субота, 21 січня 2017 р.

Dresslily accessories shopping

Без чого я не уявляю свого життя, то це без аксесуарів. Не вийду з дому без сережок) А останнім часом ще полюбила чокери всякі і різні. Тому сьогодні показуватиму свої обновки з магазину Dresslily.

I can't imagine my life without accessories. Going out without a pair of earrings? Imposible! And lately I was also into chokers. So today I'll show you ny brand new stuff from Dresslily store.


В магазині я часом купую одяг, а "на здачу" - щось дрібненьке з прикрас. Ось ці блакитні сережки Heart Shape Earrings потрапляли мені на очі вже кілька разів, проте я тягнула з покупкою. І ось цього разу таки закинула їх до корзинки! Мені трохи не сподобалося, що немає змоги обрати колір - вам потрапиться випадковий! Звичайно, всі вони милі та пастельні, але я не схильна до таких рандомних вибриків. Втім, на моє щастя, я отримала саме ті блакитні сердечка, які й привернули мою увагу з самого початку. Вони малесенькі, але дуже симпатичні - думаю, саме необхідна деталь для весняних образів!

I often but some cloth in this store and some accessories to add. I saw these Heart Shape Earrings a few times, but decided to buy them not long ago. I was a bit disappointed, because color you get is random. Actually, all of theme are pastel and cute, but anyway I do not appreciate such random. But luckily, I've got exactly these blue hearts I wanted from the start! They are small, but very cute - I think, just a perfect detail for my spring looks!







Другі сережки Butterfly Shape Earrings мене трохи розчарували. Коли я роздивлялась цих мініатюрних та романтичних метеликів на сайті, то ніколи б не подумала, що вони не просто мініатюрні - а взагалі крихітні. Крихітні-крихітнесенькі! Ну, на сайті вказаний розмір і є огляди інших покупців, але я якось не звернула на них увагу. Поза тим метелики акуратні і миленькі. Носитиму, що вже...)

Butterfly Shape Earrings were a bit disappointing for me. When I saw these small and romantic butterflies on the site, I never thought they are sooo tiny. I mean, really tiny. Well, there is a size mentioned ina  description adn customer's review, but I missed them. Yet butterflies look neat and sweet, so I'm gonna wear them for sure!





Третя обновка з прикрас потішила мене найбільше. Це просто чарівний чокер Vintage Flower Embroidery Choker Necklace! І нехай кажуть, що чокерам місце в 90-их чи в 2016 році! Я на них підсіла доволі серйозно і планую носити, поки не обридне) У мене є кілька простих чорних чокерів з різними кулонами, тому цього разу я обрала ось такий тканинно-квітковий. Сподобалось, що він акуратний, стильний і водночас навіть трішки вінтажний. Є щось в цих квіточках! Його я ношу наразі найчастіше з усіх обновок біжутерії)

My third jewelries novelty was a pure love. It's a charming Vintage Flower Embroidery Choker Necklace! And even if someone says it's time to leave chokets in 90-ies or in 2016 summer, I don't feel like that! I'm going to wear them as much, as I want) I've already got a few simple black chokers with some pendants, so this time my purchase was a flower textile. I loved, how neat, stylish and a bit vintage it is. These flowers looks stunning! To be truw, I wear it more often, than any other new stuff I've got.





А ще я собі замовила давню мрію - ось такі рукавички без пальців Christmas Warmers. Хотіла такі ще зі шкільної парти, але в нас щось не траплялися. А тут побачила - і взяла. Для мене така обновка дуже корисна, бо я часто на вулиці цикаю щось в телефоні - наприклад, музику перемикаю. І для цього доводиться щоразу знімати рукавички, бо ж екран не реагує. Ну а з ось таким варіантом я зможу і відносно тримати руки в теплі, і займатися своїми справами. Звичайно, на люті морозі краще обрати щось надійніше, але де ви в нас зараз люті морози бачили?.. А ще мені сподобалась тканина - доволі ніжна і приємна. Носитиму з задоволенням!

And also I've ordered myself an old dream - such a Christmas Warmers. I wanted to find them, when I was in school, but there were no similar stuff here. And now I saw them - and immediately bought. They are very convenient for me, because in the street I use my phone quite often - for example, to change a song. And I have to take off my gloves each time, because my screen doesn't react otherwise. But with such hand-warmers I can manage my business and keep my hands in warmth ^^ Of course, traditional gloves are better for a frosty weather, but how often do we have a frosty weather now? XD And also I enjoyed a knit textile - rather soft and pleasant. Will wear them with pleasure!






Shop more: Dresslily

52 коментарі:

  1. love the accessoires specially your new chocer :)

    paapatya from www.paapatya.blogspot.de

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Oh, this is one of my two fav chokers and I wear it almost daily)) thanks!

      Видалити
  2. Сережки такие милые!
    http://www.mirandabeautyworld.com/2017/01/zaful-dark-wash-frayed-floral.html

    ВідповістиВидалити
  3. Nice accessories, I think they are all cute, even the butterflies that you were disappointed, may be a little small but they are really nice
    Have a fab weekend! X
    www.travelera.es

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. thanks!
      well, I like them and I wear them, they just were a bit different from what I expected)

      Видалити
  4. класні покупочки!
    мені подобаються метелики - вони дуже ніжні.

    ВідповістиВидалити
  5. Мне очень понравились бабочки и крутые рукавички!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Відповіді
    1. Так, дрібнички для образу - завжди потрібні)

      Видалити
  7. I absolutely love these warmesr and the earrings are so pretty. The blue heart natch so well with the scarf and your nails! Hehe, so I'm the same with earrings, I just need them to complete my look:) The choker is very cool. I like how detailed it is.
    Kisses!:))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thanks! I absolutely love details))
      Earrings are my must) And chokers - lately - too)

      Видалити
  8. Тебе очень идут голубые сережки! И чокер классный, под любой образ подходит))

    ВідповістиВидалити
  9. Я к этим рукавичкам давно присматриваюсь, но мне кажется, что буду и мерзнуть. Аксессуары классные.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну вони гарні, але на теплу погоду) в мороз, звичайно, треба звичайні рукавички)

      Видалити
  10. You look gorgeous! have a good day!!!!👌👌👌💚💚💚

    ВідповістиВидалити
  11. I love it! The butterflies earrings look super cute! I like them! xoxo

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    Could you please click on the links in this post : http://living-like-v.blogspot.ba/2017/01/romwe-wishlist.html It'd help a lot! Thank you! xoxo

    ВідповістиВидалити
  12. Love the earrings, great post

    http://www.styleofzion.com

    ВідповістиВидалити
  13. Preciosos todos los pendientes..te quedan genial.
    Besos guapa!!

    ВідповістиВидалити
  14. Preciosos todos los pendientes..te quedan genial.
    Besos guapa!!

    ВідповістиВидалити
  15. С обновочками! Рукавички очень понравились!

    ВідповістиВидалити
  16. Я також полюбляю різноманітні сережки )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. згодна, вони завжди гарно доповнюють образи)

      Видалити
  17. Очень красиво. Все понравилось.

    ВідповістиВидалити
  18. чудесные покупки, красота! и фото очень красивые

    ВідповістиВидалити
  19. Рукавички такі дуже люблю! За кермом в них класно!
    Сережки усі просто прекрасні, яка ж шкода, що мені не можна носити їх зовсім!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) За кермом не сиджу, але уявити можу!
      А чому сережки не можна? алергія?

      Видалити
  20. Натали, с обновками тебя!
    мне очень понравились микро-бабочки и митенки прекрасны! я себе никак не прикуплю, тоже мечта)

    ВідповістиВидалити