четвер, 5 січня 2017 р.

Шампунь та кондиціонер Creightons Argan Smooth shampoo and conditioner

Минулого місяця до мене приїхала дуже симпатична та наповнена красивими новинками Watsons Box. Серед новинок переважали засоби для волосся від британської марки Creightons - кондиціонер Frizz No More я навіть розіграла між своїми читачами у грудні. А сама тим часом успішно знайомилася з іншими новинками і серед них - Шампунь та кондиціонер Creightons Argan Smooth, чудовий дует, про який сьогодні я пропоную дізнатися трохи більше.

Last month I've received a lovely Watsons Box with some new products to try. Most of them were Creightons hair products. I've held a giveaway in December with Frizz No More conditioner. And also spent that time to try other jars I've received. Among them -  Creightons Argan Smooth shampoo and conditioner, a lovely duo I'd love to tell you more about.


 Арганова олія корисна і для шкіри, і для волосся. Останнє вона пом'якшує, а також додає йому блиску. Тому таких ефектів я чекала від своїх обновок. Шампунь та кондиціонер, які ексклюзивно можна придбаи в мережі Watsons, приїхали до мене обидва в однакових темно-бірюзових тубах по 250 мл. Люблю такий об'єм, бо і не на три миття, і набриднути не встигне (так-так, тут я подумала про літрові відра Kallos XD).

Argan oil is useful for both skin and hair. It softens and makes hair glossy. So that was what I expected to gain with my new jars.You can find Creightons products exclusively in Watsons. I got my shampoo and conditioner in a similar dark turquoise tubes of 250 ml. I like such volume, ebcause it lasts not a few times and you'll not get bored finishing it (yup, here I thought about 1l Kallos jars)).




Шампунь Creightons Argan Smooth містить SLS, тому дає гарну пінку, але прихильників органіки засмутить. Я ж не так давно зрозуміла, що моє волосся відверто краще виглядає після шампунів з силіконами та іншою хімією, тому так тому й бути. Шампунь доволі ріденький, піниться гарно, а ще просто розкішно пахне. Аромат - цукеркова суміш і щось салонне, дуже "смачний" аромат. Після шампуню волосся чисте дні два - на третій неодмінно хочеться мити. Подобається гладкість і відсутність сухості, від котрої іноді страждають кінчики. Хотілося б ще більше об'єму, але вочевидь не все одразу.

Creightons Argan Smooth shampoo includes SLS, so it has a nice foam, but organic lovers might be disappointed. Yet I've understood my own hair looks much better with all these chemicals, so let it be) Shampoo is rpetty liquid, nice foaming and also smells divine. The scent is some sweets blend with typical salon notes, very "tasty", AFter this shampoo my hair stays clean for two days - I usually want to wash it on the third day. I enjoy smoothness and no dry ends. Would be also ncie to get more volume, but I guess, not all at once.




Щодо кондиціонеру Creightons Argan Smooth, то мене трішки здивувала його туба - вона така ж, як і в шампуню, проте відкривається набагато важче. При тому що шампунь рідкий, а кондиціонер - пастоподібний і вже точно нікуди випадково не витече) Аромати в них ідентичні і я отримую від цього солодкого міксу неймовірне задоволення в процесі миття. Залишаю кондиціонер на волоссі на хвилин 10-15. Тоді змиваю. Тут треба уважно: змивати його варто ретельніше, ніж середньостатистичні бальзами чи кондиціонери, бо він доволі повільно вимивається з волосся. І я вже раз чи двічі помічала це, коли сушила голову)

As for Creightons Argan Smooth conditioner, I was a bit surprised with it's tube. It looks exactly the same, as shampoo, but quite harder to open. Even if that's shampoo, which is liquid, and conditioner actually has paste consistence, so it will not spread around so easily. They both have the same sweet scent and I adore it a lot during I wash my hair. I leave this conditioner on my hair for 10-15 minutes, then rinse it off. Here you need to pay attention and rinse it off slightly longer, than usually. Because it takes more time to do it.





Що сподобалось: волосся легше розчісується після цього кондиціонеру. Зазвичай я використовую для цього спеціальні спреї, але у цьому випадку можу обійтися і без них. Особливого блиску не помітила, але гладкість наявна і це тішить. В дуеті обидва засоби мені вельми сподобалися і я користуюся ними дуже часто) Також вважаю, що співвідношення ціни та якості у них чудове. І для базового щоденного догляду вони гарно підійдуть на зиму, коли волосся страждає від морозів. А ще власникам довгих кіс сподобається розчісування) А у мене в запасі є ще один кондиціонер марки - але про нього не сьогодні.

What I enjoyed: easy brushing! Usually I use sprays for easy brushing, but in this case I can pass. I can't mention any special additional gloss, but smoothening is visible. I like this duo and use it very often. Also i think it has a perfect price for such quality. And nice for daily winter care, when hair suffers because of frost. And longhaired people will definitely enjoy brushing. As I've got one more Creightons conditioner, I'll review it next time)



А ви вже пробували марку?
Have you tried this brand?

Дізнатися більше і купити:  Watsons

48 коментарів:

  1. ı dont know this products ... thnks for sharing ... kisses ...

    ВідповістиВидалити
  2. даже не видела такой марки, давно в ватсонс не ходила)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Це з новинок-новинок, але в нас я вже бачила)

      Видалити
  3. цікаво було почитати.
    я думаю, що якщо засоби з арганою - то вони вже мають працювати.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну так) Власне, я завжди маю якусь слабкість до баночок з надписом "арган")

      Видалити
  4. Olá Nataly,

    Deve ter ficado lindo os seus cabelos com este tratamento de Moroccan Argain.

    Um beijo,

    www.purestyle.com.br

    ВідповістиВидалити
  5. I really like argan oil so I think these products might work for my hair :)

    ВідповістиВидалити
  6. It sounds really nice, I'm curios to smell it since you said it has a nice scent.

    xo
    www.carinavardie.com

    ВідповістиВидалити
  7. Я тоже сейчас этой серией пользуюсь. Но Серия для непослушных волос мне понравилась больше.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я її не пробувала) Кондиціонер пішов на розіграш, тому якось іншим разом)

      Видалити
  8. СПасибо за обзор) Как раз шампунь на исходе) Надо будет посмотреть

    ВідповістиВидалити
  9. заинтересовала серия. Спасибо, что рассказала)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені сподобалась) Немає нічого надзвичайного, але все одно приємна)

      Видалити
  10. Look like the interesting products! I really love their packaging!◠‿◠ ♡

    * Blog de la Licorne *

    ВідповістиВидалити
  11. Спасибо за обзор! Мне тоже понравились эти средства. Было интересно почитать, как они ведут на твоих волосах ))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені сподобалися) Магії не роблять, але явно вище середнього!

      Видалити
  12. У тебя шикарные волосы! Здорово, когда средства для волос подходят и делают их еще лучше.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Так, з довгим волоссям треба ще більше догляду)

      Видалити
  13. Мені завжди подобалися оці марки, які є лише у Ватсонсі, ще ніколи не було особливих нарікань для них, і я іноді брала саме їх, якщо не знала, що обрати. Але от кондиціонер, який погано змивається - то не моє) Я дуже цього не люблю, а голову я завжди мою швидко, тому це не така вже й гарна ідея для мене!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я думаю, що з коротким волоссям змивання процес швидший)
      Насправді я теж часто купую в цій мережі щось - і тішуся, що тепер там багато обновок)

      Видалити
  14. With argan oil? Yes, please, I do want to try it:) I like products with argan oil.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. I like it! Yet I enjoyed Keratin conditioner more - I'll review it soon too)

      Видалити