вівторок, 28 лютого 2017 р.

My Instagram in February

Лютий - місяць, який я люто не люблю. Завжди сонний, втомлений, сірий... Цього року він видався загалом непоганим, але от більше часу в добі я б дуже хотіла. А поза тим - розказую і показую, що цікавого в мене сталося для всіх читачів, які люблять подивитися не лиша на баночки, а й на життя автора блогу)

february is a month I don't like. Always so sleepy, grey, tiring... This year it was fairly ok, but I'd really love to have more time @_@ Here I want to show, how was my Fabruary for all those readers, who enjoy not only jars reviews, but also my life)



Отож, попри лютневу сірість мені вдалося виловити кілька красивих сонячних днів і багато красивого Львову, який стоїть собі в позачассі і кожен місяць його прикрашає...

So, despite ebruary moody weather, I was able to catch a few sunny days and a lot of lovely Lviv. It's just beautiful anytime...






Почався лютий з презентації альманах уверлібрів "Діапозитив", де є і мої вірші, що мене дуже тішить. А ще тішить, що презентували ми його в улюбленій кав'ярні "Меделін".

My month started with presentation of poetry book "Diapositive", where my poems were published. I'm so glad about it) And also presentation was in my fav cafe Medelin.



Моя блогерська душа тішилась, бо отримала кілька обновок, які дуже хотіла і кілька сюрпризів - зокрема, коробочку від Watsons, яка вже активно використовується, тому скоро буде багато оглядів!

My blogger's soul was happy to get a few products I wanted to try and also a few surprises - including Watsons box, which is in use now, so wait for some reviews!







В моєму арсеналі побільшало темних помад. А от селфі я не особливо робила - самій дивно!

I got more dark lipsticks in my daily looks. But there were much less selfies, than usual.





Ще був час для друзів - Богдан заагітував мене на концерт С.К.А.Й., яких я люто люблю, але самій було ліньки йти. А Афіна витягнула погуляти парком (що я теж роблю вкрай рідко) і ми навіть поїхали славним трамваєм на Сихів, але це вже інша історія...

Also I've had time for my friends - Bohdan took me to SKAI concert - I adore this brand, but I'd be too lazy to go there alone XD And Athena walked with me in the park - what I myself do rarely. And we even tried our Sykhiv tram, but that's another story...



І смакота на завершення)
And something yummy to finish this post!


Як минув ваш лютий?
How was your February?

36 коментарів:

  1. Beautiful photos Dear:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  2. Отличные форточки! ;)
    Спасибо за позитивный обзор!

    ВідповістиВидалити
  3. I like this so much!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    ВідповістиВидалити
  4. Я люблю лютий. Всі місяці люблю по-своєму.
    В лютому день збільшується вже.
    І цей місяць означає прихід весни незабаром.
    Як же його не любити :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені в лютому подобається збільшення дня і передчуття весни))

      Видалити
  5. A lot of beautiful pictures here! Very much I can learn from them about your moments;>

    ВідповістиВидалити
  6. отличные кадры. Жду обзорчики)

    ВідповістиВидалити
  7. Сколько всего красивого! А я вот как-то мимо Инсты прохожу, в блоге читать интереснее )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж не читаю "блоги" в інста) Хіба фото гортаю. Але інста - це для мене збірка моїх повсякденних моментів і дрібок краси двокола)

      Видалити
  8. Натали, красивые фото, вдохновенные!

    ВідповістиВидалити
  9. Наташенька, люблю эту твою рубрику!

    ВідповістиВидалити
  10. Lovely memories. Nothing really happened in my February.

    ВідповістиВидалити
  11. Наташ, у тебя был очень яркий месяц. Классные фото))

    ВідповістиВидалити