозний. Текстура більше нагадує гель і саме ось ця текстура і ввела мене в оману!

Anyway, let's start with positive points. Visually this tube is my teenage dream. Cute pink tube with even cuter raspberry on it and fonts, which somehow look the most suitable for teens. Cream smells raspberry and citron. Really pleasant and not very chemical. Texture reminds gel and it made me think, that cream is very light. But that's my mistake!



Річ у тому, що коли я наношу крем, то від легкого гелевого крему очікую легкого і швидкого зволоження. Проте ні. Малинова радість вкриває всі мої руки жирнющим шаром, який просто не хоче всмоктуватися. І замість крему "Намастила і забула!", я отримую ефект "Намастила і чекаю-чекаю-чекаю, коли вже зникне це відчуття слизьких жирниї пальців"... А знакає воно ну надто довго, щоби можна було назвати цей засіб особливо комфортним.

The thing is, when I apply cream, I expect it to be light and fast absorbing. But nope. Raspberry pleasure somehow wraps my hands with an oily layer, which simple doesn't want to absorb. And despite I expected "apply-and-forget" cream I got here "apply-and-wait-wait-wait, when my fingers will not be that oily!".. And it takes too long to wait, so I can't call this cream really comfortable for me.



Загалом, непогано захищає шкіру від негоди та ще розгладжує її. Але глибокого живлення теж не дочекатися і скоро хочеться нанести крем заново. Загалом, щось я цей засіб не зрозуміла. Не можу сказати, що він провальний - були гірші) Але рука не нього не особливо тягнеться теж. Аромат малини тішить, але у використанні таке собі.

Overall, it provides nice protection and makes skin smooth. But no deep moisturazion and so soon I want to apply another portion of cream. I honestly couldn't understand this products. I can't say it's awful - I've seen much worse. But also not so convenient in use. Despite pleasant raspberry scent.



А ви пробували?
Have you tried it?

Дізнатися більше і купити:  Watsons

70 коментарів:

  1. Аромат малини це звичайно дуже добре, але хотілося б і більшої дії на шкіру.
    Я не пробувала, і чесно кажучи не дуже хочеться.
    Наталко, дякую за відгук!

    ВідповістиВидалити
  2. pretty hand cream :) I waiting my new post :)
    www.pembedunyamm.com

    ВідповістиВидалити
  3. Відповіді
    1. Він непоганий) але дуже довго всмоктується(

      Видалити
  4. Interesting post and nice blog! :) Would you like to follow each other? Let me know :)
    Live, Love, Laugh

    ВідповістиВидалити
  5. Большое спасибо за отзыв, действительно, выглядит крем привлекательно, жаль что впитывается проблематично.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так, він гарненький, але трохи проблемний(

      Видалити
  6. Не все буває гладко :) навіть у Ватсонс :)
    Спробуй на ніч на ніжки.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну так) на ніжки не думала... цікавий варіант!

      Видалити
  7. Great post dear! :)
    kiss
    http://vesnamar.blogspot.rs/2017/03/chic-dresses-in-liebekleiderde.html

    ВідповістиВидалити
  8. Ефект "намастила і чекаю-чекаю-чекаю..." мене найбільше дратує в кремах для рук ))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мене теж) тому маю деякі креми, котрі можна нанести перед виходом і насолоджуватися, а деякі, які я використовую суто вдома і надвечір, коли знаю, що мені не треба буде нікуди поспішати

      Видалити
  9. Ого, це відчуття мені знайомо... Але я з більшістю кремів для рук чекаю-чекаю

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. В мене є чіткий розподіл вдома: ті, які намастив і побіг, і ті, які намастив ввечері і думаєш, чим би зайнятися, щоб нічого не чіпати жирними рукамиXD

      Видалити
  10. В мене шось колись було від Ісана, пам'ятаю, шо бренд не зацікавив(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А мені дуже сподобався крем для тіла... А от для рук якось мимо(

      Видалити
  11. Ах, малинки захотелось! Спасибо за обзор, надо будет попробовать средство летом ))) С наступающим праздником!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Якщо нема неприязні до надміру жирності, то можна брати)

      Видалити
  12. Не люблю такой эффект жирности. Выбираю всегда легкие кремы для рук.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж. Втім, моя шкіра не дуже суха, тому мені саме легкі креми найбільше до смаку

      Видалити
  13. fantastic review i never try
    http://retromaggie.blogspot.pt/

    ВідповістиВидалити
  14. Мій улюблений засіб для рук - звичайне кокосове масло) Ще дуже подобається крем з йогуртом і лохиною від болгарського бренду Refan)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я тільки почала знайомитися з болгарськими засобами) А кокосове масло теж дуже люблю, але не на щодень

      Видалити
  15. какая классная упаковка и цвет*_* ягодки навеяли мысли про лето))

    https://twinklelittlstar.wordpress.com/

    ВідповістиВидалити
  16. I haven't given it a shot and don't think that I will after this post.
    Thanks for sharing your true opinion.
    http://societyfix.blogspot.com.eg/

    ВідповістиВидалити
  17. Ох, не люблю такие кремы, которые долго впитываются и оставляют жирность на коже((( А вот тюбик очень привлекательный)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. та я теж такі не люблю, тому й попереджаю))

      Видалити
  18. Наташенька, спасибо, что поделилась своим мнением. Люблю такие текстуры, которые быстро впитываются ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж люблю, щоб всмоктувалися швидко, інакше засіб не для мене)

      Видалити
  19. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  20. А у меня наоборот руки выписывают его без следа, только аромат остается. Не хватает питания и увлажнения

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. В мене справді шкіра рук не суха далеко) Проте я доволі рідко зустрічаю креми, які б таак довго всмоктувалися(

      Видалити
  21. It looks so cute, I'd love to try it, I always fall for the package :D


    www.infashionchains.com

    ВідповістиВидалити
  22. I also dislike the hand creams from ISANA .. there are better ones. :D

    thanks for your review :)

    have a nice day!

    annashines.com

    ВідповістиВидалити
  23. Thanks a lot :D

    Sounds great dear :)

    NEW REVIEW POST | Novex Spray: Makes Your Hair Shinny and Moiturized.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  24. не пробувала і після такого відгуку і не попробую)

    ВідповістиВидалити
  25. Бывает такое. У меня тоже есть крем, который очень долго впитывается, но зато потом кожа на руках как у младенца)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Якби цей крем давав такий ефект, я б не скаржилась на нього

      Видалити
  26. I never had any cream from Isana but, if it leaves greasy film on skin I don't think I'd like it.

    ВідповістиВидалити
  27. Жаль, что некомфортный, люблю вкусные ароматы. У меня однажды такое разочарование с банановым кремом было, корейским(( тоже ничего не делал(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, трапляється... Одна ардість - це лише крем для рук, а не якийсь, скажімо, пасфосний люксовий тональник)

      Видалити