неділя, 15 січня 2017 р.

Look of the week 19: Very berry

Чи бувало у вас таке, що ви поверталися до давно придбаної косметики? В мене така історія вийшла з помадою з цього образу... Я її придбала, закинула, а тепер ось дістала знову і зрозуміла, що я в тренді XD...

Have you ever re-discovered some of your old cosmetics? I've had such a story with lipstick I used in is this look. I've bought it, then forgot, then tried it once again after some time and understoos I'm pretty trendy XD...



Темні насичені губи були для мене довго чимось на кшталт: "Гарно виглядає на інших, але точно не для мене!". Тепер же мені здається, що це все таки для мене теж) Маленьке перетворення. Гра з власним настроєм. Спроба вийти за межі звичного... І +10 до впевненості)

Dark saturated lips were for me a type of things, which suit other people, but definitely not me. I don't think so anymore) It's like a small transformation. To play with own mood. To cross the borders of your typical looks... And +10 to self confidence)


У образі використані / Used in this makeup:

- Набір для брів Ulta Brow Expert

54 коментарі:

  1. Ты красотка! ;)
    Обожаю эту палитру теней)
    http://www.mirandabeautyworld.com/2017/01/armand-basi-in-red-edp.html

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо) Эта палитра - мой фаворит 2016 года)

      Видалити
  2. І правильно зробила, що повернулась до цієї помади! У неї дуже класний колір, такий насичений, ягідний!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую))
      Зараз дивлюсь на багато помад,я кі я оминала і розумію, що вони насправді чудові! Мабуть, це був довгий шлях, щоби прийняти такі відтінки для себе) І себе в них!

      Видалити
  3. Відповіді
    1. Too faced Chocolate bar is awesome! I find it the best palette of last year and as for me, you can do almost anything you want with it ^^

      Видалити
  4. Nossa!!! Amei a maquiagem.
    Impressionante o seu bom gosto.

    http://renatacaline.blogspot.com.br/

    ВідповістиВидалити
  5. Oh I really like your lipstick darling!
    xx

    www.sakuranko.com

    ВідповістиВидалити
  6. Отличный универсальный образ!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! люблю "носибельні" образи, проте не переповнені тільки коричневих тіней і рожевих помад (хоча, і їх люблю))

      Видалити
  7. Que maximo arrasou, obrigado pela visita tenha uma semana abençoada.
    Blog:https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    ВідповістиВидалити
  8. Love your makeup :)

    Invite to my blog and follow each other
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  9. Thanks a lot :D

    I really love to see makeups with darkshades :D you look fantastic

    NEW DIY POST | Handmade Coffee Body Scrub.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thank you! I find dark shades really special and cool! And I'm glad they are so trendy now)

      Видалити
  10. помадка суперова! взагалі мейк шикарний

    ВідповістиВидалити
  11. once again very lovely. The color combination match gorgeously!

    ВідповістиВидалити
  12. Помадка-чудова!Обов'язково пошукаю її)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спробуй) У мейбеллін це взагалі гарна серія. Хоча рожевий відтінок брала якось, то він був дууже сухим. А всі інші - вау!

      Видалити
  13. Ну як же тобі класно з цим кольором!! Я на тебе дивлюся й сама хочу спробувати темні помади на губах, але в мене очі світлі, мене не личить ніяк! Дуже шкода.
    Я так само іноді дістаю старі помади або тіні й даю їм нове життя) Люблю дуже таке)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я думаю, що експериментувати варто) можливо, світлі очі і темні губи будуть створювати цікавий констраст!

      Видалити
  14. Ой як тобі гарно! Повний мейк сподобався, без виключень! Наталочка, дякую за те що надихаєш!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! судячи зі статистики блогу, мені треба більше макіяжних постів)

      Видалити
  15. У меня так тоже часто бывает)) я покупаю косметику, забрасываю ее, забываю, а потом случайно нахожу и пользуюсь с особым рвением)) Главное, почаще делать ревизию в своих косметических запасах))
    Наташа, очень красивая помада, тебе очень идет!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О так, проводити ревізії необхідно) Я просто усвідомила, що в мене лежить кілька тушей, якими я не користуюся більше року, а вони все лежать лежать...)
      А от помади ще підуть у використання!

      Видалити
  16. It isa very nice shade and it looks well on your lips. I used to go with dark shades but now I changed to lighter ones.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thank you) Lately I just adore dark shades - but as soon, as summer starts, I'm all into light glosses)

      Видалити