пʼятниця, 20 січня 2017 р.

Parfumeria.ua Christmas shopping!

Щоразу, коли я роблю замовлення на Parfumeria.ua, в мене виникає страшенна дилема. З одного боку, практична частина мене каже, що треба купити змивки для макіяжу, велику банку шампуню, перевірені марки і новий дезодорант. З іншого боку, завжди є блогерська частина, яка вимагає он ту дорожезну банчоку n, щось круте і не зовсім необхіне, але ж круте!.. І ще все те, що у нас не дістати) Правду кажучи, жодна зі сторін ніколи повністю не перемагає,  що я замовила собі цього разу - запрошую подивитися далі!

Each time I order something on Parfumeria.ua I've got this dilemma. On the one hand, a practical side of me says I need to but make-up remover, big shampoo jar, known brands and new deodorant. On the other hand, there's always a blogger part of me, who wants that super-expensive jar N, something cool and not really needed, but cool!.. And also everything I can't buy here) To be true, none of these sides win completely, so I just invite you to explore, whet I've ordered myself this time!



Блиск для губ Artdeco Talbot Runhof Hydra Lip Booster 10 - блиски з цієї серії - мій маст-хев, мої улюбленці і взагалі той продукт Артдеко, без якого я свій літній макіяж не уявляю) Цього разу обрала більш насичений відтінок з якоїсь нещодавньої лімітки... У баночці виглядає багатообіцяюче)

Artdeco Talbot Runhof Hydra Lip Booster 10 lip gloss - this glosses series is my must-have and that Artdeco product I can't imagine my summer make-up without. This time I've ordered more intense shade from a limited collection of last year... Looks promising in a tube)

ОГЛЯД Блиск Artdeco Talbot Runhof Hydra Lip Booster 10 Translucent Skipper's Love lip gloss


Тонік SVR Phisiopure Tonique - марку SVR мені порекомендувала косметолог. А ще я читала про неї багато гарних відгуків у блогерів. Для знайомства взяла собі тонік, бо мій попердній від Ірен Букур скоро закінчиться, то ж треба було обрати щось йому на заміну. А ви пробували марку? Я хочу ще щось придбати, але ще не визначилася зі своїми побажаннями)

SVR Phisiopure Tonique - SVR brand was recommended by my cosmetologist. And also I've reda a lot of positive reviews) I've got myself a new toner, because my last one (Iren Bukur) is ending, so I needed something to replace it. Have you tried this brand? I want to try something else, but I'm not sure, what I actually want.

Тонік SVR Physiopure toner


L'Oreal Professionnel Mythic Oil - олійка для волосся! Привернула мою увагу, бо була найбільш продаваною у марки. Я користуюся олійками дуже часто - і після миття волосся, і перед виходом на вулицю, тому мені однієї пляшечки вистачає на пів року орієнтовно. Що здивувало у цій - скляна пляшечка. Не те, що це було погано, ні. Проте брати її в поїздку не вийде. А загалом, виглядає цікаво. Буду пробувати!

L'Oreal Professionnel Mythic Oil - hair oil! I was interested in it, as it was the most popular item of this brand in a store. I use oils really often - after I wash hair and before I go outside, so one bottle for me is enought for nearly a half of a year. What surprised me here - the glass bottle. Not that it was bad, nope. But definitely not suitable for trips. But looks interesting. Will explore it)

ОГЛЯД Олійка для волосся L'Oreal Professionnel Mythic Oil


Помада Bourjois Color Boost 01 red Sunshine - в мене вже була ніжно-рожева помада з цієї серії, яку я змалювала майже до кінця. Уявляєте, яка це любов? Дуже легка, повітряна, зволожуюча і красива на губах. Тож я не могла не спробувати інший відтінок)

Bourjois Color Boost 01 red Sunshine lipstick - I've had a light rose lipstick like this and I've almost finished it. Can you imagine this love?) Really light, moisturizing and pretty on my lips. So I just had to try another shade!

ОГЛЯД Помада Bourjois Color Boost 01 Red Sunrise lipstick


Рум'яна-хайлайтер Benefit Fine One One Blush stick - це була покупка з розряду "Не знаю, навіщо, але хочу-хочу-хочу!")) Це щось з розряду рум'ян і хайлайтера у стіку. Є три сегменти, які треба змішувати. Поки не фоткала - не пробувала, але цікаво) І сам стік виглядає так симпатично *__*

Benefit Fine One One Blush stick - this was just that type of purchases "Oh, I don't know why, but I want it so badly!")) It looks like blush & highligher in one stick. Three parts to mix. I haven't tried it yet, as I have to take photos first... But this stick looks so pretty *__*

ОГЛЯД Рум'яна Benefit Fine One One Sheer Brightening Color for cheeks and lips



Набір олівців для очей Urban Decay Black Magic - те, що я просто дуже-дуже-дуже хотіла. Набір з чотирьох двосторонніх олівчиків Urban Decay. Подумала, що отримаю 8 відтінків - треба брати! Відтінки переважно чорно-коричнево-сірі, проте є ще абсолютно нереальний бірюзовий і сяючий)

Urban Decay Black Magic Double-ended eyepencil set - something I wanted sooo much. Perfect set of 4 Ubrand Decay two-sided eyepencils. 8 shades together - I thought I need it for sure) Shades are mostly dark-black-brown-grey, but there's also unique turquoise with shimmer)

ОГЛЯД Набір олівців для очей Urban Decay Black magic 24/7 Glide-on double-ended eye pencil set


Маска-пілінг Uriage Hyseac Exfoliating mask - а це обновка, на яку мене наштовхнула моя практична сторона. Люблю та поважаю марку, а моя проблемна шкіра завжди потребує і масок, і скрабування, тож будемо знайомитися)

Uriage Hyseac Exfoliating mask - the products I purchased because of my practical side. I like and adore this brand and my problem skin is always in need of masks and peelings, so we'll have somethign new to try)

ОГЛЯД Маска-ексфоліант Uriage Hyseac Exfoliating Mask


Парфуми Trussardi My Name - і мініатюрка аромату на пробу. Від Trussardi я маю Delicate Rose - дуже люблю. От захотілось продовжити знайомство)

Trussardi My Name perfume - and perfume terter to try. I've already got Trussardi Delicate Rose - love it! So I jsut wanted to try more)

ОГЛЯД Парфуми Trussardi My Name perfume


Щось з цього пробували?
Have you tried anything of this?

59 коментарів:

  1. Great all products and I like stick blush :) kisses..
    www.pembedunyamm.com

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. It attracted me a lot, so I wanted to try it ^^ Will write a review soon!

      Видалити
  2. Вот и у меня так же вместо того чтобы покупать проверенные средства я всегда экспериментирую))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Блогерське життя виробляє свої звички)

      Видалити
  3. я зазвичай переглядаю асортимент і по ходу перегляду згадую, що мені ще потрібно :)
    "хочу-хочу!" буває нечасто :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. п.с. Чекаю відгуки на все-все :)

      Видалити
    2. А в мен "хочу-хочу" - це постійний стан) Хоча іноді нападає відчуття перенасичення і тоді я можу більш-менш спокійно гортати сторінки з новинками)
      Оглядів буде багато)

      Видалити
  4. Чудові покупочки) цікаво буде почитати відгук на рум'яна-хайлайтер від benefit, бо я давненько до нього приглядаюся))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Бенефіт мене завжди приваблює) Наразі я найбільше люблю їхні рум'яна, тому от і обновка з тієї ж серії) буду оглядати!

      Видалити
  5. They are all great products, love the lip color. Have a great day.

    Bernie, xx
    The Style Fanatic

    ВідповістиВидалити
  6. Абсолютно все мені сподобалося!)) Чекатиму відгуків і мейків!

    ВідповістиВидалити
  7. классные покупки)) жду на блоге посты с подробными отзывами))
    https://twinklelittlstar.wordpress.com/

    ВідповістиВидалити
  8. отличные покупки, тоже хочу этот тоник попробовать, буду ждать отзыв)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Буду з ним знайомитися) Марка мене давно цікавила

      Видалити
  9. Классный выбор. Жду подробные обзоры.

    ВідповістиВидалити
  10. Отличные поккупочки, Натали) Я сегодня тоже зависала там, в размышлениях. И у меня такая же диллема :) Очень штука от бенефит заинтересовала, не представляю,как с ней управится, но выглядит клёво))) Урбан Дикей я взяла на сефоре маленький наборчик такой- на три карандашика. От Урьяж пробовала тоник и крем для жирной кожи, тоже из зеленой серии- понравились. Но давненько было)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я думаю, що вирішувати дилему можна, іноді купуючи собі хотілки, але при цьмоу не забувати про основні потреби теж)

      Щтука від Бенефіт трохи складніша, ніж я собі думала, але прикольна) О, я чекаю в тебе огляду на ті олівчики! А Урьяж я теж пробувала доволі давно, тому буду освіжати спогади)

      Видалити
  11. С покупками! Буду ждать отзыва на румяна-хайлайтер!
    https://lolazas.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Вже починаю з ними експериментувати)

      Видалити
  12. ;)

    Só produtos maravilhosos, ein?!

    Ótima sexta!

    Beijo! ^^

    ВідповістиВидалити
  13. О, я памятаю що ти фанатка блисків від Артдеко. Круте замовлення. Теж хочу познайомитися з косметикою Бенефіт!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я й досі ці блиски вважаю найкращими)) штук 7 маю)) люблю всі!
      бенефіт я люблю, тому стараюся ще новинки пробувати)

      Видалити
  14. Столько всего интересного! И большая часть мне незнакома, так что тоже с нетерпением жду отзывов)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Відгуки будуть якнайшвидше)) принаймні, на декоративну частину)

      Видалити
  15. Такой крутой заказ! Всё классное и интересное)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Довго обирала бажання)) Буду оглядати скоро**

      Видалити
  16. С обновками! Мне прям все интересно!!! Особенно декоративная часть и свотчи)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!)) Декоративку буду скоро показувати, бо з нею куди легше зробити якийсь висновок про враження й ефекти, ніж з доглядом))

      Видалити
  17. Oh I love it the Lip Booster 10 lip gloss darling
    xx

    ВідповістиВидалити
  18. Thanks a lot :D

    hum, all products sounds nice :D love it!

    NEW INSPO POST | Urban Looks To Copy Now.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. I really love them) Especially those brands I can't buy here, as Benefit and Urban Decay)

      Видалити
  19. Nataly dear, great post. I really like this makeup products. Good review.

    Gotičarka

    ВідповістиВидалити
  20. Давно хочу от бенефит эту тройную штукенцию!!!

    ВідповістиВидалити
  21. Very nice selection. I'd like to try this lip gloss.

    ВідповістиВидалити
  22. Марки SVR и Uriage мои любимейшие! У меня и тоник такой был, и маска тоже))
    Очень понравились румяна-хайлайтер, крутой продукт!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я в тебе якраз читала про SVR багато))) І коли косметолог мені марку порадила, я вже й не сумнівалась, що треба брати)
      Рум'яна дуже цікаві) Скоро напишу про них детальніше, бо там і багато деталей XD

      Видалити
  23. Mythic Oil вже рік користуюся однією банкою, дуже подобається. взагалі забула про посічені кінчики. але якось я схиляюся до думки, що всі олійки однакові і наполовину дешевша олійка від того ж лореалю працювала б так само.
    Trussardi My Name - мої найулюбленіші парфуми. тримаюся не дуже, але аромат обожнюю.

    http://littletalks-my.blogspot.cz/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я пробувала різні олійки, тому все ж деякі люблю більше)
      А от аромат дуже зацікавив!

      Видалити
  24. Чудові придбання! З покупочками!
    Нічого з цих продуктів не пробувала, але теж залюбки б потестувала)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) буду знайомитись і знайомити своїх читачів!

      Видалити