субота, 14 січня 2017 р.

Tartan love ~ Dresslily skirt

Тартан-тартан-тартан! Якби мені сказали, що я зможу рік носити лише один принт, то я б обрала тартан без найменшого сумніву! Цей шотландський символ сводоби став улюбленцем в світі моди. І якщо кілька років тому я лише мала сукенку з тартану, то нині колекція поповнилась шаликами, іншими сукнями, а тепер ще й спідничкою з Dresslily. Про неї сьогодні і розповім, і покажу!

Tartan-tartan-tartan! If I was told, that for one year I can wear one print only, it would be tartan! This Scottish symbol of freedom became a fashion world fav. And if a few years ago I've had only one tartan dress, now my collection includes some scafves, more dresses... and Dresslily skirt also. I'd love to tell you about it and show some photos!


Отож, коротка передісторія: цієї зими я вирішила "дати бій" джинсам і накупила спідниць та сукенок, якими зараз неймовірно тішуся. До них, звичайно, ще теплих колгот та панчіх, та шкарпеток - аби не мерзнути! Цю спідничку High Waisted Scottish A Line Skirt я побачила в магазині Dresslily і зрозуміла, що треба брати, бо а) тартан! б) у складі - бавовна та шерсть, отож підійде на зиму в) висока талія та силует, який я люблю... Ось так і взяла.

So, a small prequel: this winter I've decided to wear less jeans and bought myself a lot of skirts and dresses, so I'm really happy about thos. Also I got myself a lot of warm stokings and tights and socks - I don't want to be cold! I saw this High Waisted Scottish A Line Skirt on Dresslily site and decided I need it immediately, because a) tartan! b) made of cotton and wool, so suitable for winter c) high waist and A-line cut I prefer... So I oredered it.



Обновка потішила мене в реальності дуже-дуже. По-перше, пошита вона добротно, виглядає дуже стильною і крутою. По-друге, справді нереально тепла, отож мені в ній комфортно. По-третє, я отримала за неї вже море компліментів, отож, щось в цьому А-силуеті є такого привабливого, що всім подобається)) Ну а ще наявність пояска дозволяє підрегулювати спідничку. Талію, до речі, дуже круто підкреслює. Не можу неї натішитись)

This purchase was the best idea) First of all - neat cut, so it looks trendy and cool. Also it's very warm, so I feel comfortable. And I've received a lot of compliments, when I was wearing it, so there must be somethign special and attractive in this A-line cut, because everybody lvoe it) Also I enjoyed, that there is a belt, so I can fit the skirt better. Btw, it prefect to underline your waist. Can't be more happy with it)




Shop more: Dresslily

48 коментарів:

  1. Я теж такі спіднички полюбляю! Виглядає просто чудово! Тобі дуже пасує!

    http://elenabienvenido.blogspot.com.es/

    ВідповістиВидалити
  2. You look cool:)
    Very nice skirt :)
    cool pictures :)

    grlfashion.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  3. Наталочка, відаю з обновкою! Тобі дуже личить такий фасончик та й спіднички взагалі!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую) обожнюю такий крій, а вона ще й тепла)

      Видалити
  4. You looks great!

    Have a nice day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  5. Наташенька, тебе очень хорошо в этой юбочка! Красивая и уютная!

    ВідповістиВидалити
  6. -Great post!Perfect look!Photo is a amzing!♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ВідповістиВидалити
  7. Я обожаю шотландскую клетку)) Юбка чудесная, очень здорово смотрится в образе!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, шотландська тематика і мені дуже близька) Дякую!

      Видалити
  8. Lovely look, I have a dress similar to your skirt from the same shop :)
    Have a great weekend beauty! xxx
    www.travelera.es

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thanks, dear!
      This skirt is perfect for winter!
      I also have new tartan dress - will show it a few days later)

      Видалити
  9. Красивая юбка)) Шотландская клетка - это классика)

    http://kira-gebbels.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) так, такий візерунок і трендовий, і стильний)

      Видалити
  10. Beautiful photos dear. I really like the skirt. Hug ♥

    ВідповістиВидалити
  11. Отличная юбка! Я когда была помоложе, обожала такой крой. помнится, он назывался - колокол или полусолнце.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую) я такий крій полюбила в університеті - як мені здається, він вигідно підкреслює фігуру)

      Видалити
  12. Очень тебе идет юбка. Я редко ношу юбки и платья, когда смотрю твои обзоры, очень хочется сменить гардероб на такой вот романтический.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Рада, що надихаю)
      насправді, в мене буває періодами: то я знайду зручний светр і джинси і не вилажу з них тижнями, то на мене нападає бажання красивостей і я вигадую різні спідничково-сукенкові образи з вінтажними аксесуарами та різною красою.. і байдуже, що мороз -20 XD

      Видалити
  13. Great skirt! It looks so warm and cozy. Perfect for Winter. I feel warmer just looking at it.
    Kisses!:))

    ВідповістиВидалити
  14. Гарна дуже спідничка! Обожнюю таку довжину.
    З обновочкою!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) так, довжина, яка личить, мабуть, всім)

      Видалити
  15. Знову цей прінт!!!! Класна спідниця, я люблю такий фасон! А ще було б класно знайти довгу-довгу спідницю у таких кольорах. Здається, це було б дуже ефектно!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, я останнім часом прикупила багато тартану в свій гардероб)
      Довгу спідницю теж думаю знайти, але зараз я в пошуках ідеальних джинсів з високою талією)

      Видалити
  16. Чудесная юбочка! Такая уютная и красивая! И тебе очень к лицу)

    ВідповістиВидалити
  17. Haha, you must love that patter! Another lovely and elegant look ♡ ◠‿◠ ♡

    * Blog de la Licorne *

    ВідповістиВидалити