пʼятниця, 6 січня 2017 р.

Guam Fanghi d'alga GUAM Speciale Pelli Mature & Britannia Dren Plus

Пригадуєте, я у жовтні розповідала про вечірку Guam в салоні DermaVita? Ну ось, тоді мені дісталося трохи пробників з нової серії Micro Biocellulaire, про які я писала вже раніше. А також антицелюлітна маска й пробники харчового додатку марки, про які я розповім сьогодні. Цікаво?..

Remember Guam party in DermaVita salon I've mentioned in October? Well, I've got some testers on brand new Guam Micro Biocellulaire products I've reviewed here. And also anticellulite mask and testers of Britannia dren tea I'll tell you about today. Interested?..



Fanghi d'alga GUAM Speciale Pelli Mature - цей засіб від целюліту я пробую вперше, але досвід роботи з маркою не викликав в мене засторог. Адже антицелюлітні засоби Гуам - бестселлери бренду! І нехай я сама ще не особливо клієнт саме у цій ніші, але кілька разів спробувавши їхні маски вдома чи в салоні, я побачила, що результат справді приємнющий. Ця маска - проти стійких проявів целюліту на зрілій шкірі. Явно не про мене) Тому я використовую такі масочки з ціллю зробити шкіру гладенькою, вивести зайві рідини та покращити зовнішній вигляд. Власне, так маски Гуам працюють завжди.


Fanghi d'alga GUAM Speciale Pelli Mature is a mask I try for the firsti time. Yet I was anxiouse to try it, as I know products of this brand quite well. And anticellulite items are Guam bestsellers! And even if I'm not much into this topic yet, I've got a great results a few times I've tried some products in salon or at home. This mask is for mature, thickened and very resistant skin with cellulite. Absolutely not my type) So I use such masks to make my skin smooth, firm, avoid moisture stagnation and improve visual look. Well, Guam masks works like that always.

Ingredients: GUAM seaweed, clay, extracts of ivy and horse chestnut, essential oils (lemon, oregano and grapefruit) and caffeine.


Цю я використовувала вдома. Пакет 90 мл - його можна розбити на два рази, бо маски всередині багато. Втім, я користувалася нею один раз, бо мені здалося, що маска може засохнути до часу, коли я знову знайду на неї час (вибачте за тавтологію)). Вона буде зручна для домашнього використання, бо має текстуру густої глини, яку зручно наносити і нічого не розтікається. Сіро-коричнева маска має вельми такий собі аромат - щось трав'янисто-болотне. На щастя, коли я її наносила, то в мене була вельми ароматна маска на обличчя, яка трохи перебивала той запах, тому норм.

This one I've tried at home. Package of 90 ml will be enought for 2 times. Yet I've spent it all at once, because I thought mask can get dry until the moment I'll find time to finish it. It's convenient for home use, because has a thick clay texture - nothing liquid, nothing spreading around. Grey&brown mask has not really pleasant smell - something herbal with mud. Fortunately, when I've been putting iy on, I've also has a very aromatic mask on my face, so it made the smell not too sensible)

Отож, нанесла, обгорнулася плівкою - і вперед, за комп, бо робота робиться, а крем працює) Що сподобалося: одразу після нанесення є трішки пощипування і розігрівання, але дуже мінімально, а потім я просто не відчуваю цю маску на собі і мені цілком зручно. Також гарно змивається - і вуаля! Шкіра після застосування маски дуже крута: шовкова на дотик, м'якенька, тонізована. Що мені подобається - цей ефект не сходить за день, а його можна бачити і відчувати ще дні чотири - мені подобається) Думаю, в майбутньому зверну увагу на цей засіб, а наразі мені ще рано)

So, I applied it, wrapped myself with a film - and returned to my computer, because cream works and I work) What I enjoyed: just after application you can feel a light heating and tingling, but it's really minimal, and then I just feel nothing and it's comfortable. Also easy to rinse it off, Skin looks flawless after this mask - silky to the touch, soft, firm. What I do love even more - this effect lasts not for a day only, but you can see and feel it at least 4 days - I love it! I think it worth trying in a future, but currently - too early for me)



Також хочу поділитися враженнями про харчовий додаток Brittania. У мене було два пробники, тому враження буду поверхневі - не очікуйте описів результату і, звичайно, за два пробники ніхто не схудне. Проте якщо йдеться про саме застосування засобу, то мені сподобалось. Марка рекомендує розвести додаток в пропорціях й пакетик на 1 літр води і пити протягом дня. Я найбільше зацікавилась тим, як жи смак матиме ця штукенція. Бо випити її цілий літр - це вам не жарти! Виявилося, що додаток смакує, як чай - дуже навіть приємно. Отож - пити можна!

Also I'd love to share my opinion on Britannia dietary suppliment. I've has just two testers, so I can't do a detailed review, of course. Don't wait for some results and nobody can lose weight after trying two testers) But what about the products in use? I enjoyed it. It's recommended to mix 1 tester with 1l of water and drink it during the whole day. I was really interested, how this suppliment will taste. because drink 1l of something - it's a seriouse business XD It came it, it has a reguler tea taste - really nice! So it's even enjoyable to drink)


Почувалася я гарно, поки пила цей додаток, ніяких неприємностей не відчула. Єдина, помітила, що він має сечогінні властивості. Додаток обіцяє виводити зайві рідини з організму. А в основі містить зелений чай, рослинні екстракти та морські водорості (так, це ж Гуам)). Можна використовувати під час курсу обгортань для посилення ефекту)

I felt ok, when I was drinking this supplement, no side-effects. The only thing I can mention - diuretic properties. This products promises to eliminate excess fluid. It is based on a green tea, herbal extracts and sea algae (yep, that's Guam)). Also you can use it during anticellulite wraps course to get a better effect.


Ingredients: Green tea, Nettle, Mate, Pineapple, Birch, Pilosella, Orthosifon, Spirea and Marine Algae (Fucus vesiculosus).


Пробували щось з цього?
Have you tried these products?


32 коментарі:

  1. Стільки позитивних відгуків про цю марку чую! Треба і собі спробувати!))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Марка чудова! Користуюся нею з величезним задоволенням)

      Видалити
  2. Досі з Гуам не знайома, але ж сподіваюся в 2017 все ж таки це відбудеться )). Наталочка, дякую за огляд!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Гуам прекрасна марка і тому бажаю знайомсвта з нею якнайшвидше)

      Видалити
  3. I love guam:) it's an amazing brand kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    ВідповістиВидалити
  4. Люблю обгортання :)
    Цікава маска, треба придивитися, дякую за огляд!

    ВідповістиВидалити
  5. Давно мечтаю о тестировании этой марки. Спасибо за обзор!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Люто раджу спробувати) Марка прекрасна)

      Видалити
  6. Відповіді
    1. I try to use them sometimes) GHuam wraps are perfect to make skin so perfect!

      Видалити
  7. I think i should taste that kind of things , i have never done it.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. I've tried a few detos programs and some of them were really effective, so I guess it's a thing worth trying!

      Видалити
  8. Я тоже хочу попробовать добавки этой марки:)

    ВідповістиВидалити
  9. Thanks a lot :D

    seems to be a super interesting product dear!

    NEW REVIEW POST | Diadermine: Matifying Moisturizing Day cream.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  10. Я бы что-нибудь для лица у марки попробовала. Борьбу с целлюлитом считаю бесполезной, все равно проиграю.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені дуже подобаються їхні засоби для волосся! Для обличчя, до речі, вийшла минулого року нова серія - варта уваги! Guam Micro Biocellulaire зветься)

      Видалити
  11. Замечательная марка! Данные продукты ещё не пробовала, вот закончу гв и побегу в спортзал с гуам!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, я певна, що Гуам разом зі спортзалом даватимуть чудвоі результати!

      Видалити
  12. Я пробувала добавку, і в мене було доволі багато пробників - назбиралися із різних покупок, хтось дарував, частку дав сам ГУАМ. І от я все це пила - а там було пакетиків 10, і воно справді допомогло. Не схуднути, звичайно ж, але зайву воду вивело дуже легко! А це перший крок до фігури мрії :) Але я ще не знаю, чи варто мені увесь курс спробувати.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А скільки містить сам курс?
      Я не певна, що хочу, бо мені справді не дуже виходить додатковий літр напою з собою носити весь день, але загалом засіб привабливий)

      Видалити