понеділок, 23 січня 2017 р.

Рум'яна Ів Роше Couleurs Nature "Троянда" / Yves Rocher Couleurs Nature Bois de Rose blush

Цієї осені у Ів Роше вийшло трохи обновок в декоративних серіях, зокрема в Couleurs Nature. А оскільки я думаю, що 2017 буде для мене роком рум'ян, то серед обновок мені саме їх і захотілося спробувати. Обрала собі відтінок "Троянда", бо ж універсальний і красивий. Та і на зиму-весну мені найбільше хочеться рожевинки на щоках. Далі - більше вражень!

This autumn Yves Rocher presented a few new make-up products, including novelties in Couleurs Nature series. And, as I think, 2017 will be a blushes year for me, I wanted to try them most of all. I've decided to give a try to a "Bois de Rose" shade, because it's casual and so lovely. And in winter-spring time I want some rosy shades on my cheeks the most. For more impressions - read on!



За інформацією Ів Роше, всього в новій серій шість натуральних та гарно пігментованих відтінків. Всі містять трояндову олію, а ще тішать її ароматом. І мають три види фінішу - матовий, з шиммером та перламутровий. На сайті я, на жаль, не знайшла даних про фініш кожного відтінку. До мене приїхала чарівна і лаконічна 4-грамова коробочка. І з першого погляду я зрозуміла, що вгадала з відтінком - рум'яна виглядали тепло-трояндовими, з легким ухилом в коричневу гаму. Такий відтінок виграшно виглядає на блідій шкірі, а ще личить до зимових днів. А що в мене доволі багато зараз холодних рожевих в косметичному арсеналі, то такий колір їх чудово доповнив. А ще в рум'ян справді паморочливо красивий трояндовий аромат - постійно їх нюхаю перед тим, як нанести)

Accodrind to official info, new series presents us six natural and well-pigmented shades. They all include rose oil and also has this flower smell. Three finish types - matte, shimmering and pearl. Unfortunately, I just couldn't find the types of finish on the site. I've got a cute and laconic 4g box of blushes. And it was a love from the first sight! The shade seemed perfect for me - warm-rosy color with a bit of brown tone. Such shade is nice for pale skin and also suits winter days. And as I've got pretty much cold pink blushes, such shade made a good contast. And blushes really have this charming rosy scent. I always smell them before application)





Сказати, що рум'яна мені сподобалися - не сказати нічого. В них абсолютно безпроблемне нанесення: відтінок гарно набирається на пензлик, не розсипається довкола, наноситься й розтушовується без проблем. Колір саме такий, як і в баночці - ніжна, спокійна і тепла троянда. Цілковито натуральна, ніби до ваших щік просто трохи торкнувся мороз, а не пензлик для макіяжу) До того ж, рум'яна лягають легким та рівномірним шаром і гарно тримаються на мені. А ще так, там є шиммер) Насправді, він настільки дрібний, що я помітила мерехтіння навіть не одразу. Як на мене, то такий ледь вловимий мерехтливий ефект тільки покращує все, тому я дуже задоволена своєю обновкою. Хочу ще пару відтінків)

I can't say I enjoyed these blushes... because I simply loved them! This absolutely comfortable application, no powder all around, flawless blending... The shade is exactly the same, as it looks in the box - soft, calm and warm rose. Absolutely natural, as it was a frost, who touched your cheeks, not a make-up brush) Btw, blushes lays with a lightweight and even layer and stays on for a long time. And yep, they've got shimmering finish. Shimmer is really small, so I saw a glowing effect not from the start. But as for me, such a light glow makes everythign better, so I'm pretty satisfied with my new blush. I need a few more shades now)







А ви вже спробували?
Have you tried it?

Дізнатися більше і купитиІв Роше

70 коментарів:

  1. Очень нежные и приятные румяшки!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Згодна, вона просто чудові для повсякденного використання!

      Видалити
  2. Looks beautiful on your face:)
    Have a lovely day!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  3. Гарний дуже відтінок. І на тобі виглядають природньо. Наталочка, дякую за огляд!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Ці рум'яна дуже натурально виглядають на шкірі, а золотавий полиск легенький та ніжний)

      Видалити
  4. Такий колір гарнезний!!! Чудові рум'яна!

    http://elenabienvenido.blogspot.com.es/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Вони одразу ж привернули мою увагу, коли я почула про новинку)

      Видалити
  5. Оттенок приятный )) А я как-то мимо этих румяшек прошла

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я ними одразу ж зацікавилась) люблю такі кольори та і формат зручний!

      Видалити
  6. Хорошо смотрятся. У меня были румяна Ив Роше, но пришлось отдать сестре, с тоном не угадала((
    https://lolazas.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)
      В мене були ще їхні рум'яна з однієї старої серії, але в них була, як на мене, занадто слабка пігментація. А втім, я розбила їх і вже не дуже пригадую враження)

      Видалити
  7. This shade is so pretty, suits you wonderfully!

    xo
    http://www.carinavardie.com

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thanks! I avsolutely adore such shades!) Rose color with radiant golden glow is awesome for any skin shade, as for me

      Видалити
  8. Wonderful blush kiss

    https://denimakeup95.blogspot.it

    ВідповістиВидалити
  9. Спасибо за пост! У меня когда-то были румяна этой марки, осталось приятное впечатление! Здесь дизайн, конечно эффектный. Хотя мне почему-то классический даже больше нравился..

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я пробувала й попередні запуски - сподобалися, але конкретно тут краща пігментація і наявність різних типів фінішу потішила. Дизайни мені обидва до смаку - лаконічно, стильно та акуратно)

      Видалити
  10. This blush has lovely shade, good to know about that product!

    Have a lovely evening dear Nataly,
    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  11. Очень красивый оттенок у румян, такой нежный и освежающий!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Користуюся з задоволенням і хочу ще)

      Видалити
  12. Який ніжненький! В мене, здається, цей рік теж буде роком рум,ян) Я дуже полюбила їх і стала кожного дня користуватися.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Рум'яний марафон триває! Я от теж зараз постійно користуюся і не уявляю, як я раніше без них могла?)

      Видалити
  13. Действительно, очень красивый оттенок! Натусь, спасибо, что показала)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Рада, що сподобалось! Мені дуже сподобалися ці новинки)

      Видалити
  14. When I saw you photos it was exactly my impression too that it looks very natural but I thought more of sun touch than a frost:)
    Kisses!:))

    ВідповістиВидалити
  15. Дуже гарний відтінок. Одразу ж захотілось тепленької весни ♥
    Shkvo

    ВідповістиВидалити
  16. Приємний віддтінок)) такий сонячний)

    ВідповістиВидалити
  17. Looks good on you and also I think it got nice texture.

    ВідповістиВидалити
  18. Great post dear, thanks for sharing!! <3 - http://www.domesticgeekgirl.com

    ВідповістиВидалити
  19. A very pretty colour, I like the table layout too.

    www.busyandfab.com

    ВідповістиВидалити
  20. Thanks a lot :D

    super lovely color dear :D look great on you

    NEW TIPS POST | Choose The Right Foundation for Your Skin Type.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  21. Відповіді
    1. дякую! він дуже вдалий, як на мене. Тепер цікавить спробувати інші)

      Видалити
  22. Відповіді
    1. Спасибо) я влюблена в его золотой блеск)

      Видалити