субота, 10 грудня 2016 р.

Рум'яна Sephora Colorful cheek ink gel 04 Lotus

Знаєте, про що я дуже люблю писати? Про засоби, які надихають, або про ті, котрі приємно і раптово здивували. Сьогодні в нас саме така новинка - гарненькі рум'яна Sephora у доволі незвичайному для мене форматі "чорнила". Так-так, на тубі так і написано - "cheek ink". Отож, знайомлю з ними і вас!

Do you know, what I love to write about? About inspiring products or these, who surprised me a lot. Today we've got a noveltie just like that - pretty Sephora Colorful cheek ink gel 04 Lotus - blushes in an interesting ink form. Yup, there's "ink" written on the tube. So, let's explore them together!


 З пудровим форматом рум'ян я знайома доволі давно - ну, це ж класика. А ось таке "чорнила" мене зацікавили в першу чергу тим, що я ще не пробувала жодних кремових чи рідких рум'ян і тому це подвійне знайомство - і з форматом і з конкретним продуктом. Я отримала цей гарненький тюбик об'ємом 10 г у персоналізованій коробочці TrendyBox. Зізнаюся. він був для мене "темною конячкою", адже перш за все увагу привернув лайнер Бенефіт, шикарний лак Сефора і набір для брів Ulta. А потім я почала експерименти з рум'янами. І ось що вийшло!

I know powder blushes for a long now, because it's classic. But such "ink gel" interested me a lot, because I've never tried any cream or liquid blishes. So this is a double acquitance - with both product and such type ot products) I've got this cute 10 ml tube in my personalized TrendyBox. To be true, it was a dark horse for me, because my attention was caught by benefit liner, awesome Sephora polish and Ulta Brow set. But then I've started my experiments with this blushes and this it what came out!



Коли я вперше видавила крапельку собі на палець, то подумала, що колір буде дуууже яскравим. Адже ця крапелька виглядала такою яскраво-червоною, що в моїй голові вже пробігли всі застороги: а) надто яскраво! б) не личитиме світлій шкірі в) буде негарно контрастувати, якщо не розтушую бездоганно г) може застигати отакими яскравими плямами на шкірі. І знаєте що? Всі мої застороги були помилковими. Просто всі.

When I first squeezed a drop on my finger, I thought shade might be too intense. because this drop seemed very intense too. And I thought: a) too bright color! b) wouldn't suit my pale skin! c) needs flawless blending d) can dry with some spots. And you know what? I was wrong.



Рум'яна бездоганно наносяться пучками пальців, не залишають жодних плям чи ліній чи слідів переходу між продуктом та шкірою. Вони абсолютно без проблем вписуються в тон моєї світлої шкіри і не виглядають так надто яскравими. Насправді, коли я наносила їх перші рази, то навіть дивувалась, адже крапелька "чорнила" на щоках стає ледь помітним червонясто-рум'яним туманом. А ще круто, що можна нашаровувати для насиченості та оптимального кольору. Для мене оптимальний зараз - це дві крапельки. Іноді три. Відтінок виходить натуральним, універсальним, тепло-кораловим - краса та й годі. Чудово освіжає!

Blushes are easy to apply with fingertips, no traces or spots, no contrast lines. Absolutely suitable for pale skin and not too intense - actually, not intense at all! When I've been applying blushes for a few first times, I was surprised, because this drop of "ink" came out to be almost invisible reddish fleur on my cheeks. And it's cool, that you can layer the shades to egt intense and perfect shade. perfect for me needs 2-3 drops now. The color looks natural, casual, warm coral - such a beauty! ANd also looks refreshing)



Ще одна деталь, яку я хотіла б відзначити - рум'яна безмежно стійкі. Це теж мене спочатку здивувало, бо я люблю іноді підперти головою рукою, інодi потерти щоки... То ось ці рум'яна стійко витримують і негоду, і довгий важкий день, і звичку торкатися руками до обличчя. Якщо коротко, то де ти їх нанесеш - там вони ввечері і будуть. Круто? Так! Хочу ще? Так-так-так! Загалом, наразі це засіб з TrendyBox, який потішив мене найбільше.

One more detail I'd love to mention - these blushes are incredibly long-lasting. It also surprised me, because I like to touch my face with hands daily... So, anyway, these blushes stay on throught this habit and also through long day and bad weather. Where you applied them, there they'll be in the evening. Cool? Yep! Need more? Sure! Honestly, the most pleasant TrendyBox noveltie for me now!



Пробували? Зацікавило?
Have you tried it? Interested?

Дізнатися більше та замовити: TrendyBox

54 коментарі:

  1. Симпатичные румяшки,особенно интересная консистенция)

    ВідповістиВидалити
  2. Цвет такой весенний:) и освежающий!

    ВідповістиВидалити
  3. great post, have a nice weekend :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    ВідповістиВидалити
  4. Зацікавило :) Сефора завжди дає ось такі мініатюрки з покупками, і вони для мене теж темні конячки, але щоразу більше переконуюсь, що бренд самої Сефори дууже якісний :) Румянка чудові, і тобі дуже личать :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я в Сефорі до того брала лише кремчики - то були приємні) Хочу ще щось!

      Видалити
  5. ни разу жидких не пробовала) тебе хорошо с ними

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Формат мені сподобався в застосуванні

      Видалити
  6. Не пробувала :) зацікавило :)
    Краплинка ну дуже насичена, а от на шкірі - натурально-натурально!
    Я поки також стандартний сухий формат використовую :)
    Дякую за пост!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О так, вони дуже гарно розтушовуються і можна собі робити і легесенький відтінок, і насичений)

      Видалити
  7. I've never seen anywhere this cosmetic. It's an interesting alternative to the usual blush!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Sephora is a very popular store) yet, we don't have it here, so I usually buy from Sephora, when I go abroad

      Видалити
  8. Как красиво! Дейсвтительно, очень нежный румянец получился, как с мороза))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) буде мені на зиму, бо натурального рум'янцю не буває майже(

      Видалити
  9. Мимимишности какие :) Отличные румяные щечки, очень натурально:)

    ВідповістиВидалити
  10. Great post dear! :)
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/12/stylewe-long-shirt-dresses.html

    ВідповістиВидалити
  11. У меня еще не было подобного формата румян. Интересно было бы потестировать ♥♥♥

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я спочатку думала, що вони будуть не дуже зручні, але виявилися навпаки просто чудовими!

      Видалити
  12. Який красивий образ! Тобі дуже личить такий мек ап очей і румяні щічки! Просто чудово! ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) рум'янка для мене маст-хев останнім часом!

      Видалити
  13. Какой нежный получился румянец! Я еще не пробовала румяшки такого формата

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, але можна й нагарувати для яскравості)

      Видалити
  14. Интересный продукт! И цвет у них хороший, универсальный.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, згодна, дуже зручні і повсякденні рум'яна!

      Видалити
  15. Хорошенькие румяна! Спасибо за обзор ))))

    ВідповістиВидалити
  16. Наталочка, виглядають дуже гарно! Тобі личать! Дякую дуже за огляд!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за увагу)) Мене новинка дуже потішила!

      Видалити
  17. Як круто на тобі вони виглядають! Я завжди уникала таких рум,ян, була просто ВПЕВНЕНА, що мені не підійдуть, і я не зможу розтушувати їх добре. Але теперь сама захотіла хоча б спробувати. А раптом гарно буде!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Я теж була певна, що це не для мене, але виявилося, що якраз все чудово) Їх треба розтушувати швидко, але це зручно робити, тому сміливо рекомендую до експериментів!

      Видалити
  18. I am interested and would definetely try this blush out:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. It worth it! Nice price, nice quality, easy in use and super long-lasting - that's what a call "great!"

      Видалити