понеділок, 27 березня 2017 р.

Рум'яна Benefit Coralista blush

Я думаю, що ці рум'яна мали потрапити до мене влітку. Натомість вони принесли тепло і сонце в мої зимові образи. Запрошую до знайомства - Benefit Coralista у всій красі!

Sometimes I think I should have got these blushes for summer. Despite this, they brought some warmth and sun in my winter looks. Benefit Coralista blush at it's finest!



Цікава річ, та роки два тому я просто задивлялась на баночки Benefit, а тепер це вже треті рум'яна, які я купую. І спинятися не хочеться) Вони мені подобаються цілковито всім. Починають з формату коробочок - ці картонні квадритики виглядають симпатично, впізнавано і оригінально. Тому, коли я бачу в інших марок таке оформлення, неодмінно думаю, що це плагіат XD Хоча коробочка і картонна, та вона дуже міцна - у мене вже більше року в користуванні Hervana і виглядає упакування цих рум'ян досі чудово.

The interesting thing is, that about two years ago I was just dreaming of Benefit products, and now it is the third blushI buy. And I'm not going to stop) because I lvoe absolutely everything in it. Starting with the size of boxes - these cardboard squares look nice, recognizable and original. So when I see the other brands with a similar boxes, I thing it's certainly plagiarism XD Although the box os cardboard, and it's reliable - I have my Hervana blush more, than a year and this box still looks great.





Під леопардово-тропічною кришечкою Coralista ховається дзеркальце - воно маленьке і несерйозне, але "щоб було". Також в наборі є і пензлик - невеличкий, широкий, з плоским зрізом. Як на мене, то він трохи жорсткий для нанесення рум'ян. У Hervana - скошений і м'якший. Але знову ж таки - це дорожній варіант, а вдома я ним ніколи не користуюся, тому не маю проблем... А під пластиковою кришечкою чекають і самі рум'яна - літо в квадраті.

Tropical leopard cap of Coralista hides mirror - but it's too tiny, as for me. There is also a brush - small, wide, flat cut. For me, it is a little hard to apply blush with it. Hervana has bevelled and softer brush. But again - it's a travel version, I never use it at home, so no problems... And under a plastic cap the blush hides - my summer in the square.




Якщо описувати їхній колір, то це тепло і сонце. Це коралове, персикове, рожево-помаранчеве світіння на шкірі, яке не хилиться в плоский оранжевий. Про світіння я сказала недаремно - ці рум'яна ще трохи й хайлайтер. Вони надають шкірі ледь вловимого сяйва, дуже делікатного, персиково-золотавого. Іскри блискіток настільки непримітні, що я на обличчі їх майже не помічаю. Проте з такими рум'янами можна забути про хайлайтер. І разом з тим, що цей колір доволі таки літній, його можна з легкістю розтушувати і до непомітного туману-підсічення, і зробити виразний вечірній образ, якщо трішки побавитися з пензликом та нашауванням. Розтушовується чудово, носиться так само - я маю погану звичку лізти руками до лиця, але якщо утримуюсь, то рум'яна на мені мерехтять весь день. Влітку, до коралових блисків і сонячних днів вони стануть моїми незамінними **

When it comes to describing the shade, it looks warm and sunny This coral, peach, pinky-orange glow on the skin, which tends not to be flat orange. Now wonder I mentioned glow - this blush works also as a highlighter a little bit. It gives my skin a subtle glow, very delicate, a peach-golden shaded. Sparkles are so inconspicuous, that I can barely notice them. But with blusher you can forget about highlighter. And yet, this color is rather for summer, it can easily blend to look liek a misty glow or you can make it intense and get that eprfect evening look. Fine blending, longlasting - I have a bad habit to touch my face with my hands, but if I avoid this, then shimmer blushes on me the whole day. In the summer, matching my coral lip glosses and sunny days this blush will become my fav **






А які у вас стосунки з Бенефіт? Що порадите спробувати?
What do you think of benefit? What can you recommend me?

Дізнатися більше і купити: Parfumeria.ua

66 коментарів:

  1. Вау! Какой замечательный летний оттенок. Сразу захотелось тепла и зелени)

    ВідповістиВидалити
  2. This shade looks amazing! Beautiful photos dear! xx
    Vesna - Home Chic Club

    ВідповістиВидалити
  3. Відповіді
    1. Дякую) так, ця марка мене переважно тішить якістю) Хоча були й проколи...

      Видалити
  4. Пакування - просто бомба і ефект мені подобається)))
    http://krasivey.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Бенефіт - майстри привабливого дизайну) тішить, що за ним ховається і чудова якість!

      Видалити
  5. оттенок супер) тебе идет, к продуктам бенефит отношусь с любовью))
    https://twinklelittlstar.wordpress.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Так, марка зазвичай тішить... і їхні засоби так і хочеться придбати - такі гарненькі)

      Видалити
  6. Мені теж оформлення дуже подоюається. А взагалі ще не знайома з маркою. Тобі дуже личить такий відтінок! Наталочка, дякую що показала.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Бенефіт - чудова косметика) Я дуже задоволена їхніми засобами)

      Видалити
  7. с маркой не знакома, но очень люблю такие оттенки, красивенный персик♥ и оформление супер!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, Бенефіт майстри в плані привабливого дизайну)

      Видалити
  8. Great post! Photos are amaizing! :)
    Can you please click on links at the end of my last post --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/03/alien-outfit-zaful.html

    ВідповістиВидалити
  9. This peach shade of blush suits to you, I really like how it looks on your face, Nataly. Hope you're having lovely Monday, dear!

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  10. Такий приємний відтінок у них! Гарно лежать! На другій фотографії ти зхожа на азіатку:)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У Бенефіт рум'яна круті) Мені принаймні щастить з ними...
      О, азіатське часом щось бачать... та чого б і ні)

      Видалити
  11. Нравится оттенок. Люблю такую рыжинку на скулах.


    https://lolazas.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж люблю) А тут ще не чиста "рудизна", а більш кораловий варіант + підсвічення дуже делікатне!

      Видалити
  12. Such a pretty shade and it compliments you so well!

    xo
    http://www.carinavardie.com

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. aww, thanks) I absolutely adore Benefit and so their blushes are my fav!

      Видалити
  13. Виглядають дуже гарно! З маркою не знайома, але буду тепер мати на увазі)

    Julia Shkvo

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ця марка безмежно крута) шкода, що в нас проблемно придбати - лише онлайн(

      Видалити
  14. Ох, який ніжний колір! Я вже так давно хочу спробувати цю марку, але якось не попадається. Хочу і рум,яна, і їхній знаменитий хайлайтер)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О. хайлайтер я теж хочу) щоправда, ще не вирішила, чи мені його треба насправді - я користуюся хайлайтером не часто, бо шкіра й так "сяє" XD

      Видалити
  15. Люблю румяшки этого бренда. Оттенок очень понравился. Спасибо за обзор.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, в них чудові рум'яна) мрію познайомитися майже з усіма)

      Видалити
  16. The effect is very natural, I like it:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  17. Відповіді
    1. Ця марка справді чарівна)) от вміють створювати красу!

      Видалити
  18. In the photos it matches your skin very nicely. I likie it's packaging too.

    ВідповістиВидалити
  19. Пензель мені не дуже, але рум'янки - бомба!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Згодна) Власні пензлі навіть у таких небюджетних марок зазвичай ніякі - ну хіба десь в дорогу)

      Видалити
  20. Классный оттенок! Давно хочу себе парочку румян Бенефит, никак не закуплюсь.
    http://krasivey.com

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж хочу ще пару) Якість дуже подобається + дизайн стильний. В найближчих планах на покупки - Dandellion)

      Видалити