вівторок, 24 січня 2017 р.

Набір для брів Ulta Brow Expert

Вперше думка про те, що брови варто підводити чимось і надавати їм гарну форму відвідала мене ще в школі, що після експериментів вони виглядали несиметричними й не дуже рівними. Потім були роки студентства з продовженням експериментів. І зараз я дуже рада, що в моді не вищипані шнурівки, а густі й красиві брівки (інстаграмні леді з темними бровищами під лінійку, які носять всі гламурні красуні - не враховуються!)... До чого це я? До того, що засоби для брів зараз - маст-хев. І тому мене дуже втішила обновка з TrendyBox - набір Ulta Brow Expert. Користуюся ним вже три місяці і саме час поділитися враженнями!

First time I thought about underlining my brows and shape them better, when I was at school and some experiments made my brows not the best looking XD Then there were student times with mroe experiments. And now I'm really happy, that main trend is on natural wide brows, not that thin lines, as before... not mentioning instagram super-glam ladies with perfectly drawn dark and sharp brows... Well, what I was talking about? Brow products are must haves now. So I enjoyed to get one in my TrendyBox - Ulta Brow Expert set. I've been using it for three month already, so it's time to share some impressions!





















Отож, чому варто любити цей набір? Перш за все - він компактний - це плоска коробочка, яка поміститься в долоні, а отож - поміститься і у дорожній косметичці. Містить вона две рефіли + двосторонінй пензлик для нанесення. У рефілах ми маємо: 1.4 г світлого воску для укладки брів та 1.5 г пудри. Сегмент з пудрою розділений навпіл - на світлу й темну сторону сили частину. світлий відтінок я використовую рідко - він для мене надто рудий, бо я темна шатенка, а брови ще темніші. А от темна сторона сили мені бездоганно підходить)

So, why should you like this set? Firs of all, it's compact - a flat small box, which won't take much space in your travel purse. It includes two refills + two-sided brush. In those refills we've got: 1.4 g light wax to fix brows and 1.5 g of powder. Powder section is divided in two - light and dark sides of force.  I rarely use light shade - it's too ginger for me, because I have a dark hair and even darker brows. So the dark side is a perfect match for me)





Сподобалося, що пудра абсолютно матова, гарно розтушовується і не виглядає надто насиченою - знову ж таки, переборщивши з бровами, можна отримати ефект, якого зовсім не хочеться. Хоча в наборі є пензлик, та я користуюся ним рідко - тільки в дорозі. Вдома наношу пудру своїм власним скошеним пензлем, бо він дозволяє зробити все акуратніше. А ось віск для укладки наношу тим, що в наборі. Щоправда, я користуюся воском доволі рідко - як на мене, він дає середню фіксацію і його наявність на бровах мені не дуже "робить погоду". А може, це в мені говорить постійна схильність до трішки messy стилю)

I loved, that this powder is absolutely matte, nice blending and doesn't look to intense - well, you know, when you overdo your brows, the effect isn't the one you want XD I don't often use the brush from this set - only on a trip. At home I prefer to use my own brush, because it helps me to make brows more neat. Yet I apply wax with a brush from the set. I also use it not often XD The wax provides light fixation, so I don't really feel a need to put it on daily. Or probably, that's my love for messy style speaks for me.



Загалом, набором я задоволена, хоча активно користуюся лише одним з трьох сегментів. Судячи з того, скільки я використала за три місяці, думаю, що вистачить на цілий рік. Врешті, я ж вам покажу його в пустих баночках, коли закінчиться)

Overall, I'm satisfied with this set, even through I usually use only one of three parts. Due to the amount of powder I spent in three month, it might be enough for the whole year. Well, I'll show it to you in my "empty jars" post, when I'll be done with it.



А які засоби для брів ви любите?
What brow products do you prefer?


Дізнатися більше та замовити: TrendyBox

66 коментарів:

  1. Great review dear! ♥
    kiss
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2017/01/zara-coat.html

    ВідповістиВидалити
  2. Відповіді
    1. I like it, because my brows are dark and so any troubles are visible

      Видалити
  3. Смотрится очень естественно!!!
    Отлично выглядишь!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Постійно користуюся цим набором зараз!

      Видалити
  4. Люблю пудру для бровей. У меня от Nyx сейчас, тоже хороший наборчик

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Nyx мені не доводилося пробувати, проте люблю цю марку загалом) Треба буде придивитись

      Видалити
  5. я з тіньками для брів не подружилась.
    для мене олівчик та фіксуюча туш - то мої друзі :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, я колись тільки олівчиками користувалася. зараз думаю теж спробувати, але з тінями я швидше працюю)

      Видалити
  6. Гарна палетка! Але фірмам час робити більше продуктів для брів, які були б розраховані не на руденьких.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Згодна, доволі важко буває підібрати вдалий тон для темних брів. Хоча, думаю, зі світлими теж є ці проблеми - в нас загалом представлено доволі мало відтінків на вибір

      Видалити
    2. Тим, хто полюбляє пудрові продукти для брів трохи простіше – завжди можна взяти тіні потрібного тону, а от олівці-гелі-помади треба пошукати.

      Видалити
    3. Це так, хоча тут ще треба знайти такі абсолютно матові тіні і щоби не осипалися... Хоча я до того довгий час користувалася кремовими тінями Maybelline Color Tatoo у відтінку 40 Taupe - вони допомагали і укласти брови трішки, і колір виглядав вдало

      Видалити
    4. Хочу в ідеалі знайти щось таке ж у варіанті тіней. Хоча ще цікавлять гелі для брів, але таки не певна, чи воно мені треба наразі)

      Видалити
    5. Гелі теж різні бувають. Я безбарвний щодня використовую, а з тонованими треба вибирати колір.
      Гарний холодний сірий мені трапив у палетці In the City від W7. Загалом тіні для очей, але для моїх виявилася аж занадто холодними, тож довелося перекваліфікувати)) Хоча зрештою віддаю перевагу олівцю.

      Видалити
    6. А які олівчики варті уваги? я насправді спеціально для брів не купувала ще, раніше мала кілька не дуже підходящиї для очей у сірувато-коричневій гамі, то їх і пристосовувала)

      Видалити
    7. Мені подобаються олівчики від Ріммель. І колір підійшов, і формула хороша – ні занадто суха, ні занадто жирна. Гарно тримається, якщо підфарбовувати свої брови. Щоправда для брів з інстаграм я його не пробувала)

      Видалити
    8. О, придивлюся до них. Я думала ще про Артдеко - дуже вже люблю цю марку. Але все хочеться спочатку знайтив магазині і подивитись на відтінок)
      Інстаграмні брови під лінійку - це мій ноу-ноу-ноу XD

      Видалити
    9. Так, продукти для брів ще більше ніж тіні для очей хочеться спочатку помацати й подивитися на відтінок)
      Але ж це мооодно! Жартую, брови з інстаграм гарно виглядають тільки в інстаграм і там – виключно на фото, коли у кадрі самі очі та брови – решта обличчя вже зайва))

      Видалити
    10. ну так) З тінями можна ще потоваришувати, навіть якщо відтінок трохи не такий, як здалося на фото чи в магазині, а от з засобами для брів буде вже складніше, якщо тон не той геть XD

      Ох, це так... А найгірше, коли мені показують інстаграми всяких місцевих "майстринь", які роблять брівки, а там суцільні отакі темні "поліна", яка наче чорним маркером на шкірі намальовані. Брр, а клієнти ж йдуть і задоволені, мабуть! Ну але я тоді згадую 90-ті початок нульових, коли в моді були тонесенькі шнурівочки і думаю, що у всій моді є свої крайнощі, які треба оминати по можливості)

      Видалити
    11. Так, особливо коли стосується брів! Бо поліна зрештою ввечері все одно доведеться змити, а от ниточки можуть потім і не відрости, коли мода зміниться. Або татуаж… він так негарно виглядає, якщо придивитися.

      Видалити
    12. Так, відрощування ниточок - це ще те завданнячко. Татуаж, як на мене, часто виглядає, як лютий несмак. Хоча, мабуть, є і гарні зразки. Але в нас скоріше перший варіант(

      Видалити
  7. я обычно тоже только одним оттенком обхожусь, воском вообще чет не получается пользоваться ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Воском я користуюся скоріше "аби було", аніж задля справді помітного ефекту)

      Видалити
  8. Отличные тени, но я блоше люблю карандашики)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А які порадиш? Бо я давно олівців не пробувала і якось навіть не знаю, які варто взяти до уваги!

      Видалити
  9. Карандашик мне в помощь. Как то раз попробовала теньками, но дело было давно. Надо будет еще попробовать.

    ВідповістиВидалити
  10. Отличный результат. Я сейчас пользуюсь пометкой от catrise

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) О, думаю, марка варта уваги. Я нічого їхнього ще не пробувала

      Видалити
  11. Я очень давно пользуюсь только тенями для бровей, потому что пробовала всякое другое, но все не то. В любимцах у меня двухцветная палетка Шисейдо.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, я дуже хочу спробувати Шісейдо, але мені цікавіший їхній догляд. А от для брів я наразі придивляюсь до бюджетних марок)

      Видалити
  12. Я обожаю подобные палетки для бровей, в основном только тенями оформляю бровию Очень понравился этот набор!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Набір симпатичний, компактний і зручний. Думаю, він є і в світліших тонах)

      Видалити
  13. This looks like a very nice product
    xx

    www.sakuranko.com

    ВідповістиВидалити
  14. looks like a great product and your brows look good

    http://www.styleofzion.com

    ВідповістиВидалити
  15. Thanks a lot :D

    great shades dear :) I didn't know this brand!

    NEW OUTFIT POST | You can be Successful.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  16. отлично брови нарисовала, палетка приятная, хоть один оттенок в работе уже здорово

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я думала, що буду комбінувати обидва, але роблю так рідко - може, влітку, якщо висвітліють від сонця)

      Видалити
  17. Не зовсім розімую віск у таких наборах. Я лише тінями користуюсь і потім трошки гелю для фіксації

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я б хотіла спробувати гель. Думаю, він має поєднувати в собі ефекти воску і тіней)

      Видалити
  18. I use brow pencil mostly and just by total coincidence it really matches my brows colour, but I'd try the powdery stuff. There was a time I was using regular eye shadows.

    ВідповістиВидалити