пʼятниця, 23 грудня 2016 р.

Perfect winter with Zaful ~

Що взимку додає найбільше затишку? Як на мене, то правильний шарфик. Він повинен бути теплим та ніжним, та ще об'ємним, щоби закутатися до вух. І гарненьким, бо дівчата такі дівчата. І ще щоб личив до пальто. І до светра. І до... Загалом, список вимог в мене великий) Але я знайшла обновку, яка задовольняє їх на ура!

What is the most cozy thing, needed for winter? As for me - the right scarf. It has to be warm and soft, and also big enough to wrap yourself, And pretty, because girls will be girls) And also suitable for winter coat. And for sweater. And for... Overall, I have a big list) But I've found a perfect scarf, yay!



В магазині Zaful мені вже доводилося замовляти одяг і все сподобалося. Гарний вибір, зручна система сортування і доставка під двері не може не тішити. Цього разу я замовила собі аж два шарфики, проте сьогодні показую лише один - той, з яким я вже захоплено гуляю кілька тижнів і постійно знимкуюся)

I've got some stuff from Zaful store already and I loved it all. Nice choice, convenient sorting system and delivery right to my doors are really pleasant. This time I've ordered myself two scarf at once, but here I'll show just one of them - the one I've been wearing for a few weeks already and took a lot of photos with)


Шарфик Plaid Series Fringed Scarf з візерунком тартаня обрала не випадково - обожнюю Шотландію та все, що з нею пов'язано. Тому речей з тартаном в мене багацько. До того ж, такий червоно-зелений красень якраз чудово вписався до мого темно-фіолетового зимового пальто, котрому не вистачало чогось яскравого на доповнення. Лайк! Сам шарфик з поліестеру, але він дуже м'який ніжний і приємнющий на дотик - просто вау! А ще мені сподобався розмір 140 на 140 см. Тому його можна носити і в ролі шарфа, і накидати, як плед на плечі... І на сайті є дуже великий вибір кольорів) Я задоволена дуже-дуже. 

I ordered tartan Plaid Series Fringed Scarf on purpose - I adore Scotland and everythign connected with it. SO i've got a plenty tartan stuff ^^ Also such red&green beauty suits my purple winter coat just flawless, as it needed some brighter accent. Like! This scarf is made of polyester, but it's very soft, delicate and pleasant to the touch - just wow! Also I loved it's size - 140x140 sm makes sense) So you can eear it as a scarf or as a plaid... And there are much more shades) I'm so satisfied!








Shop more: Zaful

40 коментарів:

  1. классный выбор и отличные фоточки.

    ВідповістиВидалити
  2. Яскравий шарфик. Тобі личить.
    https://lolazas.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  3. І шалик гарний і котик дуже милий:)

    ВідповістиВидалити
  4. Шарф шикарный:))) Я у тебя подсмотрела этот кардиган и купила себе серый, боялась, что не налезет:)) А ты высокая и я тоже, поэтому воспользовалась твоей рекомендацией:)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      О, я рада) І як він тобі? Я настільки люблю цей кардиган, що майже з нього не вилажу - і на светри одягаю, і на легші блузки, і до джинсів і до сукеночок... Дуже мені подобається!

      Видалити
  5. Очень симпатичный шарфик, тебе очень к лицу!
    А какой у тебя котейка смешнючий, прелесть))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Такі шарфики завжди додають гарного настрою)
      Котики теж... хоча не завжди XD

      Видалити
  6. Шарфик просто чудовенький! Я обожнюю такі кольори й такий прінт, сама шукаю щось подібне, і це просто мрія-мрія!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Зараз такі принти популярні, тому я думаю, що не біда знайти) Але цей мене ще підкупив розміром і теплооом) М'який такий!

      Видалити
  7. You look so nice and the scarf is great.
    Hugs for the tiny kitty:)

    ВідповістиВидалити