субота, 7 січня 2017 р.

Smart Care for Beauty giveaway prize~

Зима для мене дуже святкова пора, бо в цей час і ДН, і Миколая, І Новий рік та Різдво... святкування й вітання ллються рікою. А свята - це ще й подарунки. Сьогодні я вам хочу показати свою посилочку, яку я виграла у блозі Smart Care for Beauty. І в посилочці була ось така фіолетова косметичка... Цікаво, що всередині?

WInter is very festive season for me, because I celebrante birthday, St. Nickolas Day, New Year, Christmas... Celebrations and congrats everywhere! And holidays also mean presents! Today I'd love to show you my gift I won in Smart Care for Beauty giveaway. And I've got this purple cosmetic purse in my parcel... Interested to look inside?



Найперше мою увагу привернула красивенна баночка Attirance з трояндовим кондиціонером для волосся. З того, що я почитала - це латвійська марка, у котрої багато-багато краси для волосся. Моя баночка на 50 мл - зручний тревел-формат, який, можливо, кудись зі мною помандрує. Тому вдома я його не пробувала і наразі не буду, лише іноді нюхаю - пахне смачно, трояндово-цитрусово і дуже "дорого")

First of all I was attracted by a lovely Attirance Rose hair conditioner. As 've found out, it's Latvian haircare brand. y 50 ml jar is a comfy travel-size, which will probably travel somewhere with me. So i haven't tried it at home and I'm not going to do it - jsut enjoy magnificent rose and citrons smell. Sounds so luxury!

ОГЛЯД Кондиціонер Attirance Rose



Далі у нас 8-грамова пінка для вмивання Benton Honest. Корейська обновка теж мене потішила, бо я свого часу пропустила ту масову розсилку від марки, котра певний час мелькала у всіх блогах, тому буду ось знайомитися тепер. До того ж, мініатюрки такого розміру завжди корисні в дорогу, а корейське очищення мені завжди подобалося. Буду продовжувати експерименти)

Then we have 8 g Benton Honest cleansing foam. I was pleased with this Korean product, because somehow I missed a moment, when everybody tried this brand and I just could see it in other blogs. So it's time to try it myself! And such miniatures are always a nice idea for trips, as I really love Korean skincare. More experiments to go!)

ОГЛЯД пінка Benton Honest Cleansing Foam


Третя обновка виклакала в мене найбільше "мімімі" - це моя перша (!) коробочка славнозвісних Invisibobble. Ніжно-рожевих і красивенних. Зізнаюся, я сама собі їх ні разу не купувала і взагалі дивилася трохи насторожено, бо речі, які отримують неймовірну популярність, зазвичай в мене викликають внутрішній спротив їх пробувати XD Та і ціна, якщо чесно, мене трішки не приваблювала, бо я з тих людей, які раз на рік купують набір зав'язок за 20 гривень і не турбуються цим питанням більше) То ось, пружинками я зараз користуюся щодня і скоро розповім вам про свої враження скептика, який все ж спробував їх!

The third novelty was so much "aww? - my first (!) box of Invisibobble! Cute and pink. To be true, I've never could understand all this hype about this stuff and usually overpopular items make me feel like I'll pass by. And the price, as for me, seemed not very attractive. Because I am this type of person, who buys 1 cheap set of hair rings a year and worry no more. So well, I use these rings daily and soon I'll share my honest opinion about them)


І четвертий подарунок з посилки - міні-набір пензлів для макіяжу Madre Labs. Тут ми маємо дуже м'які і приємні у використанні пензлики, які гарно підійдуть мандрівникам. Пензлики для тіней, для консилера, рум'ян та пудри. Щоправда, їхня сумочка викликала в мене певне здивування, бо пензлик для рум'ян туди банально не поміститься. Ну але загалом набір дуже симпатичний, зручний і точно буде корисним для мене.

The fourth present is a small set of 4 Madre labs makeup brushes. Here we got very soft and comfortable in use tools, suitable for travelers. Brushes for eyeshadows. concealer, blush and powder. yet I was surprised with a textile holder, as it's too small for blush brush. But overall it looks cute, comfortable and useful for me)
             

Ось така краса) Я дуже рада познайомитися з новими марками і ще раз дякую Катерині за розіграш!

Such a lovely parcel! I'm really happy to try some new brands and many thanks to Catherine for her giveaway!


44 коментарі:

  1. Красота! Прекрасный приз-подарок! ))) С Рождеством, Наталия!!!! )))))

    ВідповістиВидалити
  2. Я також хочу трояндовий кондиціонер для волосся!!!! Подарунок просто супер!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Він пахне прекрасно!) Я така закохана в цей аромат - от ще спробую і вирішу. чи треба мені шукати собі повнорозмірну баночку!

      Видалити
  3. Классный набор! И кондиционер, и пенка, и кисточки, и пружинки для волос - все такое милое, а главное, все нужное и точно пригодится в хозяйстве.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, набір просто чудовий! Користуюся постійно і з задоволенням)

      Видалити
  4. Наборчик классный, я обожаю эти резиночки для волос)
    http://www.mirandabeautyworld.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, а я как раз начинаю с ними знакомство!

      Видалити
  5. Прикольные резинки)) Тоже хочу себе) все никак не куплю.
    Интересный обзор )

    http://kira-gebbels.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я тоже не покупала, но вот в подарке приехали - буду носить!

      Видалити
  6. Наташа, я очень рада, что все пришлось по душе! И спасибо тебе за отличный обзор )

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Для мене все новеньке і цікаве) Дякую ще раз за розіграш! Це моя святкова радість!

      Видалити
  7. Really good post! I follow your blog!♥

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ВідповістиВидалити
  8. Жалко, что мне ничего не досталось ))).

    ВідповістиВидалити
  9. Відповіді
    1. так, я дуже рада отримати стільки новинок)

      Видалити
  10. Класний виграш! хороші продукти :)

    ВідповістиВидалити
  11. I have never seen such rings. They do look cute:) I wonder how they go with the hair and if there are any perks of using them over regular bands?
    The cosmetic holder is so winter spirited. Great:) I like wooden handles on the brushes.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Invisibobble are quite popular now) I havent' tried them before, because I never thought they will be a good option for my hair, but actually thay're pretty convenient and cute) I will write a review in a while, when I'll try them better)

      Видалити
  12. класний приз) бажаю частіше вигравати)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Везіння прийшло до мене дуже раптово і дуже приємно)

      Видалити
  13. Чудовий виграш!
    https://lolazas.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  14. Класний подарунок! Наталко, вітаю!

    ВідповістиВидалити
  15. Чудовий подарунок!Вітаю з перемогою)

    ВідповістиВидалити