неділя, 8 січня 2017 р.

Look of the week 18: Wine time

Якщо ви слідкуєте за моїм інстаграмом, то могли побачити там чарівну святкову посилку від Оріфлейм. І ось свята в розпалі, то чому б не почати робити з нею макіяжі?..

If you follow me on Instagram, you've probably seen there a lovely holiday package from Oriflame. So, in the middle of winter celebrations I've decided to start doing makeup, using it...



У посилці була туш, розкішна темно-вишнева помада, СС-крем, бальзамчик для губ, лак у тон до помади і таємнича біла плиточка з пір'їнкою, призначення якої я ще не розгадала. Загалом, спочатку я хотіла зробити тотал-лук в Оріфлеймі, але тоді зрозуміла, що треба ще й тіні, і пудру, і рум'ян якихось... Тому поки що випробувала лише туш та помаду. Власне, з цією помадою мені так подобається, що я хочу її носити всю зиму)

Parcel included: mascara, awesome wine red lipstick, CC cream, lip balm, wine nail polish and a strange white stuff with feather (I;m not sure, that is that XD) Overall, I wanted to do a total look with Oriflame products at the beginning, but I understtod I'll need eyeshadows and powder and some blushes... So this time I just tried mascara and lipstick. Actually, I feel so comfortable with this lipstick I want to wear it daily!


У образі використані / Used in this makeup:
туш Oriflame Giordani Gold Iconic All-in-One
- помада Oriflame Giordani Gold Dark Burgundy
- Пудра Ів Роше "Дихання Природи"









57 коментарів:

  1. Хороший макияж. Правда, в орифлейме мне не нравится декоративная косметика.

    http://kira-gebbels.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо) Я раньше пробовала только средства для тела, так что это мое знакомство с декоративкой. Первый затест неплох)

      Видалити
  2. Дуже гарний макіяж)))
    (це ти новою камерою фоткала?)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      Яп) Вчуся робити селфі на таймер XD

      Видалити
    2. Дуже чітка картинка))) а чому на таймер?

      Видалити
    3. Уііі))
      Щоб не тримати фотик руками)

      Видалити
  3. Боже мій, помаааада!!!!!! Нащо я її побачила, я ж тепер жити не зможу без неї!! Вона прекрасна, просто прекрасна! Я розумію, що мені не підійде, в мене інші очі й тип обличчя, але однозначно хочу! Тобі дуже-дуже личить, просто пречудовий образ!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Колір і мене підкорив) Хочу носити його постійно тепер) Щоправда, помада трішки вередлива, але про це я напишу в окремому огляді...

      Видалити
  4. Кайфова помада!
    А ще тащусь від твоїх брівок :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Помада й мене зачарувала) З брівками я нарешті виходжу на рівень, який хотіла бачити завжди!

      Видалити
  5. Great listpick shade. I used to love this mac foundation, but unfortunately it was too dark for me, but still it's a good foundation :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thanks a lot! I use the lightest shade here - this foundations looks really pale, so I enjoy it.

      Видалити
  6. Відповіді
    1. Дякую) Кажуть, актор - це моє друге амплуа XD

      Видалити
  7. Відповіді
    1. -Beautiful Post! I'm impressed! Blog's wonderful! I follow you, I hope you'll get that back! ♥
      -If You can visit my blog, would be to me! ♥

      http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

      Видалити
  8. Отличный обзор! С рождеством!

    ВідповістиВидалити
  9. Отличный образ) Акцент на губы очень здорово подчеркнул глаза, между прочим))) Взгляд горящий!

    ВідповістиВидалити
  10. Many cool items in the package and you look great!:)
    Kisses!:)

    ВідповістиВидалити
  11. Оттенок помады просто шикарный!

    ВідповістиВидалити
  12. I really like your makeup, Nataly, it's feminine and it suits to you :)

    Have a lovely evening dear,
    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  13. A very nice blog, congratulations for your work!!!kiss 👌👌👌💚💚💚

    ВідповістиВидалити
  14. Який соковитий колір помади, тобі дужк лчить. Я тільки до такого звикаю.
    https://lolazas.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  15. I love dark red lips like you are wearing here! Whenever I ´wear lipstick, it is dark red :) Beautiful post dear! Thank you a lot for your last comment on my blog : )
    Sending much love!
    Xx
    Rosa Larissa Klara
    conscious lifestyle of mine

    ВідповістиВидалити
  16. Красотка! А кое-кто выиграл в конкурсе! Зайди в директ в инстаграм))) Поздравляем тебя!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякуююю!
      От щойно зайшла і сиджу тут та усміхаюсь від вуха до вуха)

      Видалити
  17. Thanks a lot :D

    wooow, this lipstick look incredible on you :D

    NEW FASHION POST | Must Haves To Use Until Winter End.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити