вівторок, 10 січня 2017 р.

Dresslily shopping: little black dress & vintage earrings

Останнім часом в моєму житті побільшало інтернет-шоппінгу, про який хочеться розказувати - і показувати на собі! Звичайно, взимку треба купувати теплі светрики, але що поробиш, якщо перед очима оооотакенний вибір сукенок та прикрас? Сьогодні - сукенково-святковий пост покупочок з сайту Dresslily!

Lately I've made a lot online purchases to tell - and show you! of course, winter is made for buying warm sweters, but how can I stay away from the greatest choice of dresses? So today we've got a festive dress post about my Dresslily shopping!



Магазин доставляє посилки Новою Поштою - вона запровадила міжнародну доставку, про якy я зовсім нещодавно дізналась. Тому всі посилки зручно відслідковувати та отримувати. Що дуже важливо, коли хочеться, наприклад, обновку до свят, а не після XD

This store uses Nova Poshta International in Ukraine - great news, as for me) It's really comfortable to track your parcels and get them in NP offices. Which is nice, when you need your novelty before the holidays, not after XD


Цього разу я собі замовила вінтажну сукенку A Line Vintage Dress, яка мені сподобалась своїм кроєм. Щоправда, я боялася, що розмір L буде тісним в грудях, тому замовила XL... і виявилося, що мої страхи були даремними - але краще мати сукенку, котра трішки завелика і піддається ушиванню, ніж ту, котра не защіпається. Принаймні, така моя філософія) Тим більше, тут є пояс, який дозволяє згладити цю ситуацю. Сама сукенка - вау! Вона з бавовни, проте тканина доволі цупка і красиво тримає форму, а не висить, мов на вішалці. Я задоволена) Крій елегантний і зручний. Виріз цікавий. А ще в перший вечір, коли я її вбрала, мене назвали Монікою Белуччі) Ну хіба не успіх?)

This time I've ordered myself A Line Vintage Dress, it attracted me with it's cut. I was afraid L would be too small for me, so ordered XL... and it was a mistake XD But I guess it's better to have a dress you can re-do a bit and made it fitting, than a small dress, which you can't put on XD That's what I think. And also there's a belt, so no problems at all. The dress itself is wow! It's made of cotton, but the fabric is not too thin, so the dress has a nice shape. Elegant and comfortable cut, interesting decolette. And the first time I've put it on, I was called Monica Belucci. Isn't it a success?


         

         

Ще я взяла собі до посилочки дві пари сережок. Перші Geometric Earrings підкорили мене своїм вінтажним стилем і я подумала, що вони будуть чудово личити і до сукенок, і до мого улюбленого барвистого кардигану. Мені сказали, що я в них ще більше богемна) Сережки виглядають яскраво та стильно, так і хочеться до них одразу якийсь цікавий образ. А ще в мене є перстень у схожому стилі, тому часто ношу їх разом.

Also I've ordered myself two pairs of earrings. First  Geometric Earrings attracted me with a vintage style and I thought they would be a perfect match for my dresses and fav colorful cardigan. I was told, I look more boho, when I wear them) Earrings look bright and trendy, always inspired me on some creative looks. And also I've got a simialr mosaic ring, so I wear them together pretty often.







Другі - просто милі ромашки Daisy Earrings, тому що такі квіткові мотиви завжди актуальні. Виглядають дуже акуратно і будуть чудово личити до літніх футболок. Хоча, я планую носити їх і взимку) Іноді)

Second pair is just a small cute Daisy Earrings, because flower motifs are alwats trendy. They look neat and would be a nice match for summer tops. Yet I plan to wear them this winter too. Sometimes)




Shop more: Dresslily

82 коментарі:

  1. Красивое и стильное винтажное платье! Очень понравилось

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Вінтажні речі примушують моє серце битися частіше) особливо, коли вони не просто "у стилі", а справді належать до попередніх століть)

      Видалити
  2. Яка сукеночка!) Я б навіть і не здогадалась, що вона трішки завелика, чудово на тобі сидить)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, я дуже її вподобала) Одразу готова хоч на вручення Оскара йти!

      Видалити
  3. Beautiful dress Dear:) I like your earrings:)
    Have a good day!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  4. Love the earrings and the dress is stunning n you. It doesn't look big to me.

    Bernie, xx
    The Style Fanatic

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thanks!
      Well, it's not very big, just a bit - in waist. But I don't find it a trouble, as I have a perfect belt along with this dress!

      Видалити
  5. Очень понравилось платье и сережки. Выглядишь чудесно)

    ВідповістиВидалити
  6. You look so pretty!!!
    Have a good week!!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ВідповістиВидалити
  7. -Great post dear!Photos is a amazing!♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ВідповістиВидалити
  8. Чудова сукня!) І вінтажні сережки чарівні)

    ВідповістиВидалити
  9. які хороші покупочки!
    сукня кльова дуже, прикраси гарні!

    ВідповістиВидалити
  10. Happy New Year, love the whole black look on you !!
    Thank you for leaving a comment on my blog,

    New post - http://www.sapphireziva.com/2017/01/happy-2017.html

    www.sapphireziva.com

    xo
    Kanchan

    ВідповістиВидалити
  11. Чудесное платье! Очень понравился фасон

    ВідповістиВидалити
  12. Absolutely a sweet dress my dear and cool earrings too
    A big hug

    ВідповістиВидалити
  13. Платьице замечательное! Я тоже считаю, что лучше взять на размер больше и потом ушить, если не подойдет, чем потом искать кому-бы его пристроить) Украшения тоже понравились, ромашки само очарование!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Це так, а ше обираючи розмір онлайн можна легко помилитися. Я ось випадково замовила ще одну надто велику сукенку, при тому, що по розміру вона наче мала бути на мене якраз XD

      Видалити
  14. платье роскошное, очень красиво сидит!

    ВідповістиВидалити
  15. Sorry to hear that the dress is a little too big, but it looks nice anyway :)

    Have a lovely evening dear Nataly,
    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thanks a lot, dear! Well, it's not thaaat big, just a bit) So I giess it's absolutely ok)

      Видалити
  16. аааа....сукенка розкішна. Я б собі також таку хотіла) Мені такі фасони дуже подобаються)

    ВідповістиВидалити
  17. Сукня дуже сподобалась, чорні сукні - то взагалі моя слабкість))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О так, чорна сукня - це завжди длречно і святково!

      Видалити
  18. Платье очень крутое, и такое оформление горловины сейчас в моде. Обе пары сережек красивые, тебе больше идут «витражные», ИМХО. Хотя ромашки такие славные – и тоже отлично на тебе смотрятся!!! ))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) думаю, ромашки будуть більш актуальні влітку до легких футболок!

      Видалити
  19. Que maximo amei lindas imagens aarrasou, obrigado pela visita.
    Blog: https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    ВідповістиВидалити
  20. Oh I really love it your dress darling!
    And the earrings are really cute
    xx

    www.sakuranko.com

    ВідповістиВидалити
  21. Такое платьице женственное. В таком платье сразу на свидание!
    https://lolazas.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!) згодна, воно чудово підійде для свята!

      Видалити
  22. Nice post dear <3
    Follow for follow?
    Amylifestyleadress.blogspot.ba

    ВідповістиВидалити
  23. Lovely and very elegant dress. Classic shape. You look fantastic - simply and chic.

    ВідповістиВидалити
  24. Наташ, очень элегантный образ! Такое платье тебе очень к лицу, красавица!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! ця сукня мене просто підкорила)

      Видалити
  25. Divino este look el vestido y lis complementos ideales...estas genial.
    Besos!!

    ВідповістиВидалити
  26. Дуже класна сукня! Дуже личить!

    ВідповістиВидалити
  27. Thanks a lot :D

    so cool and timeless dress. love it and looks great on you :D

    NEW OUTFIT POST | Find Out More About Me.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  28. Відповіді
    1. Thanks! I absolutely adore this dress) and earring too! Actually, they make me feel, as if I could turn into a real vintage lady))

      Видалити
  29. Плаття дуже класно виглядае! Воно таке стильне! Зазвичай я намагаюсь вибирати більш яскраві кольори, але цій сукенці чорний ідеально підійшов.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Насправді, ця сукенка була ще у інших відтніках, але я подумала, що чорний - це для неї. Адже крій додає краси й сам по собі)

      Видалити
  30. Платье понравилось, но первая пара сережек просто сразила наповал. Очень красивые!

    ВідповістиВидалити
  31. Сукня просто неймовірна! Така лаконічна, така чудова! Тобі дуже личить, і правда є схожість із Белуччі :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Сукня робить мій настрій кращим))
      Моніці передам XD

      Видалити