середа, 4 січня 2017 р.

Zaful plaid scarf~

Ну що, як розпочався ваш новий рік? Я тішуся, що у Львові нарешті зима взимку, а ще й сніг... А ще друзі і гарний настрій! І на цій чудовій ноті я поспішаю вам похвалитися своїм новеньким шарфиком Zaful, який буде дуже доречним до святкових днів)

So, how did your year start? I'm pleased we finally have winter during winter and also some snow... And also friends and a nice mood! And with these greatest emotions I hurry to show you my brand new Zaful scarf, which would really suit festive days)



Шарфик Double Color Plaid Fringe Scarf приїхав до мене з магазину Zaful, який я ніжно полюбила і ще не розчарувалася ні єдиним замовленням. Нещодавно я показувала вам свій прекрасний тартано-шарфик ось тут, а сьогодні в нас продовжується шотландська тематика, але вже в темних тонах. Як на мене, він виглядає більш строгим, проте водночас і елегантним. Щоправда, використати його, як плед вже не вийде. Зате тішить довжина - 180 см! Можна серйозно обгорнутися)

I've got this Double Color Plaid Fringe Scarf  from Zaful store I really love) No disappointments so far! You can check also my tartan scarf here. And today we go on with this Scottish theme, but more in dark shades. As for me, this one looks more strict, but also elegant. Yet, you can't use it as a plaid - not wide enough. But check the lenght! 180 sm! You can wrap yourself XD


Тканина ніжна на дотик, шарфик виглядає дуже акуратно і прекрасно зігріває. Щоправда, в житті він виявився темнішим, ніж на оригінальних фото на сайті, але мене це не засмутило, бо поєднання темно-зеленого і вишневого виглядає дуже навіть "вау!". Люблю-тішуся ним.

The fabrix is soft to the touch, scarf looks neat and warms up really nice. Yet, it looks a bit darker in real life, than on store's photos. But I wasn't sad because of that, as this green and cherry shades mix looks really "wow". I love it!








Shop more: Zaful

80 коментарів:

  1. Beautiful scarf Dear:)
    Have a nice day!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  2. Beautiful scarf dear! :)
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2017/01/jjshouse-dress.html

    ВідповістиВидалити
  3. Очень тепленький и уютный шарф)Я бы сама такой носила)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вінс ама затишність) дуже люблю такі теплі деталі зимових днів)

      Видалити
  4. Обожнюю шарфи! А ще й з ніжної і приємної на дотик тканини... Хороший шарфик - це одна з улюблених речей зими та осені ))
    P.S.У мене в блозі з'явилася кнопочка для постійних відвідувачів )))
    https://elenabienvenido.blogspot.com.es/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так, шарф доволі часто торкається до мого обличчя та шиї, тому ніжність тканини для мене важлива)

      Видалити
  5. Дуже полюбляю такі затишні та теплі шарфи) те що треба взимку)

    ВідповістиВидалити
  6. Гарненький! Теж люблю таке поєднання кольорів! Наталочка, дякую що показала!

    ВідповістиВидалити
  7. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  8. Мій Новий рік також почався з новим шарфиком :)
    Класний і дуже затишний у тебе шарфичок!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О так, з нашою погодою без шарфа ніяк)

      Видалити
  9. Очень красивый шарфик и фото чудесные)

    ВідповістиВидалити
  10. Замечательный шарфик, очень стильный!

    ВідповістиВидалити
  11. Я иеж люблю взимку носити шалики. Вони чудово зігрівають і з ними комфортненько)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, теплий шарфик - дуже корисна річ в морози!

      Видалити
  12. классный шарфик, я их обожаю и их всегда мало))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Так, я ладна скуповувати шарфи і скуповувати))

      Видалити
  13. Даже по фото видно какой он тёплый и красивый!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, він дуже вдалий і в плані якості, і в плані симпатичності)

      Видалити
  14. Дуже гарний шарфик. Тобі личить!
    https://lolazas.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  15. Oh very cute scarf darling
    Your look super pretty
    xx

    ВідповістиВидалити
  16. Hello my dear! Blog a new post about the most beautiful Islands in the world! Welcome! http://lafemmeblonde.com/

    ВідповістиВидалити
  17. What a nice scarf! I got a scarf for christmas and I looooove it so much. I will make sure to bring it to the blog soon :)
    Xx
    Rosa Larissa Klara
    conscious lifestyle of mine

    ВідповістиВидалити
  18. Красивый шарф! Как раз на зиму. У нас тоже снег идет, красота! ))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!) Так, зимові шарфи - любов і затишок)

      Видалити
  19. С удачным приобретением, Наташа! Мне нравится сочетание оттенков, очень стильная клетка получилась)

    ВідповістиВидалити
  20. Thanks a lot :D

    Love this colors :D So perfect for winter!
    I'm totally addicted to scarfs :D

    NEW OUTFIT POST | Velvet Dreams.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  21. I really like your new scarf, Nataly, it has amazing colors, which suits to your skintone :)

    Have a lovely day dear,
    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  22. Какой симпатичный шарфик, очень понравился. :)

    ВідповістиВидалити
  23. Як тобі личать такі кольори! Дуже класно! Я обожнюю такі прінти, і саме такі шарфики, бо мені лише в них тепло і вони не коляться)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Я почала додавати трохи зеленого в свої образи, хоча раніше оминала його. А шарфик дуже ніжний, тому колотися - це не про нього)

      Видалити
  24. Looks so warm! I like classic shawls like this. It looks very good around your neck!

    ВідповістиВидалити
  25. Відповіді
    1. Привіт! Чому б і ні? Завжди люблю нових знайомих-блогерів

      Видалити