четвер, 22 грудня 2016 р.

Двофазний засіб для знаття макіяжу Ziaja "Olive Leaf" Duo-Phase make up remover

Якщо перефразовувати відому фразу "Любиш кататися - люби й саночки возити" для блогерів, то це буде щось на кшталт "Любиш малюватися - люби й демакіяж". Баночки з засобами для зняття моїх любих тушей, тіней, підводок і стійких помад в мене ллються доволі активно. І сьогодні я хочу розповісти про одну з них, яку спробувала нещодавно - двофазний засіб від Ziaja Olive Leaf.

If you like makeup, you should also pay attention to make up removers) I use such products really often, as I like waterproof mascaras, liners and lipsticks. Today I'd love to share my opinion on one of such products - Ziaja "Olive Leaf" Duo-Phase make up remover.



З маркою Ziaja я була знайома зовсім трохи - спробувала кілька масок. Маски були середні, але мене приваблювали гарні ціни марки і блогерський інтерес. Отож, я продовжила дослідження) Перше, що привернуло мою увагу - зручний формат 120 мл баночки. Вона невеличка, тому фактично може вписати в дорожню косметичку дуже вдало. Друге - обіцянка знімати водостійкий макіяж. Взимку я частіше користуюся стійкими помадами та тушами, олівцями і підводками, які погано піддаються простій міцелярці. Тому засоби для зняття таких косметичних продуктів завжди необхідні в арсеналі.

I'm not really familiar with Ziaja brand - just tried a few masks and that's all. Masks were ok, but I was interested because of affordable prices and my blogger's life) So I went on with my exploration. First 120 ml jar drawed my attention. Such a small jar is convenient for travels. Second thing I loved - removing waterproof cosmetic. In winter I use waterproof products quite often and they are not easy to remove with a regular micellar water. So such duo-phase removers are really needed.



Через те, що в цієї змивки зелена баночка й погано видно водяний та олійний шар, тому я кілька разів забула їх збовтати і дуже здивувалась... Що мені сподобалось: засіб вельми делікатний. Очі не подразнює, майже не пахне, очищає ніжно. Проте з цього випливає і те, що мені сподобалося менше - очищає дооовго. Щоби зняти середньостатистичну водостійку туш з підводкою, я роблю три підходи: приклада спонжик до повіки - потримала - легко стерла. І так, поки не очищу все. Потім на шкірі все одно трохи жирне відчуття, тому змивку обов'язково "добиваю" якосью міцеляркою, щоби освіжитися. Загалом, враження про змивку більш позитивні, але якщо треба швидкий демакіяж, то краще пошукати щось інше.

As this products has a green jar, it's hard to see water and oily layers, so I forgot to shake them a few times and was quite surprised XD What I loved: the products is pretty delicate. No irritation, no smell, soft cleansing. But here we got, what I loved less: looong cleansing process. To remove a regilar waterprrof mascara + liner I need three sessions: press a cotton pad to my lids - holds it - erase softly. And once more until I'm done. Then I get quite an oily feeling on my skin, so I usually finish this procedure with any micellar water to refresh. Overall, my impression on this remover are positive, yet if you need a fast meka up removing, search for something else.



А як вам продукція марки?
What do you think of this brand?

Дізнатися більше і купити: Parfumeria.ua

70 коментарів:

  1. У меня был крем марки, мне он нравился. :)

    ВідповістиВидалити
  2. я пробувала кілька позицій у Заї :) непогана бюджетна марка. проте не лишила її у догляді чогось

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. В мене були хіба масочки, але не запам'яталися

      Видалити
  3. Много положительных отзывов читала о марке, но сама еще не пробовала. Спасибо, что рассказала.

    ВідповістиВидалити
  4. И я такую тестирую сейчас ))) Приятное средство, но ты права, мицелляркой быстрее и эффективнее.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я б не сказала, що міцеляркою ефективніше - на жаль, нею теж важко знімати стійкі засоби. Але якщо макіяж не стійкий, то міцелярка працює справду крутіше)

      Видалити
  5. Ziaja is a Polish brand and honestly, many face products by them irritate my skin.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. I see, that's a bit sad. But this remover cause no irritations - yet I'd love it to be more effective

      Видалити
  6. Мені гелі дитячі подобаються для дорослого використання, аромати дуже яскраві))
    https://lolazas.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  7. Таке соковите упакування) Дякую за огляд!
    В мене від Жіайя був тільки крем для рук, але я зовсім не була ним задоволена...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, симпатична баночка) Я так бачу, що марка справляє середнячкове враження) хоча, в мене були знайомі, які шалено любили деякі її засоби!

      Видалити
    2. та може то мені такий ніякий продукт попався) Бо теж чула дуже багато захоплень він "перевірених" людей)

      Видалити
    3. Теж буває) Хоча мене важко розчарувати кремом для рук, а от засобом для обличчя - елементарноXD

      Видалити
  8. The Ziaja is a good brand. Great review. I'm your new GFC follower. Hug ♥

    ВідповістиВидалити
  9. дуже позитивне у неї упакування) а щось двофазних не люблю і моя жирна шкіра не любить(

    ВідповістиВидалити
  10. я как то с ней не сдружилась и больше ничего не покупаю)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я думаю ще щось спробувати зі змивок, але вже в новому році)

      Видалити
  11. I'm a fan of duo-phase make-up removers, because they break down the make-up easier so I don't tug as much on my eyes.

    xo
    http://www.carinavardie.com

    ВідповістиВидалити
  12. Очень импонирует олива в составе. Спасибо за информацию ! )))

    ВідповістиВидалити
  13. Люблю двофазні засоби, але ще люблю щоб швидко )). Наталочка, дякую за огляд, баночка взагалі дуже позитивна ).

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Баночка позитивна, але швидко -це не про неї. Може тоді порадити фіолетову двофазку від Гарньє - вона в таких маленьких баночках продається)

      Видалити
  14. Вообще-то состав странный для средства демакияжа - силиконы и масло. У нас эта марка не сильно распространенная. Спасибо, Наташа, за обзор.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У нас марка порівняно недавно з'явилася. Правду кажучи, я не дуже дивилася на склад, але свої функції вона зі скрипом виконує і головне, що очі не подразнює!

      Видалити
  15. Ótima resenha amei a dica do produto,
    desejo a você FELIZ NATAL, obrigado pela visita.
    Blog:https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    ВідповістиВидалити
  16. I love it babe, I usually use makeup remover from Clinique and Mac, would love to try this one !!
    New post - http://www.sapphireziva.com/2016/12/you-were-good-2016.html

    Happy holidays !!
    www.sapphireziva.com
    xx, kanchan

    ВідповістиВидалити
  17. Thanks a lot :D

    great review :D actually Ziaja is my favorite skin care brand :D This product sounds perfect :o

    NEW GET THE LOOK POST | Comfortable and Trendy Look for Christmas Eve.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  18. Нещодавно також дивилася на косметику цієї марки, може і собі спробувати?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну, вона зірок з неба не хапає) але й непогана!

      Видалити
  19. Я не дуже люблю довгий демакіяж, мені зараз стало подобатися користуватися пінками-гелями. Вмився - і все чудово. А от двофазний засіб - це для особливих випадків, коли макіяжу багато, треба все ретельно прибрати... Тоді, можливо, була б у нагоді така баночка)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я люблю, коли макіяжу багато, тому мені без спецзасобів ніяк))

      Видалити
  20. I haven't tried this thing but I love Ziaja's hair conditioners and mask plus they have my forever favourite coco body balm (it really makes wonders to the skin) and shower gel (mega long lasting and smelling like sweet piece of coco heaven):) I also have very decent cream for the eyes area and efficient ball deo. I like the products I have and they never gave me any problems.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. sounds good) I would like to try shower gel and body balm! Thanks for recommendations)

      Видалити